Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla muilla auttaa hengitysharjoitukset, lenkkeily, musiikin kuuntelu yms.

Vierailija
14.07.2018 |

ahdistukseen, mutta mulla ei? Ihmiset joilla on paljon huonompi tilanne kuin mulla, käy kerran tai pari jossain terapiassa ja kertoo kuinka joku sieltä saatu hengitysharjoitus pelasti niiden elämän?

Mikä mussa on vikana?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan auta kaikilla, mistä ihmeestä olet sellaista saanut päähäsi? Erityisesti hengitysharjoitukset saavat minut entistä ahdistuneemmaksi, koska tuntuu etten saa kunnolla henkeä, jos en hengitä normaalisti ja asiaa ajattelematta.

Vierailija
2/2 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on paras lääke, kun opit oman keinon selviytyä niin silloin helpottaa, noita kaikkia kannataa kokeilla, tai voit vaikka ottaa kynän ja paperin ja piirtää tai katsoa elokuvia.

Ahdistuksen kanssa pitää muistaa, että se ei ole sinulle vaaraksi, vaikka on yksi kauheimpia tunteita mitä voi olla.

Voit vaikka puhua itsellesi ääneen "olen selvinnyt tästä ennenkin, tähän en kuole, tämä on vain tunne ja se menee ohi".

Tsemppiä, uskon että opit elämää tämän kanssa, pystyt siihen, jos minäkin siinä olen onnistunut❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi