Olen koko päivän seurannut pihaltani, kuinka naapuri on vain sisällä verhot kiinni. Näin verhojen liikkuvan ja juoksin sisältä ulos, mutta
sitten kuitenkin hän vain kuikisti verhon takaa ja antoi laskeutua sen taas ikkunan eteen. Että PISTÄÄ VIHAKSI tällaiset kalkkerot! Tekisi niin mennä avaamaan heidän ovensa ja huutaa: ettekö uskalla elää elämää!?!? Siellä vaan sisällä märehtivät kesäkuumilla. Kohta varmaan riisitaudin saavat.
Naapuri, N
Kommentit (31)
Tee naasu=naapurinsuojeluilmoitus välittömästi poliisille. Riisitauti on vakava sairaus.
Ei saa riisitautia, jos syö d-vitamiinilisiä.
Haluaa pitää asuntonsa viileänä näillä helteillä? Miten jännittävää, seuraa ihmeessä huomennakin!
Ole onnellinen, että sinä olet sentään käyttänyt kesäpäivät hyödyllisessä puuhassa naapureittesi ulkoilun puutetta valvoessasi! Kyllä ne on pavut ja kalkkerot erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Weccan ikkunasta siis näin, kun verho liikkui. Muuten olen seurannut pihalta ulkona itse. Alan olla ihan papu, mutta naapurin perhe on pelkkiä kalkkeroita!
Ap
mitä päivettyneempi iho sitä enemmän vahinkoa se iholle aiheuttaa. Verrataan 20 vuoden kuluttua.
Vaihda nyt urpo edes sanamuotoja näissä provoissasi. Eilen olit 53-v mies.
Kyllä mäkin välillä kuikuilen ulos verhojen välistä, illalla sitten ovet ja ikkunat auki ja lenkille :)
Oikein sääliksi käy niitä, jotka vähissä vaatteissa vilistävät ulkona ja käräyttävät itseään, onko heillä tosiaan niin paha olla kotona että pitää ulkona juosta päivät pitkät? Saavat vielä melanooman.
Rusketus on ihosyövän ensioire sanoo ihotautilääkäri
Kamoon, mä runkkaan täällä. Ei sitä viitsi verhot auki tehdä.
Moi naapuri! Joo, me katsottiin jalkapalloa, mahtavaa että mitalit vei Belgia. Emme me pelin päätyttyäkään ulos tule vaan pakkaamme kesälomalle, lennämme tiistaina Balille. Jatka vaan ihmeessä kyttäämistä senkin jälkeen, pysyy murtovarkaat poissa. ❤️
Suosittelen sinullekin sisälläoloa vaihteeksi. Olet todennäköisesti saanut auringonpistoksen ja unohtanut sukupuolesi. Eilen olit mies ja tänään nainen. Mitähän huomenna?
Vierailija kirjoitti:
sitten kuitenkin hän vain kuikisti verhon takaa ja antoi laskeutua sen taas ikkunan eteen. Että PISTÄÄ VIHAKSI tällaiset kalkkerot! Tekisi niin mennä avaamaan heidän ovensa ja huutaa: ettekö uskalla elää elämää!?!? Siellä vaan sisällä märehtivät kesäkuumilla. Kohta varmaan riisitaudin saavat.
Naapuri, N
Tämän täytyy olla provo, ei kukaan voi noin tyhmä olla.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri, N
Olin yön töissä. Olen siis mielenterveyspuolella. Iltapäivällä, kun heräsin, aukaisin verhot ja katsoin, kun naapuri syöksyili pihallaan. Vedin verhot kiinni, kun ajattelin, että en viitsi vapaalla työhommia tehdä ja katsoa hoitoa tarvitsevia.
Nappurisi varmaan viettävät rietasta seksiviikonloppua sisällä. Välillä kurkistavat ulos varmistaakseen, ettei kukaan häiriintynyt heidän kiihkeistä ja kiiman täyteisistä voihkaisuistaan.
Anteeksi jos käsitit väärin. Muu perhe lähti mökille ja itse katson täällä leffoja kerrankin rauhassa. Olin viisi tuntia tuossa välissä ulkona, ehkä siksi et nähnyt aikaisemmin verhojen liikkuvan. Ei meistä kukaan kunnolla rusketu kun alettu kehnot punapäägeenit muualle kehoon paitsi tummiin hiuksiin.
Mä olen ollu toisella puolella taloa ulkona varjossa istumassa ja touhuamassa kaikenmoista. Turun taas hetkeksi ulos, näetkö mua?
Niin joo ja haluatko tulla kanssani katsomaan leffoja? Viinipullo on auki. Vaikutat yksinäiseltä kun pitää muita kytätä.
Weccan ikkunasta siis näin, kun verho liikkui. Muuten olen seurannut pihalta ulkona itse. Alan olla ihan papu, mutta naapurin perhe on pelkkiä kalkkeroita!
Ap