Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko päivän seurannut pihaltani, kuinka naapuri on vain sisällä verhot kiinni. Näin verhojen liikkuvan ja juoksin sisältä ulos, mutta

Vierailija
14.07.2018 |

sitten kuitenkin hän vain kuikisti verhon takaa ja antoi laskeutua sen taas ikkunan eteen. Että PISTÄÄ VIHAKSI tällaiset kalkkerot! Tekisi niin mennä avaamaan heidän ovensa ja huutaa: ettekö uskalla elää elämää!?!? Siellä vaan sisällä märehtivät kesäkuumilla. Kohta varmaan riisitaudin saavat.

Naapuri, N

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aurinko paistaa ikkunoihin niin on hyvä pitää verhot edessä. Ei häikäise eikä kuumuus tule niin paljon sisälle.

Vierailija
22/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt ikkunat ja verhot kiinni koko päivän. Asunto pysyy näin viileämpänä. Yöksi avaan kaikki ikkunat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Weccan ikkunasta siis näin, kun verho liikkui. Muuten olen seurannut pihalta ulkona itse. Alan olla ihan papu, mutta naapurin perhe on pelkkiä kalkkeroita!

Ap

Jahas, oletko tehnyt jo testamenttisi? Ihosyöpä kun napsahtaa pian papupäille.

Vierailija
24/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että pitävät verhot kiinni kun on tuollainen kyylä kuin sinä naapurina!

Vierailija
25/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. Laita naapurille lasku hengenhädän huolehtimisesta. Klo 17 jälkeen saat päivystyslisää.

Vierailija
26/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
27/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yövuoroa ja nukun päivät.

Vierailija
28/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun harmi, jos ei naapurit osallistu sinun elämääsi.

Mutta kuulkaapas tätä; Olin muutaman viikon poissa, niin naapuri soitti poliisille,

"kun ovat niin huolissaan, kun ei ole ihmistä näkynyt pitkään aikaan"

Soittivat sitten poliisista, että olenko ok...!

Toisaalta ihan hyvä, jos vaikka kuolee sisälle, niin hakevat pois jossain vaiheessa,

ettei hajut ehkä niin pahasti tartu, eikä tule sukulaisille paljon selvitettäviä laskuja ym.

Vierailija
29/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen aivan typertynyt naapureideni vuoksi. Vanhemmat ja kuusi lasta ovat aina sisällä aurinkosäälläkin  ikkunat visusti kiinni. Eilen kävivät tosin maasturilla kaupassa ja näin, että ne kaikki olivat täysiä olmeja. Liikkuivatkin tosi kankeasti. 

Vierailija
30/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen aivan typertynyt naapureideni vuoksi. Vanhemmat ja kuusi lasta ovat aina sisällä aurinkosäälläkin  ikkunat visusti kiinni. Eilen kävivät tosin maasturilla kaupassa ja näin, että ne kaikki olivat täysiä olmeja. Liikkuivatkin tosi kankeasti. 

Kyllä näitä riittää. Ja aina paita päällä. Että sapetta!!!!

Vierailija
31/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään, vaikka poliisit olivat käyneet kuulostelemassa,

mutta tietystihän he kyselivät myös sukulaisilta, jotka tietysti hätäilivät.

Toki olisi kai pitänyt jollekin ilmoittaa menoistaan, mutta kovasti ihmetyttää.

Kovin uteliashan se naapuri kyllä on. Aina, jos vaikka rassaan autoa, niin heti pitää hänen siihen tulla neuvomaan, että missä se vika on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi