Aaah tämä päivä on ollut täydellinen. Olen nauttinut auringosta ja lämmöstä.
Välillä pulahtanut uimaankin kun kerrankin tarkenee. Onneksi edes joskus tällaisia kelejä saadaan täällä meilläkin.
Kommentit (4)
Olen onnellinen puolestasi. Voi kun minäkin voisin ja osaisin nauttia helteistä.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen, että tulis syksy.
Normaalistikin öisin mulla on aina kuuma, talvellakin tuuletan ja nukun pelkkä lakana päällä.
Lenkkeily on mahdotonta inhimilliseen aikaan, pitäisi käydä puolenyön ja aamu-kuuden välillä.
Iho palaa, mä en rusketu vaan pelkästään kärähdän. Teen fyysistä työtä, jossa välillä joutuu olemaan paahteessakin.
Mutta mikäs siinä helteistä nauttiessa, jos ei tarvitse nukkua tai liikkua ollenkaan. Oon vähän kateellinen.
Ihan hyvin on meillä pystynyt nukkumaan, ikkuna on vieressä auki ja yöllähän ainakin täällä on n. 17 astetta lämmintä, joka viilentää ihan mukavasti. On itseasiassa meidän normaali sisälämpötila talvella. Ap
Ottaa päähän, kun tietää, ettei tätä kauaa kestä. :-/
Odottelen, että tulis syksy.
Normaalistikin öisin mulla on aina kuuma, talvellakin tuuletan ja nukun pelkkä lakana päällä.
Lenkkeily on mahdotonta inhimilliseen aikaan, pitäisi käydä puolenyön ja aamu-kuuden välillä.
Iho palaa, mä en rusketu vaan pelkästään kärähdän. Teen fyysistä työtä, jossa välillä joutuu olemaan paahteessakin.
Mutta mikäs siinä helteistä nauttiessa, jos ei tarvitse nukkua tai liikkua ollenkaan. Oon vähän kateellinen.