Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Laitoin tänään helteiden takia päälleni shortsihaalarin, jonka tapaisia näytti olevan useamman muunkin naisen päällä. Miehen mielestä rintani tulivat siinä ilmeisesti liikaa esiin ja hän sanoi häpeävänsä? Sitten häpeäminen olikin "vitsi". Olen hoikka mutta minulla on isot rinnat. Ilmeisesti rintani ovat sitten jotenkin nolot, koska jotkut ihmiset saattavat jopa katsoa niitä. Matkan aikana kuitenkin näin useita muita naisia joiden kaula-aukot olivat omaani avarammat, enkä ymmärrä jutun pointtia. Olen yleensä ajatellut etuna sitä että on hoikka mutta muodokas,mutta ilmeisesti pitäisi opetella pukeutumaan säkkiin?

• ylös 3
  • alas 23

Kommentit (18)

Vierailija

ööh tottakai on hyvä olla hoikka mutta muodokas.. mutta ei se tarkoita sitä että niitä muotoja pitäis esitellä isolla kaula-aukolla. Tosin jos joku niin haluaa tehdä niin tehköön, mutta miehesi tuskin ilahtuu siitä että muut saavat tuijotella rintojasi.

• ylös 26
  • alas 4
Vierailija

Itse ukko varmaan tuijottelee muidenkin akkojen tisuja.Onko aurinkolasit päässä?

• ylös 22
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onko äijässä itsessään ja hänen omassa ulkoisessa olemuksessaan sitten  sitä katseltavaa paljonkin?

Sano sille että vilkaisu ees joskus  peiliin vois vähän virkistää ...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse ukko varmaan tuijottelee muidenkin akkojen tisuja.Onko aurinkolasit päässä?

Varmasti tuijotteleekin ja suoraan sanottuna vtuttaa että muiden rinnat ovat näköjään ok mutta minun eivät. Harvemmin edes käytän mitään "isoja" kaula-aukkoja, mutta nyt on sen verran lämmin että halusin laittaa jotain kevyttä päälle.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Opettaja paasasi aina koulussa, ettei kenelläkään ole kaula-aukkoa eli reikää kaulassa, vaan pääntie.

Käytä sellaisia vaatteita, mistä pidät.

Suosittelen, että häpeät jatkossa miehesi rumaa naamaa.

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Yksilöikö mies itse, mistä kiikasti? Meinaan vaan keskimääräisen miehen kohdalla kyse olisi siitä, että vaimo pukeutuu lastenvaatteeseen. Sellaisenahan noita shortsihaalareita eli rompereita yleensä on tavattu pitää, paitsi nyt kun ne on muotia jissain piieissä.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Laita kuva ilman että kasvoja näkyy. Itse uskon että miehesi on vain mustis ja yrittää latistaa sua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksilöikö mies itse, mistä kiikasti? Meinaan vaan keskimääräisen miehen kohdalla kyse olisi siitä, että vaimo pukeutuu lastenvaatteeseen. Sellaisenahan noita shortsihaalareita eli rompereita yleensä on tavattu pitää, paitsi nyt kun ne on muotia jissain piieissä.

Siis hän sanoi että rintojen koko tulee selvästi esiin haalarin leikkauksen takia. En nyt itse ainakaan saa tuosta väännettyä mitään lastenvaatteeseen liittyvää. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Opettaja paasasi aina koulussa, ettei kenelläkään ole kaula-aukkoa eli reikää kaulassa, vaan pääntie.

Käytä sellaisia vaatteita, mistä pidät.

Suosittelen, että häpeät jatkossa miehesi rumaa naamaa.

Kiitos neuvosta. Häpeänkin välillä mutta en minä sitä hänelle sano :) Ap

Vierailija

No ei se varmasti sun ulkonäköä hävennyt. Pukeudu kuten itse haluat äläkä anna miehen päättää puolestasi.

Vierailija

Se ei halua, että muut tuijottelee sua, kuten hän itse tuijottelee jos jollakin mimmillä on tissit tarjottimella.

Mun eksä aina kisko mun toppeja ylemmäs jos oltiin kotoota lähdössä :D Ei tykännyt että muut tuijottelis varustustani, vaikka ei mitkään huomiota herättävät hinkit olekaan.

Haalarit kuulostaa munkin mielestä kummalliselta valinnalta aikuisen naisen päälle, varmasti vielä korostaa isompia hinkkejä.

Ja itseasiassa helteellä on parempi pukeutua vaaleisiin luonnonkuituisiin ilmaviin vaatteisiin, kuin olla paljaalla iholla. Vaalea vaate heijastaa hieman lämpöä pois ja ilma pääsee kiertämään sen alla.

M

Vierailija kirjoitti:
Laitoin tänään helteiden takia päälleni shortsihaalarin, jonka tapaisia näytti olevan useamman muunkin naisen päällä. Miehen mielestä rintani tulivat siinä ilmeisesti liikaa esiin ja hän sanoi häpeävänsä? Sitten häpeäminen olikin "vitsi". Olen hoikka mutta minulla on isot rinnat. Ilmeisesti rintani ovat sitten jotenkin nolot, koska jotkut ihmiset saattavat jopa katsoa niitä. Matkan aikana kuitenkin näin useita muita naisia joiden kaula-aukot olivat omaani avarammat, enkä ymmärrä jutun pointtia. Olen yleensä ajatellut etuna sitä että on hoikka mutta muodokas,mutta ilmeisesti pitäisi opetella pukeutumaan säkkiin?

Munaton mies, jätä se sika!
Jos olisit mun muija toivoisin että toisit muotosi niin hyvin esille kuin mahdollista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis tämän tyylisestä "haalarista" kyse, aika monella ihan aikuisella naisella näitä nähnyt:

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB18lDoQFXXXXbSapXXq6xXFXXXw/Sexy-Women-Off-...

Ehkä jumpsuit olisi parempi sanavalinta. Omassani on vähän avarampi pääntie kui tuossa. Mielestäni tuollainen on ilmavakin.

Kuvaa toivovalle: Instasta löytyy runkkumatskua,mene sinne.

Ap

Aika kiva kesäinen vaate näin miehen mielestä, eikä todellakaan paljasteleva.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis tämän tyylisestä "haalarista" kyse, aika monella ihan aikuisella naisella näitä nähnyt:

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB18lDoQFXXXXbSapXXq6xXFXXXw/Sexy-Women-Off-...

Ehkä jumpsuit olisi parempi sanavalinta. Omassani on vähän avarampi pääntie kui tuossa. Mielestäni tuollainen on ilmavakin.

Kuvaa toivovalle: Instasta löytyy runkkumatskua,mene sinne.

Ap

Eli luokittelet omat haalarisi kuitenkin runkkumatskuksi?? 

Itse olisin halunnut nähdä kuvan ihan jo sen takia että voin sanoa että haalareissasi ei ole mitään vikaa , koska kertomasi perusteella kyseessä on ihan normi vaate eikä edes kovin paljasteleva.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat