Suojattu suuseksi ei kiinnosta ketään?
Moro
Minne muuallekaan jakaa mietteitään asiasta kuin Vauvaan. Tuntuu, että lähes kaikilla miehillä seksiä on joku ongelma sen suhteen, että käytettäisiin kondomia suuseksissä. Ymmärrän ne seikat, että tuntuma on vähäsen huonompi ja ei ole niin kiihottavaa panna suuhun kumin kanssa (olen itse samaa mieltä). Ei seksi kumminkaan niin loistavaa ole, että sen vuoksi huoletta uhraisin terveyteni. Siinä asiasta vääntäessä, tapaamista sopiessa, meneekin jo halut melko tehokkaasti.
Onko ajattelutapani todellakin outo, vai mistä kyse? Mistähän löytäisi sellaisista miehistä seuraa, joille kondomin käyttö ei ole ongelma...
- Mies 21-v
Kommentit (3)
mitä jos unohtaa nuo vaikeat jutut ja panee vaan nopeesti lastin sisään että pääsee lähteen kotiin
Naisena sanoisin, että kaikki suojautuinen on hyvästä. Suuseksisuojia ei myydä normikaupoissa, miksi ihmeessä? Helpompi saatavuus oisi lisätä käyttöä.
Kumma juttu, koko elämäni aikana yksikään mies ei ole halunnut suuseksiä kortsun kanssa. Ai niin joo, naisethan olikin likaisempia tautipesiä, miehet ei levitä mitään tauteja, sekö se olikin?
No saman olen huomannut naisten kanssa. Todella harvalla naisella on suuseksisuojaa, naisten kondomia tai edes normi kortsua mukana. Sitten jos kyselee, että oisko saksia että saa kortsun halki niin ihmetellään miksi. Ilmeisesti kuvittelevat että tauteja voi suuseksissä tarttua vain miehen munasta. Tai sitten eivät ymmärrä miksi mies ei vielä luota uuteen kumppaniinsa. Miehen puhtauden epäily on kuitenkin ihan ymmärrettävää.