Asun Vantaalla. Postilta tuli kirje että minulle olisi paketti Jyväskylässä jonka nouto maksaa 10€.
Ei ole lähettäjää. En ole tilannut mitään tai muuten odota paketteja tai kirjeitä. Postin sivuilta löysin aspachatin joka ei ole nyt auki jotta voisin kysyä mikä se on. Saanko mistään nyt selville vai odotanko maanantaihin? (Maksulliseen asiakaspalveluanumeroon en tuon takia ala soittaa.)
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mysteeri on ratkennut!
Menin töiden jälkeen postiin ja selitin tilanteen. Heille 10€ maksu näkyi postiennakolla ja Jyväskylässä paketti oli laitettu uuteen suurempaan postin ruskeaan pakkaukseen niin ettei alkuperäistä nähnyt. Tiskillä ollut aspa pyysi vielä toisen paikalle ja yhdessä totesivat sen minkä jo arvasin ettei kukaan meistä saa pakettia avata ennen kuin olen maksanut.
Sain tökkiä pakettia ja siellä oli pinta-alalta A4:stä suurempi pakkaus ja leveys suunnilleen 10cm.
Uteliaisuus voitti nyt kun tiesin että siellä todella on jotain ja maksoin kympin. Aspa neuvoi että pakkaustiskillä on sakset niin että pääsen heti katsomaan mitä siellä on.
Sisältö löytyi paketti jossa oli nimeni ja osoitteeni ja tarra ettei pakettia ole noudettu sekä päivämäärä toukokuun puolelle välille. Ei lähettäjää.
Viimeisen paketin avattuani sieltä paljastui noin 50€ arvoinen lahja entiseltä työnantajaltani. Kyseinen firma lakkasi toimimasta kesäkuussa.
Aspa vielä kysyi mitä paketissa oli ja totesi että kannatti maksaa se kymppi :)Ap
Nimi ja osoite oli oikein? Miksi et noutanut pakettia silloin toukokuussa?
Olivat oikein. Minulle ei ollut tullut mitään viestiä että paketti olisi postissa. Tarkistin vielä äsken myös sähköpostin ja paperiroskat käyn aina läpi kun kasaan niitä säkkiin kun menevät kierrätykseen eli ei ole ollut sielläkään. Sinänsä ihan sama nyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mysteeri on ratkennut!
Menin töiden jälkeen postiin ja selitin tilanteen. Heille 10€ maksu näkyi postiennakolla ja Jyväskylässä paketti oli laitettu uuteen suurempaan postin ruskeaan pakkaukseen niin ettei alkuperäistä nähnyt. Tiskillä ollut aspa pyysi vielä toisen paikalle ja yhdessä totesivat sen minkä jo arvasin ettei kukaan meistä saa pakettia avata ennen kuin olen maksanut.
Sain tökkiä pakettia ja siellä oli pinta-alalta A4:stä suurempi pakkaus ja leveys suunnilleen 10cm.
Uteliaisuus voitti nyt kun tiesin että siellä todella on jotain ja maksoin kympin. Aspa neuvoi että pakkaustiskillä on sakset niin että pääsen heti katsomaan mitä siellä on.
Sisältö löytyi paketti jossa oli nimeni ja osoitteeni ja tarra ettei pakettia ole noudettu sekä päivämäärä toukokuun puolelle välille. Ei lähettäjää.
Viimeisen paketin avattuani sieltä paljastui noin 50€ arvoinen lahja entiseltä työnantajaltani. Kyseinen firma lakkasi toimimasta kesäkuussa.
Aspa vielä kysyi mitä paketissa oli ja totesi että kannatti maksaa se kymppi :)Ap
Oli tainnut postilta hukkua saapumisilmoitus...
Nyt täytyy sanoa, että kiva kun joku jaksaa kertoa miten juttu on ratkennut! :) Uteliaana ihmisenä ärsyttää aina kun mysteerit jää auki.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa, että kiva kun joku jaksaa kertoa miten juttu on ratkennut! :) Uteliaana ihmisenä ärsyttää aina kun mysteerit jää auki.
Tiedän tunteen. Välillä jää välilehtiin auki keskusteluja joka on kesken tai odottaa juuri ratkaisua ja kauhea pettymys kun sen sulkee ilman että sai tietää mitä kävi :D
Taitaa uteiliasuus vaivata muitakin kuin vain minua joka tänään maksoin siitä.
Ap
Ap, MITÄ siellä paketissa oikein oli? Pelkkä "lahja entiseltä pomolta" ei kerro yhtään mitään. Aika tahditonta tehdä tällainen ketju, pitää sitä yllä ja lopulta vaan todeta paketissa olleen noin 50e maksanut "tavara". :/
Sika halvalla pääsis Vantaalta Jyskälään.
Onhan se 10€ meno-paluu?
Vierailija kirjoitti:
Ap, MITÄ siellä paketissa oikein oli? Pelkkä "lahja entiseltä pomolta" ei kerro yhtään mitään. Aika tahditonta tehdä tällainen ketju, pitää sitä yllä ja lopulta vaan todeta paketissa olleen noin 50e maksanut "tavara". :/
Anteeksi. Olet oikeassa. Tein siis keikkatöitä promofirman kautta nespresson konsulenttina ja tämä paketti sisälsi kahvia.
Minulle sillä on vielä enemmän merkitystä koska se on kiitos hyvin tehdystä työstä. Plus se kahvi on hyvää!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Minulle kävi niin, että paketti meni 200km päähän, koska posti oli kirjatessaan osoitetietoja tehnyt kirjoitusvirheen postinumeron kohdalla.
Oletus oli, että lähettäjä on ko. virheen tehnyt ja sovittiin, että paketti uudelleenohjataan kustannuksellani oikeaan osoitteeseen.
Paketti tuli asiamiespostiin 0€ veloituksella, huomasivat mokansa.
Niin tässä on jonkun muun virhe kyllä kuin minun kun en mitään ole tilannut. Tuossa sanotaan että säilyttävät siellä Jyväskylässä pakettia 3 kuukautta. En ole todellakaan menossa hakemaan. Ohjautuukohan se sitten takaisin lähettäjälle?
Ap
Eihän noita säilytetä kuin pari viikkoa ja palautuvat takaisin. Veikkaan että tuo saapumisilmoitus itsessään on huijausta.