Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee tuskaisen kuuma päivä tänään

Vierailija
14.07.2018 |

Kello ei vielä edes yhdeksää ja kamala nihkeä hiki päällä. Kävin juuri pyörähtämässä hietsun kirppiksellä ja käy kyllä myyjät sääliksi, kun joutuvat seisomaan paahteessa koko päivän.
Tykkään lämpimistä ilmoista, mutta nyt alkaa olla jo liian kuuma.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tunti sitten tosiaan lämpömittari näytti 22 astetta helsingissä.

Vierailija
2/7 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on juuri sellaista mistä nautin! 23 astetta näyttäisi nyt olevan lämmintä varjon puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä tässä vituttaakin. Odotan huomista, kun saan olla yksin ja ei tarvii passata ketään. Saan kulkea kotonani vaikka märkä pyyhe harteillani.

Vierailija
4/7 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilma tuntuukin ihan tahmealta? En tykkää.

Vierailija
5/7 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan matelija kun nautin näistä ilmoista suunnattomasti. Suomessa on minulle melkein aina liian kylmä.

Vierailija
6/7 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lämpö  vielä menettelisikin, mutta inhottava ilmankosteus pilaa kaiken. Miksi ei KOSKAAN voi olla normaali sää, aurinkoisen lämmintä pienellä tuulenvireellä ja pienillä poutapilvillä höystettynä? Miksi se on aina ääripäästä toiseen joko tai, on +13 astetta ja sataa ja myrskyää tai sitten tämä, lämpö hellelukemissa, kosteus kuin tropiikissa eikä vahingossakaan tuule yhtään. Missä ne normaalit kesäsäät oikein on??!

Vierailija
7/7 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ilma tuntuukin ihan tahmealta? En tykkää.

Hellettä voisi olla ilman hiostavaa kosteutta mutta eipä sitä jostain syystä enää nykyisin koskaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän