Miksi ihmiset kököttää sisällä kesäiltana?
Upea, lämmin kesäilta. Koko taloyhtiössä kaikilla autot pihalla ja kaikki sisällä. Kukaan ei ole mökillä tai veneellä tms. Kyllä me suomalaiset olemme outoja.
Kommentit (65)
Miks sä olet kotona sisällä kyttäämässä naapureita, etkä mökillä tai veneellä?
Enää tunti aika palstailla. Baariin ehtii klo 23 jälkeenkin.
Minne menisin?
Mun elämä on niin säälittävää, että viikon kohokohta oli pyörälenkki isäni kanssa.
Olen 40-vuotias mies.
Luuletko, että tällä taustalla mua kutsutaan usein mihinkään?
Eipä kiinnosta mennä ulos, kun muut siellä hilluu humalassa.
Noh, minä ainakin kökötän koiran kanssa laiturilla, mies lämmittää saunaa.
Uimaan sitten myöhemmin.
Ei sitä aina jaksa olla menossa, edes kesällä.
Ei ole mökkiä, venettä autoa tai seuraa.
Ei jaksa yksin käyskennellä tuossa lähiökerrostalon pihalla.
Yritän nukuttaa vauvaa. Taas toista tuntia nukutettu. Joka ainut ilta nukutetaan 2-4 tuntia. Lisäksi yöllä herättää jatkuvasti ähinöillään ja kitinöillään. Ja nukkuu todella lyhyitä päiväunia. Enpä siis itsekään nuku juuri koskaan. Eli enpä jaksa mihinkään lähteäkään, joten kökötän kotona.
Mihin olisi tarkoitus laittaa nuo nukkuvat pikkulapset?
Mistä ap tiedät, ettei porukka ole vaikka lenkillä, baarissa, viettämässä aikaa jossain muualla? Kotoa voi lähteä muullakin kuin autolla.
Kun eivät ole keksineet parempaakaan paikkaa mihin mennä.
Monta tuntia ollut uimarannalla, kokannut, hoitanut lapsia.Tämä helle ja meneminen vie mehut. Olen ihan poikki.
Monsterimenkat pakottaa. Muuten kirmaisin tuolla niityllä.
Tykkään niin paljon kodistani. En tykkää vaeltaa tuolla helteessä päivisin. Nyt on mukavaa, kun tuo pieni ihana hoitolapsi nukkuu rauhallisesti ja minä vaan olen. Se rauhassa oleminen on parasta, enkä kaipaa yhtään ketään sitä rikkomaan.
Moni tykkää katsoa televisiota tai näprätä kännykkää.
Eiköhän maailmassa oo muitakin ihmisiä kuin sun naapurisi. Mun tuntemista ihmisistä about kaikki on jossain menossa maalla, mökillä jne. Ja mitä vikaa sisällä kökkimisessä on? Antaa ihmisten nauttia elämästä siten kuten haluavat.
Fyysinen, paheneva sairaus. Ei jaksa muuta.
N44