Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikkeliläinen pariskunta jätti vauvansa paistumaan autoon

Vierailija
13.07.2018 |

ja lähtivät itse kiertelemään kirpputoria. Hellettä lähes kolmekymmentä astetta. Mitä valopäitä. Onneksi ohikulkija puuttui asiaan. Isä vaan naureskeli asialle, kun viimein löydettiin.

Maikkarin sivuilla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankeutta tuollaiseta. Ovetkin olleet auki.

Vierailija
22/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa ei jätetä yksin mihinkään. Sen pitäisi olla itsestäänselvyys. Ei jätetä yksin kotiin, eikä varsinkaan yksin autoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jooko alkako jankata tuon yhden kiukuttelijatrollin kanssa, menee taas ketju sen meuhkaamiseksi ja jankuttamiseksi!

Vierailija
24/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto voi myös syttyä tuleen.

Myöskin jäämeteoriitti voi osua siihen.

Googlaapa huviksesi kuinka yleistä autopalo on, oisko kuitenkin vähän yleisempää kuin meteoriitti? Joku täällä kirjoitti, että kuuli sen äidin huudon, jonka kolme lasta paloivat autoon ysärillä Ruoholahdessa. Ja näki kun äiti pideltiin paikoillaan. Äiti oli käynyt palauttamassa videoita, kun auto syttyi tuleen. Autopalo on nopea. Juuri paloi taas yksi bussi romuttamokuntoon. Tutun auto paloi, kun oli sitä korjaamassa, ehti juuri auton alta pois jne. Vauva tai taapero on tilanteessa avuton.

Maaliskuussa paloi mm. 30 koululaista kuljettanut bussi. Onneksi ehtivät nippa nappa ulos kuskin ripeän toiminnan ansiosta.

https://yle.fi/uutiset/3-10118094

Vierailija
25/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyisin ehkä edes ihan pienen verran ymmärtämään, jos olisi kyse ruokakaupassa käynnistä. Silloin voisi olettaa, että vanhempi kävisi pikaiseen hakemassa maidon, mutta kuka menee kirpputorille vain hakemaan pikaisesti jotain?

Ja ihan totta puhuen, en mä taida ymmärtää edes niitä "pikaisia" maidon hakijoita täysin. Itse kun en jätä edes 2-vuotiasta yksin autoon, en edes viideksi minuutiksi.

En kovin tykkää siitä, kun moititaan ketjutolkulla ihmisiä esim. onnettomuuksien jälkeen, mutta todellakin toivon että nuo vanhemmat käyvät lukemassa näitä keskusteluja aiheesta. Miten kukaan voi kuvitella edes vauvan pärjäävän yksin? Saati sitten helteellä auringonpaisteessa?! Toivottavasti sosiaalityöntekijät huomaavat vähättelevän asenteen, mikäli vanhemmilla vielä silloin sellainen on.

Vierailija
26/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vanhemmat eivät tehneet mitään väärää

Menepä sinä nyt maalaamaan sitä taloa ja aitoja, äläkä laiskottele täällä.

Mutta sinähän kannatat lasten pahoinpitelyä ihan avoimesti, mikä on äidiltä sairasta.

Suomessa kaikki on pahoinpitelyä. Syntymätöntä lasta ei saa lyödä koska yhyyyyyy se on pahoinpitelyä

Jos tulee tarve lyödä lasta se kertoo aikuisen huonosta kasvastuskyvystä.

Mutta sinulle lakien rikkominen tuntuu olevan pikkujuttu. Laiskottelun kyllä osaat.

Siinä ei ole mitään laitonta että lyö itseään.

Mutta se on sairasta. Suljetulle osastolle sinä kuuluisit. Käy sääliksi myös sikiötä, kun asenteesi on noin vihamielinen.

Sairasta on se että ei aseta lapselleen rajoja.

Sikiölle ei ole mitään haittaa ns vihamielisestä asenteestani

Jos rajoja pitää pahoinpitelykeinoilla ylläpitää, kertoo se edelleen huonosta kasvatuskyvystä tai vanhemman mielisairaudesta.

Miten sun mielestä mun sisällä kasvavaa lasta kuuluisi kasvattaa. Mun mielestä niin että jos se potkii mua niin mä saan lyödä takaisin

Muutaman viikon tai edes parin kuukauden ikäinen sikiö ei kyllä potki 😂 Taidat tuntea harhoja? 😏

Nyt ei ole kyse tästä raskaudesta vaan siitä miten toimin esikoisen kanssa ja tulen toimimaan tämän toisenkin kanssa

Onko hauskaa toimia vasten lakia? Jos joku hakkaisi sinua niin varmasti olisit penäämässä oikeuksiasi ja valittamassa täällä. Mutta ei, ajattelet vain ja ainoastaan itseäsi, koska olet narsisti. Vain sinun kokemuksellasi on merkitystä ja ajatusmaailmasi kiertää oman napasi ympärillä. Sinua eivät koske säännöt eikä lait. Harmi, että lapsesi joutuu olemaan vaikutuspiirissäsi, mutta onneksi sinusta tekee kuka tahansa järkevä neuvolan työntekijä (oli sitten yksityisellä tai julkisella) ennakoivan lastensuojeluilmoituksen. Ja ei, en usko että lastensuojelu olisi sinulle aiemmin antanut puhtaat paperit.

Minua saa lyödä Kos toimin väärin. Mies lyö 1-10 kertaa viikossa. Se on kasvattamista ei väkivaltaa

Sinä siis mieluummin haluat kantaa vatsassasi kuollutta vauvaa? Katsos kun elävä vauva liikkuu, eikä voi sille tahdonalaisesti vielä kovinkaan paljoa, varsinkaan raskausaikana. Mutta ethän sinä ihmisen kehityksestä mitään ymmärrä.

Se on voi voi jos kuolee. Potkut tuntuu ikäviltä aina ja poikkeuksetta ja mulla on oikeus tehdä se myös selväksi

Lapsella on oikeus siihen, ettei häntä kohtaan käytetä väkivaltaa. Se on suurempi kuin sinun ”oikeutesi”.

Miksi ihmeessä vastaatte tälle? Mauton trolli joka pilaa sekoilullaan jokaisen ketjun. Ilmoitetaan asiattomaksi ja ignoroidaan.

Vierailija
27/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällaisessa asiassa vanhempien ymmärrys ei riitä, voisi kiireellinen sijoitus ja jopa huostaanotto olla aiheellinen.

Pohtii kauhistunut sijaisäiti.

Vierailija
28/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko autossa ikkunat auki?

Vierailija
29/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin paistavat ennen syömistä, toisin kuin dingot.

Vierailija
30/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää idiotismia. Mahtaakohan tuossa pelkkä lastensuojelun puuttuminen riittää? Vanhemmat pitäis tuomita murhayrityksestä.

Vierailija
31/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää idiotismia. Mahtaakohan tuossa pelkkä lastensuojelun puuttuminen riittää? Vanhemmat pitäis tuomita murhayrityksestä.

Jaa että murhayritys. Höpöhöpö.

Vierailija
32/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten jännä miten kuuma autossa tulee helteellä. Kannattaa joskus kokeilla, että pistää auton parkkiin aurinkoon ja on vaan siinä. Menee kaksi minuuttia kun alkaa haluta pois, korkeintaan. Sitä kun kerran kokeilee itse niin ei niin helposti jää lapsi / vanhus / lemmikki kuumaan autoon.