Lempi tekemisesi? Mistä pidät kaikkein eniten?
Kommentit (34)
Neulominen sohvannurkassa samalla tv:tä katsoen ja kahvia siemaillen. En osaa katsoa tv:tä ilman, että on joku neulomus käsissä. Jos ei muuta niin neulon vaikka jämälankoja tilkuiksi. Ehdottomasti eniten teen villasukkia. Olen villasukkien suurkuluttaja, oikeastaan aina on jalassa jotkut villasukat, esim nyt on ohuesta langasta neulotut nilkkasukat.
Vierailija kirjoitti:
Keikat.
Mitkä keikat?
Kävelylenkki metsässä kesäaamuna.
Leipominen ja vähän erityisemmän ruoan laittaminen.
Mielenkiintoisen elokuvan katsominen ja sen jälkeen siitä kirjoitettujen analyysien ja keskustelujen lukeminen netistä.
Elokuvaillan viettäminen kavereiden kanssa.
Jos on luovalla tuulella, niin fiktiivisen kertomuksen kirjoittaminen. (Jos ei ole luovalla tuulella, se on kamalaa.)
Mieltä askarruttavan aiheen (esim. uskontoon, etiikkaan, taiteeseen tai psykologiaan liittyvän) pohtiminen ja siihen liittyvän tiedon ja keskustelun tutkiminen netissä. Myös kiinnostavasta aiheesta keskusteleminen kahden kesken tai pienessä seurassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kaikenlainen löysäily ja löhöily. Sohvalla, sängyssä, uima-altaalla, terassilla, missä vaan, kaikki käy. Syöminen, nukkuminen, töllö, dokaaminen, musiikki,leffat, tosi-tv, kirjat, Seiska, juorut ja murhamysteerit.
Rakastelu ja nukkuminen. Herääminen ja aamukahvi.
Siis minä en ymmärrä, miten aikuinen ihminen voi vastata tähän muuta kuin "sekstailu".
Meri ja siellä aamulla (klo 4.00-) lintujen ja muiden eläimien seuraaminen, päivällä noita ei näy kuin murto-osa.
Vierailija kirjoitti:
Siis minä en ymmärrä, miten aikuinen ihminen voi vastata tähän muuta kuin "sekstailu".
Joillekin seksi on vain fyysisten tarpeiden tyydyttämistä.
Yhdyssanavirheistä huomautteleminen.
Nyt illan omituisin vastaus:
Tykkään olla töissä.
Olen eronnut viisikymppinen ja lapset ovat omillaan. Kotona olen lähinnä turhautunut, en jaksa jauhaa kahvilassa peetä "ystävien" kanssa, baarissa vielä vähemmän juoppojen kanssa.
Liikunnasta pidän kyllä, mutta työ vie voiton. Pitäisi varmaan kertoa työn laatu nyt, mutta se on niin harvinainen, että olen varovainen.
Keikat.