Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin alkoholin käytön 2 kk. sitten koska tissuttelu oli jo ongelma. Nyt juon toista tölkkiä olutta... Kysy ihmeessä jotain.

Vierailija
13.07.2018 |

Ostin kuitenkin ainoastaan 9 tölkkiä olutta, etten saa mitään känniä vedettyä. Olen todella pettynyt itseeni kun menin katkaisemaan hyvin alkaneen alkoholittoman putken.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö! Nyt nopee alkoon hakeen pari pulloa jäykkää. Jos ei ole rahaa, niin voin lainata.

Vierailija
22/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juomiseen löytyy aina joku selitys, ADD sun muut. Olit kuitenkin ADD:sta huolimatta 2 kk juomatta ja takuulla tylsääkin oli välillä. Valitse alkoholittomuus, ihan sama onko tylsää ja harrastaako kaverisi kanssasi vai ei. Et voi vierittää syytä kenenkään toisen niskaan.

Kaksi kuukautta meni helposti kannabiksen voimin ja satunnaisten harrastusten avulla, mutta addiktioni eivät rajoitu vain noihin. Olen lapsesta asti (karkit ja aina pakko tehdä jotain) hakenut tajuamattani ulkoista stimulanttia jatkuvasti. Nyt aikuisena ja viimein tietoisena ADD:stäni ymmärrän syyn siihen miksi olen elänyt kuten olen elänyt; itselleni tietoisesti haitallisesti. Elämä tuntuu todella hankalalta näin aikuisena kun ei enää saakaan kavereita joka juttuun mukaan. En silti todellakaan syyllistä ketään, sillä eihän minun neurologinen poikkeama olekaan kenenkään syy. Kuitenkin, tämä ainainen tylsyys masentaa. Elämässä on hyvin vähän sellaisia hyödyllisiä asioita, joihin minä kykenen ylläpitämään mielenkiintoa. Monet eri päihteet, sokeri, kahvi, tupakka ovat kuin laastareita tylsyyden tuomiin tuskiini. Ne vain ovat haitallisia, sillä minulle ei riitä mikään.

Sokerii ja viina kumoaa toiseensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait add-diagnoosin ja kuinka vanha olit? Epäilen samaa ja juttusi kuulostaa tutulta.

Vierailija
24/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai tänään tarttumaan tölkkiin? Kaunis kesäpäivä vai joku ahdistus?

Tylsyys. Minulla on ADD ja perusoloni on äärimmäisen tylsistynyt. En saanut kavereita mukaan harrastuksiin, joita en voi yksin edes harrastaa. Käppäilin kauniissa ulkoilmassa aikani kun aloin hajoamaan siihen ajatukseen, miten tylsä koko päivästä jälleen tulisi. Olen pystynyt nämä "äärettömän tylsät" päivät ohittamaan juuri harrastusten avulla tai sitten olen polttanut hieman kannabista, mutta nyt en onnistunut saamaan kannabista, enkä ystäviä harrastelemaan ja kas näin.

Mitäs nyt sit meinaat tehdä sellaista, joka tekee loppupäivästä vähemmän tylsän? Siis kaljan juonnin lisäksi? Ymmärrän, että alkoholilla saa aikaan kivemman fiiliksen mutta tiedät kai, että se on harhaa. Kemiallinen reaktio, joka ei ole aito.

No peli on aika selvä. Juon kaljat pois, jonka jälkeen jatkan stimulantin metsästämistä todennäköisesti kahvin,tupakan ja mässäämisen turvin.

Vierailija
25/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi pitkään yrittänyt lopettaa. Ei oo motivaatiota.

Vierailija
26/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nössö! Nyt nopee alkoon hakeen pari pulloa jäykkää. Jos ei ole rahaa, niin voin lainata.

Alaikäiset vois mennä jo nukkumaan, eikä sekaantua aikuisten asioihin.

Vierailija
27/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pisti mann.. anteeksi romanit aseen otsalle ja vei kaiken viemisen arvosen. Siihen loppu 5 vuoden juomattomuus. Siitä asti olenkin juonut lähes päivittäin yhteen putkeen eli yli vuoden.

Vierailija
28/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tosi pitkään yrittänyt lopettaa. Ei oo motivaatiota.

Muista aina että luuserit lopettaa kesken! Nyt tsemppiä ja korkki auki, siitä se lähtee nousuun.

Vierailija
29/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juomiseen löytyy aina joku selitys, ADD sun muut. Olit kuitenkin ADD:sta huolimatta 2 kk juomatta ja takuulla tylsääkin oli välillä. Valitse alkoholittomuus, ihan sama onko tylsää ja harrastaako kaverisi kanssasi vai ei. Et voi vierittää syytä kenenkään toisen niskaan.

Kaksi kuukautta meni helposti kannabiksen voimin ja satunnaisten harrastusten avulla, mutta addiktioni eivät rajoitu vain noihin. Olen lapsesta asti (karkit ja aina pakko tehdä jotain) hakenut tajuamattani ulkoista stimulanttia jatkuvasti. Nyt aikuisena ja viimein tietoisena ADD:stäni ymmärrän syyn siihen miksi olen elänyt kuten olen elänyt; itselleni tietoisesti haitallisesti. Elämä tuntuu todella hankalalta näin aikuisena kun ei enää saakaan kavereita joka juttuun mukaan. En silti todellakaan syyllistä ketään, sillä eihän minun neurologinen poikkeama olekaan kenenkään syy. Kuitenkin, tämä ainainen tylsyys masentaa. Elämässä on hyvin vähän sellaisia hyödyllisiä asioita, joihin minä kykenen ylläpitämään mielenkiintoa. Monet eri päihteet, sokeri, kahvi, tupakka ovat kuin laastareita tylsyyden tuomiin tuskiini. Ne vain ovat haitallisia, sillä minulle ei riitä mikään.

Siinä on visdiin bähän siitä kyse etttä milllätavoin eri aivoalueeita ajauudutaan stimuloiimaan ja se senn hetkinen stimuulantti on sen hetken valltias suurruhtinas kingi miten vaaan.

Vierailija
30/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai tänään tarttumaan tölkkiin? Kaunis kesäpäivä vai joku ahdistus?

Tylsyys. Minulla on ADD ja perusoloni on äärimmäisen tylsistynyt. En saanut kavereita mukaan harrastuksiin, joita en voi yksin edes harrastaa. Käppäilin kauniissa ulkoilmassa aikani kun aloin hajoamaan siihen ajatukseen, miten tylsä koko päivästä jälleen tulisi. Olen pystynyt nämä "äärettömän tylsät" päivät ohittamaan juuri harrastusten avulla tai sitten olen polttanut hieman kannabista, mutta nyt en onnistunut saamaan kannabista, enkä ystäviä harrastelemaan ja kas näin.

Mitäs nyt sit meinaat tehdä sellaista, joka tekee loppupäivästä vähemmän tylsän? Siis kaljan juonnin lisäksi? Ymmärrän, että alkoholilla saa aikaan kivemman fiiliksen mutta tiedät kai, että se on harhaa. Kemiallinen reaktio, joka ei ole aito.

Mitä sä selität? :D Jos sulle tulee hyvä fiilis ilman alkoa niin mikä se sitten on? Se on kemiallinen reaktio sun aivoissa.

Vierailija
31/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, onko sinulla mitään lääkitystä tuohon ADD:hen?

Vierailija
32/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
33/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on visdiin bähän siitä kyse etttä milllätavoin eri aivoalueeita ajauudutaan stimuloiimaan ja se senn hetkinen stimuulantti on sen hetken valltias suurruhtinas kingi miten vaaan.

Se nöyyrtyminen sille on varmaaan se kohtaalo jota eii soisi tapatuvan.

Vierailija
34/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ki lttimies is back in business ? kirjoitti:

Miltä tuntui pienen tauon jälkeen taas kerran suudella Pirkka oluttölkin kylmää metallista pintaa ?

Päädyin nappaamaan koffia ja maistui taivaalliselle.

Vierailija
35/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljo teillä lämmintä?

Täysi hellekeli. Sen tarkemmin en tiedä.

Vierailija
36/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkoholi ohjaa elämääsi noin vahvasti? Oletko vastuullinen aikuinen vaiko keskenkasvuinen teini?

Vierailija
37/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sait add-diagnoosin ja kuinka vanha olit? Epäilen samaa ja juttusi kuulostaa tutulta.

Olen vähän päälle kolmekymppinen, mutta diagnoosi odottaa vielä itseään. Veljelläni ja hänen lapsellaan on jo todettu ADD ja minä olen meidän perheestä selvin tapaus vaikkei virallista diagnoosia vielä olekaan. Työn alla tosin sekin.

Vierailija
38/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ki lttimies is back in business ? kirjoitti:

Miltä tuntui pienen tauon jälkeen taas kerran suudella Pirkka oluttölkin kylmää metallista pintaa ?

Päädyin nappaamaan koffia ja maistui taivaalliselle.

Arvostan. Koffin kanssa suosittelen kossua tai Suomi viinaa.

Vierailija
39/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ADD on näppärä tapa selittää päihteiden aiheuttama levottomuus. Kahvi ja tupakka ovat myrkkyä keskittymiselle ja alkoholin suurkulutus viimeistelee haitan.

Vierailija
40/86 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, onko sinulla mitään lääkitystä tuohon ADD:hen?

Ei ole kun diagnoosin teko on vielä kesken. Olen kuitenkin ns. selvä tapaus. Olen testannut muutamia katukaupasta hankkimiani adhd-lääkkeitä ja hyvä kun osaan sanoin kuvailla sitä helpotuksen tunnetta, kun joidenkin niiden avulla pystyi ylläpitämään täyttä mielenkiintoa jopa niihin tylsimpiin asioihin ja ei tehnyt mieli mitään muita stimulantteja. En kuitenkaan aio koskaa ruveta syömään niitä sen enempiä, sillä saan liikunnan avullakin itseni suht lähelle normaalia ihmistä. Adhd-lääkkeillä on varmaan hyvä kuitenkin välillä nostattaa se kiinnostus tappiinsa myös niihin tylsiin (eli lähes kaikkeen) asioihin, mutta havaintoni mukaan niiden teho loppuu päivittäiskäytössä hyvinkin pian ja sen lisäksi voi todennäköisesti saada myös haittavaikutuksia. Urheilu on ADD:stä kärsivälle se avainsana onneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä