Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö täällä alkaa laittaa kommentin perään aina sukupuolensa ja ikänsä, koska muuten luullaan usein mieheksi ja alkaa ottaa päähän

Vierailija
13.07.2018 |

pikkuhiljaa.
Millon oon peräkammarinpoika, millon jätkä, millon mikäkin, vaikka esitän ihan asiapitosia kommenttejakin.
Ilmeisesti aina joku hienohelmaprinsessa joka ei ole koskaan ollut oma itsensä tai nähnyt aitoja rentoja naisia, kuvittelee että naiset jauhavat täällä vain vauvoista ja parisuhteista korrektiin sävyyn, sivistyneesti, pikkurilli koholla posliininen ruusukuvioinen kasvikuppi kädessä valkoisen omakotitalon patiolla tms.
Kannattaa muistaa, ettei kaikki naiset ole sellasia. Ei se meistä miehiä tee.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuta, ruikuta vielä lisää. Mitä teet palstalla jos saat paskaa niskaan?

Vierailija
22/26 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinut sekoitetaan mieheen, niin juttusi ovat siinä tapauksessa melko tyhmiä.

Niin, aina jonkun mielensäpahottajan mielestä ovat, mutta saan yhtä paljon kommenteilleni tykkäyksiäkin.

Ilmeisesti nainen ei saa olla suorasanainen tai ajatella itse, pitäisi vain ymmärtää ja ihailla kaikkea trendipelleilyä, muuten haukutaan mieheksi ja alkaa lynkkaus.

Voi olla suorasanainen, mutta silti asiallinen ja ystävällinen. Miehillä on tapana juuri tuolla tavalla töksäytellä ja vähät välittää, että ihmisiä tässä kaikki ollaan.

"Miehillä on tapana juuri tuolla tavalla töksäytellä ja vähät välittää".. Mitä ihmettä, mikähän kommentissani oli töksäyttelevää tai sellasta, että siitäkin pitää herne vetää nokkaan ja opastaa käyttäytymään paremmin.

Kyllä te mielensäpahottajat ootte ihan omaa luokkaanne. Ja mikä antaa teille muuten oikeuden päättää, millä tyylillä joku kirjottaa, kun ei edes oikeasti loukkaa ketään. Aika vaikea omaa persoonaa ja kirjotustyyliä muuttaa.

Tuossa on ihan vinha perä. On sellainen sosiaalinen taito ennakoida, mitä se ketjun potentiaalinen lukija tietää valmiiksi, pohjustaa ja taputella asia valmiiksi. Sitten ketjuun tulija voi miettiä, mitä hänen tulisi tietää valmiiksi, että pystyy osallistumaan keskusteluun jne. Tämä on sellaista kohteliasta pallottelua, sosiaalisia taitoja.

Jos oma tyyli on vähän töksähtelevä, voi saada silti ihan hyvää kohtelua, jos on vähän reppana ja suostuu opastettavaksi. Mutta jos on pollea ja röyhkeä... No niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruikuta, ruikuta vielä lisää. Mitä teet palstalla jos saat paskaa niskaan?

Siksi että täällä on kivaa, ei mua muutama mielensäpahottaja saa lopettamaan täällä kirjottelua.

Vierailija
24/26 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se hopeaketun maininnut. Totta, hän ainakin esiintyy miehenä. Tarkoitin iänikuista vanhemmat miehet joita nuoret naiset kuolaa ja miten keski-ikäiset naiset ovat rupsahtaneuta ja rumia ja eivät oman ikäisilleen miehille kelpaa jne jne stoorin. En jaksanut kaikkea kirjoittaa, luulin että vähemmälläkin olisi auennut.

Joo o, mutta täällä haukutaan peräkammarin pojaksi ja misogyyni runkkariksi, vaikkei edes sano mitään, mistä pitäis ajatella että kirjottaja on mies.

Heti jos ei kirjota näitä tylsiä "minun mies sitä tätä", "onko tämä haamuviiva" paskaa, joku idiootti tulee vinkumaan ja haukkumaan millon miksikin mieheksi.

Naisen oletetaan kirjottavan vainb lapsista ja parisuhteista, ja tietenkin aina positiivisesti ja trendikkäällä asenteella suhtautuvan kaikkeen. 

Todella vanhakantasta ajattelua.

Tämä.

Vierailija
25/26 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla vain ongelma sun sukupuoles kanssa. Mua ei ole koskaan pätkääkään hetkauttanut suuntaan eikä toiseen, on musta luultu ihan mitä lystää. Mulle kun riittää itselleni se tieto olenko mies vai nainen. Muiden luulottelulla ei ole väliä.

Vierailija
26/26 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinut sekoitetaan mieheen, niin juttusi ovat siinä tapauksessa melko tyhmiä.

Niin, aina jonkun mielensäpahottajan mielestä ovat, mutta saan yhtä paljon kommenteilleni tykkäyksiäkin.

Ilmeisesti nainen ei saa olla suorasanainen tai ajatella itse, pitäisi vain ymmärtää ja ihailla kaikkea trendipelleilyä, muuten haukutaan mieheksi ja alkaa lynkkaus.

Voi olla suorasanainen, mutta silti asiallinen ja ystävällinen. Miehillä on tapana juuri tuolla tavalla töksäytellä ja vähät välittää, että ihmisiä tässä kaikki ollaan.

"Miehillä on tapana juuri tuolla tavalla töksäytellä ja vähät välittää".. Mitä ihmettä, mikähän kommentissani oli töksäyttelevää tai sellasta, että siitäkin pitää herne vetää nokkaan ja opastaa käyttäytymään paremmin.

Kyllä te mielensäpahottajat ootte ihan omaa luokkaanne. Ja mikä antaa teille muuten oikeuden päättää, millä tyylillä joku kirjottaa, kun ei edes oikeasti loukkaa ketään. Aika vaikea omaa persoonaa ja kirjotustyyliä muuttaa.

Tuossa on ihan vinha perä. On sellainen sosiaalinen taito ennakoida, mitä se ketjun potentiaalinen lukija tietää valmiiksi, pohjustaa ja taputella asia valmiiksi. Sitten ketjuun tulija voi miettiä, mitä hänen tulisi tietää valmiiksi, että pystyy osallistumaan keskusteluun jne. Tämä on sellaista kohteliasta pallottelua, sosiaalisia taitoja.

Jos oma tyyli on vähän töksähtelevä, voi saada silti ihan hyvää kohtelua, jos on vähän reppana ja suostuu opastettavaksi. Mutta jos on pollea ja röyhkeä... No niin.

Hölmö, tää on nettipalsta. :D Ei kukaan oo täällä tosissaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän