Pitääkö täällä alkaa laittaa kommentin perään aina sukupuolensa ja ikänsä, koska muuten luullaan usein mieheksi ja alkaa ottaa päähän
pikkuhiljaa.
Millon oon peräkammarinpoika, millon jätkä, millon mikäkin, vaikka esitän ihan asiapitosia kommenttejakin.
Ilmeisesti aina joku hienohelmaprinsessa joka ei ole koskaan ollut oma itsensä tai nähnyt aitoja rentoja naisia, kuvittelee että naiset jauhavat täällä vain vauvoista ja parisuhteista korrektiin sävyyn, sivistyneesti, pikkurilli koholla posliininen ruusukuvioinen kasvikuppi kädessä valkoisen omakotitalon patiolla tms.
Kannattaa muistaa, ettei kaikki naiset ole sellasia. Ei se meistä miehiä tee.
Kommentit (26)
kasvikuppi,, heh, olen kai liikaa vegaaniketjuja lukenut ja kommentoinut äskettäin.
ap
Totta. Itse olen kirjoitellut tunteista ja pienen lapsen yksinhuoltajuudesta, ja heti luullaan naiseksi. Ei siinä muuten mitään, mutta jos kirjoitan esim rahaongelmista niin heti tulee vinkkiä että hanki hyväpalkkainen mies. Joo ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Oletusarvoisesti palstan keskustelija on nainen, mutta toki tietyt mielipiteet muuttavat oletusta. Mitään hyötyä sukupuolen mainitsemisesta ei olisi, koska mieskin voisi näin tehdä.
Siksi ihmetyttääkin että oletetaan ihmisen olevan mies, jos se vaikka puhuu kaljan juomisesta tai ihmettelee jotain hölmöä ajan ilmiötä.
Kauhean suppeasti ajattelevia ihmisiä täällä.
Jos sinut sekoitetaan mieheen, niin juttusi ovat siinä tapauksessa melko tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse olen kirjoitellut tunteista ja pienen lapsen yksinhuoltajuudesta, ja heti luullaan naiseksi. Ei siinä muuten mitään, mutta jos kirjoitan esim rahaongelmista niin heti tulee vinkkiä että hanki hyväpalkkainen mies. Joo ei kiitos.
Yksinhuoltajuuden sinänsä kai ymmärtää, kun se on niin harvinaista miehelle, varsinkin, kun pieni lapsi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinut sekoitetaan mieheen, niin juttusi ovat siinä tapauksessa melko tyhmiä.
Ah tätä miesvihaa. Uuh.
Vierailija kirjoitti:
Niin, aina jonkun mielensäpahottajan mielestä ovat, mutta saan yhtä paljon kommenteilleni tykkäyksiäkin.
Ilmeisesti nainen ei saa olla suorasanainen tai ajatella itse, pitäisi vain ymmärtää ja ihailla kaikkea trendipelleilyä, muuten haukutaan mieheksi ja alkaa lynkkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aina jonkun mielensäpahottajan mielestä ovat, mutta saan yhtä paljon kommenteilleni tykkäyksiäkin.
Ilmeisesti nainen ei saa olla suorasanainen tai ajatella itse, pitäisi vain ymmärtää ja ihailla kaikkea trendipelleilyä, muuten haukutaan mieheksi ja alkaa lynkkaus.
Voi olla suorasanainen, mutta silti asiallinen ja ystävällinen. Miehillä on tapana juuri tuolla tavalla töksäytellä ja vähät välittää, että ihmisiä tässä kaikki ollaan.
Mammoittelu on tylsyyden huippu.
Tai ylipäänsä se että tehdään ihme oletuksia ihmisen iästä, asuinpaikasta ja muusta kahden lauseen perusteella.
Yleisesti täällä on niin tympeä ilmapiiri että ihmetyttää.
Kertoo tosiaan paljon aloittajasta, että hän on vegaani, ja aktiivinen vegaaniketjuissa.
Huoh.
Jos sun jutut on tyyliä hopeakettu, persvilauttelupikkarit, siiderivalaat, alapään ajelun tärkeys wt yh:t, ym. niin ei mikään ihme jos mieheksi luullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla suorasanainen, mutta silti asiallinen ja ystävällinen. Miehillä on tapana juuri tuolla tavalla töksäytellä ja vähät välittää, että ihmisiä tässä kaikki ollaan.
Mutta joillekin ei kelpaa mikään, kyllä minä käyttäydyn ihan nettiin sopivalla tavalla, en hauku kenenkään ulkonäköä, ole rasistinen tms, mutta asioista ja ilmiöistä puhun kyllä niin että se tuntuu aina jotain herkkähipiäistä suututtavan ja sitten alkaa se runkkariksi ja peräkammarin pojaksi huutelu ihan syyttä. Itse en mene henkilöön, vaan yritän pysyä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun jutut on tyyliä hopeakettu, persvilauttelupikkarit, siiderivalaat, alapään ajelun tärkeys wt yh:t, ym. niin ei mikään ihme jos mieheksi luullaan.
Ei sentään. Eikös hopakettu ole mies, ainakin olevinaan, minä en ees esitä olevani mies, vaikka sellaseksi kokoajan haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo tosiaan paljon aloittajasta, että hän on vegaani, ja aktiivinen vegaaniketjuissa.
Huoh.
En minä vegaani ole.
Olen kyllä tänään huomauttanut veganismin epäloogisuudesta parissa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta. Jos näppikseltä pääsee töksäys tai muuten vaan uppoutuu yksityiskohtiin ja unohtaa, kenelle on kirjoittamassa, niin siinä äkkiä vaihtuu oletussukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Täh??? Ikis täällä vain jankkaa hopeakettua.
On todellakin nainen.
Olen se hopeaketun maininnut. Totta, hän ainakin esiintyy miehenä. Tarkoitin iänikuista vanhemmat miehet joita nuoret naiset kuolaa ja miten keski-ikäiset naiset ovat rupsahtaneuta ja rumia ja eivät oman ikäisilleen miehille kelpaa jne jne stoorin. En jaksanut kaikkea kirjoittaa, luulin että vähemmälläkin olisi auennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehillä on tapana juuri tuolla tavalla töksäytellä ja vähät välittää".. Mitä ihmettä, mikähän kommentissani oli töksäyttelevää tai sellasta, että siitäkin pitää herne vetää nokkaan ja opastaa käyttäytymään paremmin.
Kyllä te mielensäpahottajat ootte ihan omaa luokkaanne. Ja mikä antaa teille muuten oikeuden päättää, millä tyylillä joku kirjottaa, kun ei edes oikeasti loukkaa ketään. Aika vaikea omaa persoonaa ja kirjotustyyliä muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen se hopeaketun maininnut. Totta, hän ainakin esiintyy miehenä. Tarkoitin iänikuista vanhemmat miehet joita nuoret naiset kuolaa ja miten keski-ikäiset naiset ovat rupsahtaneuta ja rumia ja eivät oman ikäisilleen miehille kelpaa jne jne stoorin. En jaksanut kaikkea kirjoittaa, luulin että vähemmälläkin olisi auennut.
Joo o, mutta täällä haukutaan peräkammarin pojaksi ja misogyyni runkkariksi, vaikkei edes sano mitään, mistä pitäis ajatella että kirjottaja on mies.
Heti jos ei kirjota näitä tylsiä "minun mies sitä tätä", "onko tämä haamuviiva" paskaa, joku idiootti tulee vinkumaan ja haukkumaan millon miksikin mieheksi.
Naisen oletetaan kirjottavan vainb lapsista ja parisuhteista, ja tietenkin aina positiivisesti ja trendikkäällä asenteella suhtautuvan kaikkeen.
Todella vanhakantasta ajattelua.
Oletusarvoisesti palstan keskustelija on nainen, mutta toki tietyt mielipiteet muuttavat oletusta. Mitään hyötyä sukupuolen mainitsemisesta ei olisi, koska mieskin voisi näin tehdä.