Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti, teinit makaa auringossa ja kotityöt taas tekemättä

Vierailija
13.07.2018 |

Ei pitäisi olla liian vaativaa kahdelle tyhjätä tiskikone, imuroida, käydä kaupassa ja laittaa jotain ruokaa. Raha kyllä kelpaa, mutta mitään sen eteen ei kiinnosta tehdä. No olkoon, tilaan itselleni pizzan, kun kerran ruokaa ei ole ostettu. Miten voi olla noin vetelää porukkaa? Sitä varten jätin autonkin kotiin, että nuoriso pääsee liikkeelle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päinvastoin. Teinipoika kyselee koko ajan joko mennään heinäpellolle. No illalla vasta jos olisi vähän viileempää. 😊 Tiedän, meni asian vierestä.

Vierailija
22/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö leipää tai jotain pakkasesta. Tai tilaa se pizza. Kauppaan ehtii myöhemmin, samoin ne kotityöt ehtii myöhemmin. Ei ole teinien vika, ettet ole lomalla. Anna nyt hyvä ihminen heidän nauttia helteestä.

Tilasin pizzan ja söin. Teinit selvitkööt miten parhaaksi katsovat. Auto on vapaassa käytössä klo 21 asti eli siihen kun kaupat menevät kiinni. Ei ole minun ongelmani, etteivät isot ihmiset osaa tehdä sitä mistä on sovittu. Itse korkkasin viinipullon, eli minä en ainakaan aja tänään kauppaan.

Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö leipää tai jotain pakkasesta. Tai tilaa se pizza. Kauppaan ehtii myöhemmin, samoin ne kotityöt ehtii myöhemmin. Ei ole teinien vika, ettet ole lomalla. Anna nyt hyvä ihminen heidän nauttia helteestä.

Tilasin pizzan ja söin. Teinit selvitkööt miten parhaaksi katsovat. Auto on vapaassa käytössä klo 21 asti eli siihen kun kaupat menevät kiinni. Ei ole minun ongelmani, etteivät isot ihmiset osaa tehdä sitä mistä on sovittu. Itse korkkasin viinipullon, eli minä en ainakaan aja tänään kauppaan.

Just.

Niin mitä? Kai sitä saa syödä kun on nälkä. Ei se minun vikani ole, ettei kotona ollutkaan ruokaa.

Vierailija
24/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin enemmän huolissani syövästä kuin kotitöistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi