Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tom Felton on hyvä esimerkki siitä, että miehet ovat parhaimmillaan alle 25-vuotiaina

Vierailija
13.07.2018 |

Ennen oli komea, mutta nyt kolmekymppisenä rupsahtanut ukko. :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko teidän mielestänne Tom Felton ei enää ole komea? Kyllä minusta vain on, toki omaa silmääni ei enää parikymppiset useimmiten viehätäkään.

Vierailija
22/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se muuten on ap:lta pois, jos joku pitää itseään hyvännäköisenä ja tykkää ulkonäöstään? Ongelma on kai siinä, että tällainen mies ei huoli ap:ta vaan vain kaunotar kelpaa? Ja koska itsevarma mies sen kaunottaren nappaa, ap:ta ärsyttää entistä enemmän.

Nää harhaiset miehet kuvittelevat olevansa haluttavia ja tuhlaavat mun aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites se muuten on ap:lta pois, jos joku pitää itseään hyvännäköisenä ja tykkää ulkonäöstään? Ongelma on kai siinä, että tällainen mies ei huoli ap:ta vaan vain kaunotar kelpaa? Ja koska itsevarma mies sen kaunottaren nappaa, ap:ta ärsyttää entistä enemmän.

Ikis. Mikset voi jo lopettaa. Olet oksennus.

Vierailija
24/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki naiset, jotka eivät pidä vanhoista miehistä sun mielestä ikiksiä? Fakta nyt on, että miehet rumenevat vanhetessaan ja tom felton on erirtäin hyvä esimerkki, miten komeasta miehestä tulee rupsahtanut patu viimeistään kolmekymppisenä.

Vierailija
25/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki naiset, jotka eivät pidä vanhoista miehistä sun mielestä ikiksiä? Fakta nyt on, että miehet rumenevat vanhetessaan ja tom felton on erirtäin hyvä esimerkki, miten komeasta miehestä tulee rupsahtanut patu viimeistään kolmekymppisenä.

Mitä jos joskus katsoisit peiliin :)))))

Vierailija
26/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos joskus katsoisit peiliin :)))))

Sieltä näkyy nätti parikymppinen nainen. :)

Vierailija
27/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on nyt oikein komea :D Ensimmäisen Harry Potterin aikaan olin 25vuotias, johan minussa olisi ollut jotain vikaa jos olisin silloin kuolannut Tompan perään ! 

Vierailija
28/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on nyt oikein komea :D Ensimmäisen Harry Potterin aikaan olin 25vuotias, johan minussa olisi ollut jotain vikaa jos olisin silloin kuolannut Tompan perään ! 

Vipassa potterissa se oli 23. Ekassakin 14. :D

Vierailija
29/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tom Felton on esimerkki vain siitä, milloin Tom Felton näyttää parhaalta.

Vierailija
30/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet näyttää vanhetessaan paremmalta. Tulee montakin mieleen. Neljänkympin korvilla ovat oikein komeita ja miehekkäitä.

Sitten jotkut ei, esimerkiksi Leonardo DiCaprio. Tietenkin varmaan elintavatkin taustalla vaikuttaa. Rokkarit ei usein vanhana loista ulkonäöllään rankan kiertue-elämän seurauksena ;)

Vierailija
31/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet näyttää vanhetessaan paremmalta. Tulee montakin mieleen. Neljänkympin korvilla ovat oikein komeita ja miehekkäitä.

Sitten jotkut ei, esimerkiksi Leonardo DiCaprio. Tietenkin varmaan elintavatkin taustalla vaikuttaa. Rokkarit ei usein vanhana loista ulkonäöllään rankan kiertue-elämän seurauksena ;)

Mä en ole koskaan nähnyt komeaa nelikymppistä tai sitä vanhempaa miestä. Joitakin reilu kolmekymppisiä näyttelijöitä on, jotka ovat ihan ok näköisiä, mutta jotka olivat komeampia nuorempina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi