Tom Felton on hyvä esimerkki siitä, että miehet ovat parhaimmillaan alle 25-vuotiaina
Ennen oli komea, mutta nyt kolmekymppisenä rupsahtanut ukko. :(
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mites se muuten on ap:lta pois, jos joku pitää itseään hyvännäköisenä ja tykkää ulkonäöstään? Ongelma on kai siinä, että tällainen mies ei huoli ap:ta vaan vain kaunotar kelpaa? Ja koska itsevarma mies sen kaunottaren nappaa, ap:ta ärsyttää entistä enemmän.
Nää harhaiset miehet kuvittelevat olevansa haluttavia ja tuhlaavat mun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se muuten on ap:lta pois, jos joku pitää itseään hyvännäköisenä ja tykkää ulkonäöstään? Ongelma on kai siinä, että tällainen mies ei huoli ap:ta vaan vain kaunotar kelpaa? Ja koska itsevarma mies sen kaunottaren nappaa, ap:ta ärsyttää entistä enemmän.
Ikis. Mikset voi jo lopettaa. Olet oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki naiset, jotka eivät pidä vanhoista miehistä sun mielestä ikiksiä? Fakta nyt on, että miehet rumenevat vanhetessaan ja tom felton on erirtäin hyvä esimerkki, miten komeasta miehestä tulee rupsahtanut patu viimeistään kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki naiset, jotka eivät pidä vanhoista miehistä sun mielestä ikiksiä? Fakta nyt on, että miehet rumenevat vanhetessaan ja tom felton on erirtäin hyvä esimerkki, miten komeasta miehestä tulee rupsahtanut patu viimeistään kolmekymppisenä.
Mitä jos joskus katsoisit peiliin :)))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos joskus katsoisit peiliin :)))))
Sieltä näkyy nätti parikymppinen nainen. :)
Minusta tämä on nyt oikein komea :D Ensimmäisen Harry Potterin aikaan olin 25vuotias, johan minussa olisi ollut jotain vikaa jos olisin silloin kuolannut Tompan perään !
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on nyt oikein komea :D Ensimmäisen Harry Potterin aikaan olin 25vuotias, johan minussa olisi ollut jotain vikaa jos olisin silloin kuolannut Tompan perään !
Vipassa potterissa se oli 23. Ekassakin 14. :D
Ei. Tom Felton on esimerkki vain siitä, milloin Tom Felton näyttää parhaalta.
Jotkut miehet näyttää vanhetessaan paremmalta. Tulee montakin mieleen. Neljänkympin korvilla ovat oikein komeita ja miehekkäitä.
Sitten jotkut ei, esimerkiksi Leonardo DiCaprio. Tietenkin varmaan elintavatkin taustalla vaikuttaa. Rokkarit ei usein vanhana loista ulkonäöllään rankan kiertue-elämän seurauksena ;)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet näyttää vanhetessaan paremmalta. Tulee montakin mieleen. Neljänkympin korvilla ovat oikein komeita ja miehekkäitä.
Sitten jotkut ei, esimerkiksi Leonardo DiCaprio. Tietenkin varmaan elintavatkin taustalla vaikuttaa. Rokkarit ei usein vanhana loista ulkonäöllään rankan kiertue-elämän seurauksena ;)
Mä en ole koskaan nähnyt komeaa nelikymppistä tai sitä vanhempaa miestä. Joitakin reilu kolmekymppisiä näyttelijöitä on, jotka ovat ihan ok näköisiä, mutta jotka olivat komeampia nuorempina.
Siis oikeastiko teidän mielestänne Tom Felton ei enää ole komea? Kyllä minusta vain on, toki omaa silmääni ei enää parikymppiset useimmiten viehätäkään.