Vierailija

Mä en enää kestä tätä. Olen 22v nainen ja minulla on ollut 3 poikaystävää. Nyt 4. kuvioissa, mutta sama ongelma. Nimittäin peniksen koko on kaikilla pieni (noin 15cm). Missä kaikki normaalikokoiset miehet ovat?!

• ylös 7
  • alas 20

Kommentit (20)

Vierailija

Voin sanoa, että vaihtamalla slaaviin katoavat nuo ongelmat. 3 slaavimiestä takana ja kaikilla niillä vähintään 20cm. Sen sijaan yhestä suomalaisesta kokemusta ja sillä olikin semmonen 14cm juustonaksu....🤭🤣

N25

• ylös 12
  • alas 7
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kuppikoko on?

Sinkkumies

Miten toi nyt liittyy mihinkään. Mene muualle naisvihasi kanssa.

• ylös 3
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kuppikoko on?

Sinkkumies

Miten toi nyt liittyy mihinkään. Mene muualle naisvihasi kanssa.

En mene.

Sinkkumies

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kuppikoko on?

Sinkkumies

Erittäin huono vertailukohde.  Rintojen koolla ei ole merkitystä petipuuhissa ja toisen osapuolen tyydytyksessä.  Myös rinnaton nainen voi olla loistava seksikumppani. Voiko mies jolla on 5 cm nuppi?

• ylös 6
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kuppikoko on?

Sinkkumies

Erittäin huono vertailukohde.  Rintojen koolla ei ole merkitystä petipuuhissa ja toisen osapuolen tyydytyksessä.  Myös rinnaton nainen voi olla loistava seksikumppani. Voiko mies jolla on 5 cm nuppi?

Siis naisten mielestä, mutta miehelle se antaa seksuaalista kiihotusta.

Sinkkumies

Vierailija

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012100416158331_lz.shtml

Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan kaikkein pisimmät erektiossa olevat penikset löytyvät Kongon tasavallasta, jossa miehisen ulokkeen keskimääräinen pituus on 18 senttimetriä. Yleensäkin kooltaan suurimmat penikset löytyvät Afrikan mantereelta ja pienimmät Aasian pohjois- ja itäosista.

Euroopassa kovimmat mitat tulevat Islannista (16,5 senttiä) ja vaatimattomimmat Romaniasta ja Irlannista (12,7 senttiä).

Suomalaiset miehet sijoittuvat tässä mittelössä välimaastoon keskimäärin 13,77 sentillä.

Vierailija

Olen oppinut jotain, kyllä naisella pitää olla vähintään D kuppi ja ei näitä nykyisiä minikuppeja, jolla yritettään nostattaa naisten itsetuntoa.

Kyllä mies näkee suoraan vaikka kadulla kuka nainen on kiihoittava.

Sinkkumies

Vierailija

Naisen vagina ei ole kovin syvä. Sitten itketään kun tökkii pohjaan saakka ;)

Sinkkumies

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut jotain, kyllä naisella pitää olla vähintään D kuppi ja ei näitä nykyisiä minikuppeja, jolla yritettään nostattaa naisten itsetuntoa.

Kyllä mies näkee suoraan vaikka kadulla kuka nainen on kiihoittava.

Sinkkumies

Tässä oot kyllä vihdoin oikeessa. Ne on ne pikkutissit/homot/pedofiilit itse, jotka pikkupojan näköisiä lautoja ylistää.

N18

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa, että vaihtamalla slaaviin katoavat nuo ongelmat. 3 slaavimiestä takana ja kaikilla niillä vähintään 20cm. Sen sijaan yhestä suomalaisesta kokemusta ja sillä olikin semmonen 14cm juustonaksu....🤭🤣

N25

Tällä kahden kokemuksella kumartakaamme!

Sinkkumies

Vierailija

Virossa tekevät edullisesti kiristysleikkauksia.

Sun toosalle olis aiheellista, ja reilusti varaa ilmeisesti.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kuppikoko on?

Sinkkumies

On myös naisia joille riittää hyvin myös keskikokoinen (13-14cm) muna. Ihan samalla tavalla joillekin miehillä tissien koolla ei ole väliä ja joillekin se on hyvinkin tärkeää. Mutta tietysti jos kaikessa miettii aina vain naista, niin se on eri asia.

Vierailija

Taitaa olla aloitus miehen tekemä provo. Hyvin menitte siihen kyllä ja naisviha alkoi taas nousta.

Vierailija

p.s. Jo otsikko sen kertoo. Tarkoitus herättää vihaa naisia kohtaan, jotka kohta kumminkin hakee jostain Gambiasta toyboyn tai ottaa jonkun uus-suomalaisen nih, ne vie meidän naiset, ei kelpaa rehellinen suomalainen kulli, blah blah jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat