Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsismista

Vierailija
13.07.2018 |

Onko tällainen ihminen narsisti.
Aluksi kun tapasimme oli todella lämmin ja mukava henkilö (C).
Kun tutustuimme vähän paremmin alkoivat syytökset.
Siitä etenimme pisteeseen missä etäännyin hänestä ja hän alkoi tonkia henkilökohtaisia papereitani ja tutkimaan kaappeja.
Kun en enäää tahtonut olla ollenkaan tekemisissä alkoi haukkuminen ja aggressiivisempi syyttely.
(Esim. Haukkui narkkariksi ja päihdeongelmaiseksi, kun minulla oli kaapissa melatoniinipurkki (ei edes reseptilääke vaan ihan kaupasta ostettua.)).
Sen jälkeen yritin estää hänen (C) tulonsa asuntooni (asunnossa asui myös toinen henkilö (henkilö X), jonka kautta tutustuin tähän mahdolliseen narsistiin), mutta hänelle aina avattiin ovi ja sama meno jatkui.
Kun yritin selittää, etten tahdo, että tavaroihini kosketaan tai henkilökohtaisia papereita käydään läpi, alkoi uusi syyttely, että onko minulla salattavaa.
Lopulta tämä mahdollisesti narsistinen henkilö käänsi X:n joka asui kanssani ja jopa oman puolisonsa (Z) minun kimppuuni.
Z alkoi soitella puheluita, joissa haukkui minut pystyyn koska olin loukannut henkilöä C.
Kun yritin puhelun aikana puolustaa itseäni ja kertoa, etten ole missään vaiheessa haukkunut C:tä, niin Z reagoin siihen niin, että haukkuminen vain yltyi ja haukkui myös vanhempani (ei ole koskaan tavannut heitä).

Lopulta erosin henkilö X:n kanssa kun en enää kestänyt ja muutin pois.
Ja siitä n. 3 viikkoa, X otti yhteyttä ja sanoi tulleensa järkiin.
Keskustelimme asiasta ja selvisi, että C oli uhannut katkaista välit ja lopettaa taloudellisen tukemisen, mikäli X ei eroa kanssani.

X katkaisi lopulta välit C:hen ja Z:aan.

Anteeksi, että teksti on hieman sekavaa.
En ole nähnyt Z- tai C-henkilöitä aikoihin, mutta pelkään heidän astuvan taas jossain vaiheessa kuvioon, kun X on taas saman katon alla kanssani.
C henkilö on myös laukaissut minulle masennuksen ja ahdistuksen omalla käytöksellään ja tahtoisin käydä puhumassa jossain.
Kysyn siksi tätä ja selitin tilanteen, kun tahdon itsekkin ymmärtää mistä tälläinen johtuu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Mene narsistien tukiryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän