Salaa kateellinen eronneen kaverini uudesta seksielämästä (ja siitä syyllinen olo)
En oikein tiedä itsekään, miksi tästä kirjoitan tänne, mutta olisi kiva saada kommentteja :) Eli paras ystäväni erosi tuossa ennen joulua pitkäaikaisesta liitostaan. Olleen molemmat tällaisia lukioikäisinä parisuhteemme aloittaneita lähemmäs nelikymppisiä naisia eikä kummallakaan luonnollisesti ole ollut juurikaan suhteita miesten kanssa, kun niin nuorina aloitimme. Itse asiassa minulla ei ole ollut kuin tämä yksi seksikumppani, ja tällä kaverillanikin vain kaksi ennen nykyistä sinkkuaikaa. No, nyt tilanne on kaverini osalta muuttunut sitten totaalisesti... Meno on ollut puoli vuotta todella villiä monien miesten kanssa ja kesän alusta alkaen on ollut sitten seurustelusuhteessa miehen kanssa, jossa eivät kuulemma mitään muuta ehdi tekemäänkään kuin harrastamaan seksiä. Lisäksi muistaa aina mainita, kuinka "hyvin varusteltu" tämä uusi mies on.
On ollut jännä huomata, että ystäväni uusi elämä on aiheuttanut itsessäni ihan rehellisiä kateuden tunteita. Itse olen periaatteessa hyvinkin onnellinen omassa liitossani enkä todellakaan haluaisi miestä vaihtaa, mutta seksin saralla tietysti kontrasti tähän kaveriini on nyt todella suuri. Ja vaikka seksinkin saralla olen periaatteessa tyytyväinen tähän "kerta viikkooon ja aina samalla kaavalla" -rytmiin (tiedän ettei tämä ole milään tavalla poikkeuksellista lähes parin kymmenen vuoden jälkeen) niin jotenkin nämä jutut villeistä "panoöistä" ja "hyvin varustellusta rakastajasta" aiheuttavat kateutta. Ja tietysti tähän vaikuttaa myös se ettei itsellä ole kokemusta kuin tästä yhdestä miehestä. Samalla se, että itse on välillä alkanut haaveilemaan muista miehistä ja isoista kulleista aiheuttaa toisaalta syyllisyyden tunteita.
Ymmärtääköhän kukaan tästä mitään...? :)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla, että naiset saavat isoa. Itsellä on keskimääräistä pienempi, ja aika noloa sillä on sohia vaimoa kerran vuodessa.
Koko ei ole se pointti tässä ketjussa, vaan vaihtelu. Naiset kyllästyvät yhteen ja samaan mieheen ihan samalla lailla kuin miehetkin yhteen ja samaan naiseen vuodesta toiseen. On normaalia kaivata vaihtelua, vaikka ei oikeasti alkaisikaan pettää tai erota. Eli oma nyt vaan jossain vaiheessa voi lakata sytyttämästä julmetusti ajan myötä, miehet tulkitsevat sen usein niin, että vaimoa ei hirveästi kiinnosta enää seksi jonkun näennäisen syyn kuten lasten saamisen tai vaihdevuosien tms vupksi, vaikka oikeasti sitä kyllä kiinnostaisi, mutta muiden kanssa.
N48
Ddksskdkdck kirjoitti:
Miten ihmees joku voi olla,kateelline toisen sexielamasta????::::DD
Koht oikeesti joku on tyylii kateellinen siita miten joku kasvi hengittaa tyylii
Tai et miten joku kay paskalla
Kyse on varmaan siitä, että on (vähän) kateellinen toisen elämään tulleesta jännityksestä ja vaihtelusta. Vaikka ei missään nimessä vaihtaisi omaa suhdettaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Niin se tytöt vaihdoin minäkin nuorempaan, eikä ole ollut puutetta. Tuntu että ihan itsekin nuortuu. Sinne jäi ex lapsineen pihtaamaan kun mun mukaan lähti 25 opiskelija neito. Ja todellakin koolla on väliä.
T. Make, jonka ainoa kokemus naisista on nettipoke. Yyvänpuoli siinä on, että voo valita niin nötin ja nuoren tyttiksen ja joka päivälle eri, kuin vsin haluaa. En vaihtsisi tätä live-elämään.
No minusta taas on rasittavaa, kun ystäväni erosi ja aloitti uuden suhteen, hoki olevansa aseksuaali ja nyt tykkääkin panna uuden ja paremman kanssa. Hetkittäin tuntuu hassulta, mutta toisaalta, en jaksaisi panna aina nähdessä, vaan nimenomaan haluan elämältä paljon muuta. Eli en ole kade
Ensinnaki miks kukaan olis kateellinen JANNITYKSESTA? :D ei siit kannata olla kateellinen.
Tai vaihtelusta? kuka tahansa voi tehdä elämään millasii vaan muutoksia?! :D
Kyllä koolla on väliä. Eihän se takaa mitään parisuhdetta, mutta kyllä naiset kostuvat kun näkevät ison kullin. Tuntuu se varmasti paremmalta kun paikat täyttyvät kunnolla. Näyttääkin paremmalta ja vahvalta.
Miten ihmees joku voi olla,kateelline toisen sexielamasta????::::DD
Koht oikeesti joku on tyylii kateellinen siita miten joku kasvi hengittaa tyylii
Tai et miten joku kay paskalla