Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko mennä klo 09 kauppaan ostamaan kaljaa

Vierailija
13.07.2018 |

Siinä se tulikin. :D Juon harvoin kännejä, eilen lähti lapasesta. Noloa juu tiedetään... Mikään teini ole kuitenkaan enää, 27v. nainen olen. Onneksi ei sattunut muuta kuin että naapurin nörttipoika saattoi herätä kun neljän aikaan ulisin hetken surkeaa oloani kylppärissä. X) Oi voi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassaneidit pitävät kirjaa asiakkaiden ostoksista ja nauravat niille tauoilla.

Tässä on vain se ongelma, että kassaneideillä ei ole varaa nauraa kellekään... 

Miksi juuri kassatyöntekijöillä, eikö parempi olisi ollut sanoa, että ei kenelläkään ole varaa nauraa toiselle, ei kai meistä kukaan täällä täydellinen ole? 😉

Vierailija
42/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun eka liekkikeskustelu! Tietäisitte kuinka nauran joillekin kommenteille 😂

Meidän 91v mummo tulee nyt käväisemään avustajansa kanssa. "Kun ei oo tytöllä syötävääkään täällä taas?!" Leiponut karjalanpiirakoita 100%varmuudella taas. Olen kieltänyt. Mummo vaan jaksaa. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaupungissa isot festarit tänä viikonloppuna, arvaa vaan kuinka paljon kaljaa liikku kassajonoissa heti klo 9 aamulla 😂

Kyllä kehtaa mun mielestä, mutta jos haiset kaljalle jo valmiiksi niin heräähän siinä tietynlaisia ajatuksia. Mutta oikeesti niitä kassoja ei voisi vähempää kiinnostaa mihin aikaan ostat kaljasi.