Miksi tulet tänne palstalle
Kommentit (23)
Koska omassa elämässä ei ole tarpeeksi draamaa niin haen sitä täältä.
Samaa mietin juuri eileen ääneen teinilleni. Hän arveli sen johtuvan ihmisen halusta provosoitua.
Pelaamassaan pelissä voisi mutella pistää jatkuvasti valittavat hiljaisiksi, mutta kukaan ei juuri tee niin, vaan jankkaavat vastaan.
Ehkä syyni voisi siis olla myös halu jankara vastaan?
Tyhmäähän tämä on. Mutta ajankulua ja vähän kuin olisi juttuseuraa, kun muu perhe on toisaalla.
Tulen, kun olen surffannut kaiken mielenkiintoisen, eikä edelleenkään tee mieli siivota.
Parhaani mukaan yritän "käännyttää" näitä valittajia.
Parasta antia on se kun valittaja huomaa miten vähäpätöinen juttu tuo valituksen aihe oli.
Siitä syystä, että täällä on mahdollisuus törmätä ihanaan, nuoreen mustaan kundiin, joka tulisi sisääni..
Paljaalla.
Syvälle..
Koska kaikkea luppoaikaa ei jaksa käyttää YouTube-videoihin. Lisäksi palsta on oivaa viihdettä paskalla istuessa.
Joskus harvoin haen myös vertaistukea.
Mä käyn täällä siks, kun täällä tapaa hirveesti vanhempia keski-ikäisiä perheenisiä, jotka hemmottelee mua merkkilaukuilla yms siisteil jutuilla.. thank god sugardaddies!
Vierailija kirjoitti:
Tulen, kun olen surffannut kaiken mielenkiintoisen, eikä edelleenkään tee mieli siivota.
Tämä! :D
Minulla ei ole juuri sosiaalisia kontakteja perheen ulkopuolella.
Tämä on aktiivinen anonyymi keskustelupalsta, jossa on vielä jotenkuten toimiva moderointi.
Huono tapa, vähän kuin joku röökin polttaminen. Minkä järkiminä haluis lopettaa.
Pidän keskusteluista ja tuo vaihtelua yksinäisiin päiviin. Näillä helteillä vietän päiväajan sisällä.
En keksi muuta selattavaa aamukahvipöydässä. Olen lukenut jo kaikki nettilehdet jotka yleensä luen.