Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko mennä klo 09 kauppaan ostamaan kaljaa

Vierailija
13.07.2018 |

Siinä se tulikin. :D Juon harvoin kännejä, eilen lähti lapasesta. Noloa juu tiedetään... Mikään teini ole kuitenkaan enää, 27v. nainen olen. Onneksi ei sattunut muuta kuin että naapurin nörttipoika saattoi herätä kun neljän aikaan ulisin hetken surkeaa oloani kylppärissä. X) Oi voi.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kassat tiedetään että minkälaiset ihmiset on ostamassa olutlavaa heti klo 9 aamulla mutta ei meitä silti oikeasti kiinnosta.

No kerro toki minkälaiset? Perheenäidit? Raksamiehet? Pankinjohtajat? Kaikilla on oikeus joskus ottaa rennosti. Sinä taas olet ennakkoluuloinen ja tuomitseva mulkero.

Vierailija
22/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sai jo seitsemältä. Ja yhdestä kaupasta Vasiksella aikaisemminkin. Kesällä sillonkin vähän karkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä niin doku, että kotonasi ei kaapissa säily mikään, missä on prosentteja?

Kassan näkemys asiaan on samantekevä, mutte sulle toi on signaali alkoholismista.

Pitäisi olla.

Vierailija
24/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kassat tiedetään että minkälaiset ihmiset on ostamassa olutlavaa heti klo 9 aamulla mutta ei meitä silti oikeasti kiinnosta.

No kerro toki minkälaiset? Perheenäidit? Raksamiehet? Pankinjohtajat? Kaikilla on oikeus joskus ottaa rennosti. Sinä taas olet ennakkoluuloinen ja tuomitseva mulkero.

Tulevat pultsarit.

Vierailija
25/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh! Pahaksi on alkoholismi menossa.

Mutta ei sun dokaaminen kassaa liikuta.

Mutta tottakai se tajuaa, että krapulaa on paranneltava, jos joku seisoo täristen kaljakäytävällä odottamassa että kello lyö 9.

Hikoileva, vapiseva, kalpea, aurinkolasit päässä. Kuin sketsistä.

Noh noh, eipä liioitella. 😂 Ei ihminen nyt välttämättä ole rappioalkkis, jos hän on ysiltä menossa hakemaan korjaussarjaa. Toki jos niitä tilanteita on useinkin, sitten se jo kielii jostain, mutta yksi satunnainen kerta nyt on aivan sama.

Onpa sitä itsekin tullut nuorempana haettua korjaussarjat tai jos on juomista jäänyt jäljelle, niin tähän aikaan aloitettiin uusi nousu. Siis ei sillä, en nytkään ole kuin 33, mutta muutama vuosi sitten alkoi se satunnainenkin juominen kyllästyttää ja nykyään juon kerran-pari vuodessa, enkä suinkaan vapisevana haamuna kuoli kaljahyllyllä yhdeksältä aamulla, vaikka mielestäsi joskus aamulla juoneiden ihmisten sellaisia pitäisi olla. ;'D

Vierailija
26/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes muista, kuka mitäkin on ostanut.

Koska ei kiinnosta hevon vtun vertaa.

Vierailija
27/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kassaa hauku. Ei se hänestä huonoa tee, että sulla on alkoholiongelma.

Mutta tyypillistä juopon ajattelua: koko maailma on kettumainen, mulla vaan sattuu olemaan ihan normaali delirium. 😉

Vierailija
28/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä kassahinalle kello yhdeksän niin näkee millaisia on alkoholisitit.

Harvoin on jonossa muita. Työmatkalaiset ja eläkeläiset käyvät ennen yhdeksää.

Vierailija
29/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes pitäisi kiinnostaa? Sä olet vain kassa, joka tekee sitä työtä mihin kyvyt riittävät.

No jopas nyt on taas. Miksi ihmeessä väheksyä toisen työtä.

Vierailija
30/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eilen lähti lapasesta, niin miksi tänään pitää jatkaa? Aspiriini huuleen, rasvamättöä ja runsaasti nesteytystä. Ei krapulaan mitään kaljoja tarvita. Siitä se vaan lähtee uuteen nousuun.

Vierailija
31/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni! Nyt on hedelmiä, hedelmiä, hedelmiä, hedelmiä ja wc-paperia. 😂 ja sitä tärkeintä! Ei kyllä valitettavasti uponnut kuin yksi viinirypäle naamariin. Pelkkä oluttölkin näkeminenkin aiheuttaa valitettavasti pomppufiiliksen vatsassa. 😝

I

Vierailija
32/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaupassa töissä ja kyllä ne ihmiset säälittää, ketkä tulee heti yhdeksältä ostaa alkoholia. Pahimmat tapaukset tulee jo aiemmin ja kassan päässä kyselevät montaa minuuttia ennen, että joko kello on yhdeksän. Pitääkin olla niin kiire...

Vierailija
33/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiventavan ottaminen kuuluu alkoholismiin.

Alkoholistin ei tarvitse olla deeku vaan siihen riittää pari lasia viiniä päivittäin.

Vierailija
34/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muistanut että krapulassa voi olla näin kamalaa! Yhyy, olen myrkyttänyt itseni :( Niin ja mulla ei ole kaapeissa pölyyntymässä mitään viinavarastoja (kun joku ihmetteli kun ei sillä kele pysy mikään koskematta.) 😂

Vierailija
35/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän korjaussarjan kaipaaminen on aika selkeä ongelman merkki.

Vierailija
36/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneidit pitävät kirjaa asiakkaiden ostoksista ja nauravat niille tauoilla.

Vierailija
37/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassaneidit pitävät kirjaa asiakkaiden ostoksista ja nauravat niille tauoilla.

Tässä on vain se ongelma, että kassaneideillä ei ole varaa nauraa kellekään... 

Vierailija
38/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haen usein kaljaa klo 9 krapulaani ja naureskelen samalla kassaneideille ja mietin, että onneksi jollain on asiat vielä huonommin kuin minulla.

Vierailija
39/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ostanut ysiltä aamulla kaljaa. Toki olen ostanut paljon muutakin, kun on ihan normi kauppareissu menossa.

Käy Alkossa ostoksilla. Siellä ei odoteta ihmisen muuta ostavan kuin viinaa. Ja ysiltä ovet aukeaa, saa mennä siis :D

Vierailija
40/43 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun menet heti seitsemältä ja sitten kassalla raivoat niin että koko kauppa raikaa kun kassa ei voi/halua myydä niitä sinulle seitsemältä aamulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän