Mies huijasi kondomin käytön suhteen, oli vetänyt kesken pois, nyt pyytää uudestaan seksiä
Kyseessä mies jota olen tapaillut pari kuukautta. Minulla oli silloin kuukautiset ja mies perusteli, ettei "akat nyt ikinä tule paksuksi menkkojen aikana" En kuitenkaan enää uskalla luottaa?
Kommentit (24)
Kysy mieheltä, voisiko hän käydä testeissä, koska olet tuntenut outoa kirvelyä muutaman päivän kuluttua aktista. Kerro Klamydian oireettomuudesta ym. kivaa. Pikku kuumotuksethan ansaitsee hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut on raiskattu. Stealting on rikos. Tee rikosilmoitus.
Kaksoisstandardi. Nainen kun jättää pillerit pois siitä kertomatta ei tietenkään ole yhtä paha. Mies on raiskattu mutta mitä väliä?
Tuollaista ei voi todistaa mitenkään. Pilleri saattaa poistua kehosta sulamatta myös vaikka ripulin tai oksentamisen takia. Et yksinkertaisesti voi tietää tekeekö joku noin tarkoituksella, ellei henkilö itse tunnusta. Sellaisesta ei voi tuomita mitä ei voi rikokseksi osoittaa.
Ihme selittelyä. Nyt oli kyse siitä kun nainen jättää tietoisesti pillerit pois. No turha tänne on mitään kirjoittaa, kun pitää vääntää ratakiskosta.
Kondomin ottaminen toisen tietämättä kesken seksin pois on rikos ja helpompi todistaa. Itsehän tuota aloit hämmentämään.
Voi se kondomikin lähteä vahingossa. Jos on vaikka huonosti laitettu, väärän kokoinen tai nainen todella tiukka/kuiva. Mutta tietysti miesvihapalstalla mies tekee aina kaiken tahallisesti ja naisille vain sattuu vahinkoja.
Ai jaa, lukiko tosikossa tosiaan, että Mieheltä lähti kondomi vahingossa syystä x, haluaa nyt udestaan seksiä?
Sisälukutaito.
Jos joku on noin h-etin typerä, että ottaa kortsun pois kesken, vaikka käytöstä on sovittu, niin ansaitsee olla ilman pillua lopun ikäänsä. Tumppu on tuvallinen vaihtoehto. Samaa suosittelen tälle kommentoijalle, jätä naiset tosimiehille, ei tarvi olla meidän kauheiden ja pelottavien kanssa tekemisissä.
Oikea mies tietää, mten toimitaan.
Ei tuossa ollut kyse mitä aloituksessa sanottiin vaan siitä että kondomin pois ottaminen on rikos ja helppo todistaa. Minusta se on aika hankala todistaa, jos ei näe toisen sitä itse ottavan tai toinen sitä tunnusta. Suomessa oikeuskäytäntö lähtee siitä, että jokainen on syytön kunnes toisin todistetaan ja todistustaakka on syyttäjällä.
Siitä olen samaa mieltä, että kortsun pois ottaminen kesken kaiken on h*etin typerää. Niin on pillerien/kierukan/pessaarin yms. kertomatta pois jättäminenkin. Fiksuna en pidä sitäkään, että ei kerro kumppanille ehkäisyn heikkoudesta, jos on juuri äskettäin unohtanut pillerin tai oksentanut/ripuloinut. Oma käsi sopii tällaisille varsin hyvin.
Oikeat aikuiset, sukupuoleen katsomatta, tietää miten toimitaan.
Tässä samaa mieltä edellisen kanssa.
Mietin onko aloitus provo, koska kuka touhuaisi tuollaisen kanssa toista kertaa?
Käsittämätöntä välinpitämättömyyttä partnerista. Minä ainakin nauraisin noin toimineelle uudelleen vonkaajalle päin naamaa, että en kai hullu ole.
Ai jaa, lukiko tosikossa tosiaan, että Mieheltä lähti kondomi vahingossa syystä x, haluaa nyt udestaan seksiä?
Sisälukutaito.
Jos joku on noin h-etin typerä, että ottaa kortsun pois kesken, vaikka käytöstä on sovittu, niin ansaitsee olla ilman pillua lopun ikäänsä. Tumppu on tuvallinen vaihtoehto. Samaa suosittelen tälle kommentoijalle, jätä naiset tosimiehille, ei tarvi olla meidän kauheiden ja pelottavien kanssa tekemisissä.
Oikea mies tietää, mten toimitaan.