Eilen illalla huomasin Fb:stä että kaksi baariruusua ovat saaneet lapset
Kummallakaan ei pitkäkestoista suhdetta. Eivät naimisissa ym. Harrastuksena biletys. Ovat saaneet lapset tuoreiden miesystäviensä kanssa.
Kyllä tuli paha olo omasta puolesta, lasta yritetty n. vuosi ☹️ heidän puolestaan iloinen että onnistui näin helposti. Itse jättänyt alkoholin kokonaan pois ym ja nämä joivat reippaasti ihan olutta, olen turhaan yrittänyt olla terveellinen....,
Kommentit (27)
Tai olisko niin että kunnolliset ottaa sen naapurin Peran ja baariruusut löytävät baarista jonkun matkamiehen, jolloin geenit ovat tarpeeksi erilaiset?
Raskautuminen on maailman rumin sana yhdelle maailman ihanimmista asioista.
🤢
Itse biletin ja baareilin tosi paljon ennenkuin aloin odottamaan lastani. Tulin ehkäisystä huolimatta tuoreessa suhteessa raskaaksi mutta se oli ehkä suurin käännekohta elämässä. Siinä vaiheessa se lapsi menee kaiken edelle ja kasvoin raskausaikana hyväksi äidiksi. Näin 10 vuoden jälkeen olen sitä yhä. Baari ja biletysreissut jäi mutta onneksi sitä elämää oli jo vietetty ihan tarpeeksi.
Baari-/pubiruusu on sellainen Kallion kapakan vakiomimmi, jolle ikää on kertynyt viisikymmentä ja hampaita suussa on kymmenen.
Ihan väärä sana työssäkäyvästä alle kolmikymppisestä, vaikka joskus kallistaisi kuppia runsaamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Baari-/pubiruusu on sellainen Kallion kapakan vakiomimmi, jolle ikää on kertynyt viisikymmentä ja hampaita suussa on kymmenen.
Ihan väärä sana työssäkäyvästä alle kolmikymppisestä, vaikka joskus kallistaisi kuppia runsaamminkin.
Halusin käyttää yhtä sanaa. Sanotaan sitten että lihava, liikuntaa harrastamaton, irtosuhteita harrastava, olutta reilusti nauttiva kaljasieppo (nainen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin käyttää yhtä sanaa. Sanotaan sitten että lihava, liikuntaa harrastamaton, irtosuhteita harrastava, olutta reilusti nauttiva kaljasieppo (nainen).
= Av mamma 😂
No se olisikin kansanterveydellisesti huippua ja sossun asiakkaita vähentäisi jos alkoholin käyttö olisi edes kohtalainen ehkäisymenetelmä.