Jos sinä, mies jäisit yksin, haluaisitko uuden parisuhteen?
Kommentit (15)
Tyhmä kysymys. Siellähän ne itkee porukalla baareissa ja kapakoissa sun muissa tindereissä heti kun ovi entisen takana on sulkeutunut.
Ei mies kestä olla yksin. Se on nähty, täällä palstoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys. Siellähän ne itkee porukalla baareissa ja kapakoissa sun muissa tindereissä heti kun ovi entisen takana on sulkeutunut.
Juurikin näin!! Eronnut mies ottaa kenet sattuu saamaan, varsinkin vanhempi yksilö. Jos ei ole ollut yksin tarpeeksi kauan, niin älkää naiset ajatelko olevanne erityisiä jos tälläinen iskee, niille kelpaa kuka vaan, niin nähty :D
En missään nimessä ottaisi uutta ukkoa taakakseni, jos tuosta nykyisestä jotenkin eroon päätyisin.
En.
Mutta kun on normi ulkonäkö ja taipuvainen välillä juhlimaankin, niin melko vääjäämättä parisuhde syntyy itsestään.
Niin on aina tapahtunut - ja olen jo 56v.
Ei voi olla mykkänä tai vain kotona, tulematta hulluksi.
Ja vaikka ei aktiivisesti etsisikään seuraa, on isossa kaupungissa täysin mahdoton jäädä yksikseen kovin pitkäksi aikaa.
Olen aina ollut seurallinen parisuhdeihminen, joten kyllä. Hyvän suhteen löytyminenkin on aikuisiällä aina ollut helppoa. Olen vissiin onnekas.
Hannu Hanhi kirjoitti:
Olen aina ollut seurallinen parisuhdeihminen, joten kyllä. Hyvän suhteen löytyminenkin on aikuisiällä aina ollut helppoa. Olen vissiin onnekas.
Kun joku sanoo olevansa "parisuhdeihminen", olen huomannut sen käytännössä usein tarkoittavan että joku mukiinmenevä tyyppi pitää siihen vierelle löytää, vaikka sitten parempaa odotellessa. Yksin ja ilman parisuhteentapaista ei osata olla.
Alkais sellanen pill unjahtausjuhla, että harvoin.
Kausikortti mummotunneliin.
Ero tuli pitkästä liitosta, ja koska liiton monta viimeistä vuotta meni jäätävässä ilmapiirissä ilman läheisyyttä, niin kaipasin jo todella paljon oikeaa parisuhdetta. Eron jälkeen noin vuoden sinkkuilin kunnes löysin elämäni naisen, en edes muistanut miten hienoa on jakaa tunteita, ajatuksia, hellyyttä, seksiä ja arkea toisen kanssa joka välittää. Nyt on täydellistä ja tätä en sössi. Mies45.
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi kirjoitti:
Kun joku sanoo olevansa "parisuhdeihminen", olen huomannut sen käytännössä usein tarkoittavan että joku mukiinmenevä tyyppi pitää siihen vierelle löytää, vaikka sitten parempaa odotellessa. Yksin ja ilman parisuhteentapaista ei osata olla.
Oikeassa olet. En usko yhteen ja oikeaan, vaikka naiset haluaisivat uniikkkeja lumihiutaleita ollakin.
En tosin etsi parempaa, nykyinen on tuntunut minulle parhaalta jo 20 vuotta.
Eikös jokainen ole uniikki?
Kammottava ajatus, että jäisi leskeksi.
No, koska olen mies, todennäköisesti kuolen ennen rakastani.
Eroon en usko, 28v yhdessä.
Ystäväni jäi yllättäen leskeksi pitkän onnellisen liiton jälkeen.
Näytti että mies kuolee suruun, mutta reilun vuoden päästä oli uusi kaveri.
Tuo tuntuu olevan aika tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Alkais sellanen pill unjahtausjuhla, että harvoin.
Kausikortti mummotunneliin.
Sitä ei kysytty. Vaan parisuhdehalukkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tulit vastaamaan miesten puolesta
Vierailija kirjoitti:
Ero tuli pitkästä liitosta, ja koska liiton monta viimeistä vuotta meni jäätävässä ilmapiirissä ilman läheisyyttä, niin kaipasin jo todella paljon oikeaa parisuhdetta. Eron jälkeen noin vuoden sinkkuilin kunnes löysin elämäni naisen, en edes muistanut miten hienoa on jakaa tunteita, ajatuksia, hellyyttä, seksiä ja arkea toisen kanssa joka välittää. Nyt on täydellistä ja tätä en sössi. Mies45.
*SnifffFF, nyyhh*
Jos tuossa ei lukisi "seksiä" - olisin varma, että tapasit äitisi uudestaan..
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi kirjoitti:
JUURIKIN!!!!
Ystäväni juuri sanoi ettei edes välitä seksistä mutta on mukavaa kun on JOKU siinä, tosi rakkautta??
En missään nimessä. Huhhhuh jo riittää tätä "onnea"