Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lievästi kehitysvammainen mies kehuu kauniiksi, pitäisikö se ottaa todesta?

Vierailija
12.07.2018 |

Miehellä on joitakin aspergerin piirteitä ja lisäksi jokin vamma joka aiheuttaa sen ettei mies ole ikäistensä tasolla.

Olen tämän miehen kanssa kirjeenvaihdossa, mikä alkoi siitä kun äitini oli vielä työelämässä kehitysvammaisia hoitamassa. Halusin vaan piristää tätä miestä ja laitoin välillä kirjeen mukaan tarroja tai kiiltokuvia.

Nyt tämä mies ylistää minua niin kuin jotain kuningatarta, olen kuulemma todella kaunis ja upea (olen n. 160cm/80kg) pitkät hiukset kylläkin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatat kauniilta 😚

Vierailija
2/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mielestäsi vammaisen mielipiteellä ole mitään arvoa, vai mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä aloituksista tulee aina heti ensimmäisenä mieleen se joensuulainen blogisti 😂

Vierailija
4/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide on kuin persreikä, meillä jokaisella on omamme. Ei kai se kenenkä mielipide on sitä mielipidettä huononna?

Vierailija
5/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä sinun tapauksestasi, mutta minun työpaikalla käy eräs mies, joka on ihastunut kaikkiin naispuolisiin työntekijöihin ja olisi valmis naimisiin kaikkien kanssa. Työkavereissani on mm 64-vuotias nainen ja reilusti ylipainoinen punakkakasvoinen roisisti käyttäytyvä "miehekäs" nainen. Eivät ehkä ihan sitä perinteistä kauneusihannetta edusta kaikki työkaverini, mutta mikäs siinä, jos joku tykkää. 

Vierailija
6/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään lievästi kehitysvammaisen naisen, joka pitää itseään todellisena kaunottarena. Jaksaa myös usein sen muille ilmoittaa. Mielestäni hän ei ole mikään kaunotar todellakaan, vaan ihan tavallisen näköinen pulskahko nainen, mutta se on hänen näkemys asiaan ja ihan todesta otettava hänen mielipiteenään, miksei siis tuota sinuun kohdistuvaa kehua voi ottaa tosissaan. Jokaisella on oma mielipide ja näkemys.

Vierailija
7/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei yhden ihmisen mielipide ole tietenkään mikään yleispätevä totuus, mutta tämä kyseinen mies pitää sinua kauniina. Syystä tai toisesta, koska luonteeltasi et vaikuta miltään helmeltä.

Vierailija
8/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamasi perusteella olet ruma ihminen. Inhottavan alentuva asenne.

Vierailija
9/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä, ja tämän katsojan silmissä olet selvästikin kaunis. :)

Vierailija
10/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää ottaa seksuaalisena ahdisteluna kuten kaikki miesten puheet esim. naisten ulkonäöstä kuuluu nykyään ottaa.

Tosin minua ihmetyttää viestissäsi eniten se, että miten viitsit kyseiselle miehelle kirjeitä, kiiltokuvia ja tarroja lähettää kun tunnut olevan noin vihamielinen häntä kohtaan.

Vierailija
11/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään kehua tarvitse ottaa todesta. Minä en ainakaan taida ap:n kirjekaverin kehuja uskoa, koska ap vaikuttaa aikamoiselta mätämunalta. Ja se ihan oikeasti näkyy ulkonäössä. Ja kovasti.

Vierailija
12/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaan 'me too' tuosta  asiasta...

Vierailija
13/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perusterveen ihmisen kehut olisivat enemmän totta? Tai perusterveen itsetunto enemmän totta, jos se on hyvä?

Vierailija
14/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 36v kirjoitti:

Se pitää ottaa seksuaalisena ahdisteluna kuten kaikki miesten puheet esim. naisten ulkonäöstä kuuluu nykyään ottaa.

Tosin minua ihmetyttää viestissäsi eniten se, että miten viitsit kyseiselle miehelle kirjeitä, kiiltokuvia ja tarroja lähettää kun tunnut olevan noin vihamielinen häntä kohtaan.

Missä kohtaa ap oli vihamielinen? 

Vierailija
15/15 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mielipiteitä on olemassa yhtä monta kuin on ihmistäkin. Jonkun ihmisen mielestä olet ehkä kaunis, jonkun toisen mielestä sietämättömän ruma. Tuskin on olemassa ihmistä, joka on kaikkien mielestä kaunis tai komea tai joka olisi kaikkien mielestä ruma. Niin se vain on ja jokaisen mielipide on yhtä arvokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä