Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini on minulle vihainen melkein jatkuvasti, eikä hän kerro syytä kysyttäessä

Vierailija
12.07.2018 |

En ymmärrä, mitä olen tehnyt väärin ja jos kysyn, niin hän vain suuttuu. Ja jos en kysy, niin sittenkin olen hankala. Olen hänen luonaan käymässä ja vasta huomenna olisi lähtöpäivä. Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu 20+ vuotta ja olen viisi päivää käymässä hänen luonaan. Hän kuitenkin tarvitsisi useita kertoja päivässä omaa aikaa siten, että haluaa, että menen kokonaan pois jonnekin pariksi tunniksi ilman etukäteissuunnitelmia ja esim. ravintolassa hän lähtee kesken kaiken pöydästä, kun ei kestä taustameteliä.

Oikeasti sisimmässäni koen, että mulla olisi "oikeus" loukkaantua, mutta olen sietänyt sitä hyvin, toki siitä tulee tylsä olo, mutta sen sijaan hän vieläpä suuttuukin, jos en reagoi niihin juttuihin juuri jollain tietyllä tavalla, jota en edes tiedä. Todella raskasta henkisesti.

Vierailija
2/7 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen elämässään tapahtunut jotain ikävää tai onko hän masentunut? Joku tuollainen voisi olla syynä, vaikka se on väärin purkaa se sinuun. Uskon, että et ole tehnyt mitään väärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet jo  tänään etkä palaa sinne enää ikinä.Kaverisi ei kehtaa suoraan sanoa ettei  halua sinua sinne.

Vierailija
4/7 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, 5  päivää on IHAN LIIKAA. 1-2 yötä on maksimi, sinä rajaton ihminen.

Vierailija
5/7 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hän yhtäkkiä illalla päätti, että tarvitsee omaa aikaa ja hän puoliväkisin pakotti mut jäämään kaupoille yksin ja sovittiin sitten, että hän hakisi mut autolla tiettyyn kellonaikaan. En nyt ole kovin täsmällinen aina itsekään, mutta hän oli puoli tuntia myöhässä ja vieläpä alkoi haastaa riitaa, kun näki mut. Oli siis ilta, enkä ollut pukeutunut riittävän lämpimästi ja vähän palelin.

Vikani oli siinä, etten olisi saanut mainita palelustani hänelle (olin siis odotellut häntä siinä ulkona puoli tuntia, sillä luukin hänen tulevan sovittuna aikana ja aiksi osin palelin). Ihan outoa kaiken kaikkiaan ja kuulemma mä olen vaikea, hienohelmainen ja inhottava ihminen, kun uskallan edes varovaisesti vihjaista, että palelen tai että tuntuu vähän tylsältä se odottelu ja jopa sekin, että mun piti mennä ilman suunnitelmia sinne kaupoille.

Vierailija
6/7 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, 5  päivää on IHAN LIIKAA. 1-2 yötä on maksimi, sinä rajaton ihminen.

Voihan se olla noinkin. Kaverini siis asuu ulkomailla ja olen hänen luonaan käymässä. En kyllä enää aio mennä hänen luokseen näin pitkäksi ajaksi, vaikka hän itse sitä pyytäisi. Näin häntä tätä ennen viime vuonna ja silloinkin oli riitaa, nyt sitä on vain ollut joka päivä ja hän lisäksi vetää ne aiempien päivien jutut mukaan seuraavanakin päivänä jne. ja muistaa joitain tosi ikivanhoja juttuja sekä vähn naureskellen suhtautuu minuun isommassa porukassa ja ilmeisesti valehtelee minusta ikäviä asioita (mm. että olen pinnallinen merkkitietoinen shoppailija sekä laiska, mitä en ole) parille muulle henkilölle.

Vierailija
7/7 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillinen juttu. Ei kuulosta ystävältä jota kannattaisi enää pitää? Ajattele että tämä on nyt viimeinen kerta kun näette. Koeta kestää ja yritä nauttia "lomastasi" silti.