Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: petytkö, jos miehellä onkin halpa ja/tai vanha auto?

Vierailija
12.07.2018 |

Itse en ainakaan tuota mimmeille pettymystä, A4 Sport, VM 2017.

M33

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnitän kyllä huomiota auton merkkiin, ikään, tehoon ja siisteyteen. Suuri+, jos on tunteita herättävä merkki (Audi 😍), uusi (Max 5 v), tehokas (min 180 hv) ja kiiltovahattu.

N25

Vierailija
22/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. En tunne yhtään naista jolle auto merkkaisi mitään muuta kuin laitetta jolla päästä paikasta a paikkaan b, se on kiva jos se on väriltään punainen ja jos se ei mene rikki niin että sen joutuu viemään korjaamolle. Yleensä köyhä ihminen ei auton väriä pääse valitsemaan koska ostaa auton käytettynä, minä esim. en ole koskaan voinut niin tehdä, mutta tuurilla on joskus ollut punainenkin auto. Nyt on miehellä punainen vanha pikkuauto ja mulla vanha harmaa farmari. Mun auto on siitä parempi kuin miehen koska mulla mahtuu tavaraa kyytiin tarvittaessa ja mulla toimii radio ja cd-soitin, siitä kuuntelen novaa tai vain elämää- parhaita kausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut hurmanneella miehellä oli vanha ruosteinen Hiace tavatessamme. Kelpasi oikein hyvin.

Vierailija
24/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kiinnitän kyllä huomiota auton merkkiin, ikään, tehoon ja siisteyteen. Suuri+, jos on tunteita herättävä merkki (Audi 😍), uusi (Max 5 v), tehokas (min 180 hv) ja kiiltovahattu.

N25

Kuinka moni sun ystävättäristä oikeesti ymmärtää tuon lauseen edes?

Vierailija
25/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa yli 30-vuotiaat miehet mennä treffeille polkupyörällä. Se on silmien pyörittelyä ja lyhyet treffit luvassa.

Eiköhän sillä naisella sit ole ihan oma auto, ei tarvi pyörän kyytiin mennä silmiään pyörittelemään :D

Vierailija
26/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa yli 30-vuotiaat miehet mennä treffeille polkupyörällä. Se on silmien pyörittelyä ja lyhyet treffit luvassa.

Eiköhän sillä naisella sit ole ihan oma auto, ei tarvi pyörän kyytiin mennä silmiään pyörittelemään :D

On tietenkin. Mut mä oisin halunnut ottaa hänet tarakalleni kuskattavaksi piknikille.

Vierailija
27/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyn enemmän, jos miehellä on auto

Vierailija
28/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä petyn, jos auto ei ole edustava.

Vierailija
29/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä olet pettymys kun kuvittelet että naisia saa autolla.Mulla on oma auto joten mulle on ihan sama millä koslalla mies kulkee.Kyytiin en mene'

Ja minusta  ison rahan laittaminen autoon on totaalinen turn-off.Kertoo että miehellä on jokin itsetunto-ongelma jota koittaa kompensoida autolla.Sun tapauksessa päästöhuijausautolla. No thanks.

Vierailija
30/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Wt

Vierailija
31/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista kiinnostaa miehen automerkki yhtä vähän kuin miestä naisen laukkumerkki.

Vierailija
32/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettyisi, itsellänikin on. Olisin huolissani, jos miehellä olisi kiiltävä, uusi auto, koska en tykkää suorituskeskeisistä täydellisyyden tavoittelijoista.

Vierailija
33/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei ole autoa ollenkaan, mutta kortti kuitenkin? Asun keskustassa juna-aseman läheisyydessä ja pyörällä pääsee hyvin liikkumaan parin kilometrin matkat. Jää rahaa enemmän muihin asioihin.

Sama tilanne itselläni, joten sopisi paremmin kuin hyvin, että mieskin liikkuisi kävellen ja julkisilla. Ymmärrän tietysti, että autoa tarvitsee, jos asuu maalla tai työpaikalle ei muuten pääse bussilla.

Vierailija
34/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te edes tiedätte, onko jollain auto? Mieheni kun tapasin, niin puolen vuoden päästä hän sanoi lähtevänsä autolla Sammattiin sukulaisen synttäreille. Kysyin hämmästyneenä, että onko sulla auto ja missä säilytät sitä. Oli pieni auto ja piti sitä lähikadulla.

Nyt meillä on lapsia, mutta ei autoa. Ei todellakaan tarvita sitä vaan kävellään tai mennään ratikalla kaikkiin meille tärkeisiin paikkoihin.

Vierailija
35/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sano auto paljookaan tyypin varallisuudesta, taitaa aloittajakin ajella pankin autolla.

Muistan hyvin kun menin junalla ekaa kertaa miehen luo, hän oli vastassa vanhalla Toyota maasturilla, joku hj tai sinnepäin. Yhdessä ollaan, nyt jälkeenpäin mulle selvinnyt miten rikas mies mulla onkaan. Satoja tuhansia on pankkien rahastoissa, kymmeniä hehtaareja mehtää ja paljon muuta arvokasta. Silti hän ajaa vielä sillä vanhalla romulla.

Kun miehellä on itsetunto kohdillaan ei sen tarvitse silloin autolla pröystäillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi