Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: petytkö, jos miehellä onkin halpa ja/tai vanha auto?

Vierailija
12.07.2018 |

Itse en ainakaan tuota mimmeille pettymystä, A4 Sport, VM 2017.

M33

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nousen mieluummin 2001-vuoden Wolksvagen Golfiin sellaisen miehen kyytiin, jonka ei tarvitse pönkittää egoaan pröystäilemällä autostaan vauvapalstalla.

Vierailija
2/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä pitää Audi olla. Mielellään sport.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nousen mieluummin 2001-vuoden Wolksvagen Golfiin sellaisen miehen kyytiin, jonka ei tarvitse pönkittää egoaan pröystäilemällä autostaan vauvapalstalla.

Ja mä 90-luvun Golfiin😁

Vierailija
4/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Se kertoo ettei tuollaiset mitättömät asiat ole tärkeitä.

Vierailija
5/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda on paha turn off.

Vierailija
6/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyn jos mies osoittautuu yhtä tyhmäksi kuin ap.

Vierailija
7/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon muuten tuli ruutuun justiinsa Audin mainoksia.A5 Sportpack on paljon nätimpi kuin A4 sport. A4 ei valitettavasti riitä. Käy Ap autokaupassa vaihtamassa.

Vierailija
8/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyn jos miehellä on auto. 

9/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks nainen kysyi baarissa mikä auto mulla on ja kun kerroin niin nauroi ja lähti kävelee. Audia en silti ostais koskaan, sori siitä.

Vierailija
10/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, miehet luulee että autolla olisi jotain merkitystä naiselle. Ei todellakaan ole! Pääasia että jonkunlainen kolsa on, paljon tärkeempää on että miehen kanssa natsaa ja että on sitä kuuluisaa kemiaa!! Lisäksi on aivan ihanaa jos mies on herrasmies eikä mikään kusipää idiootti jolle auto on joku peniksen jatke, hyi sellaiset lesot äijät on ärsyttäviä! 

Vierailija
11/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? :D Tuo A4 on pikkukippo. Hinnan puolesta kenen tahansa saatavilla.

Vastaus itse kysymykseen: en pety, minulla on kunnon auto itselläni enkä aio ajaa miehen kiesillä.

Vierailija
12/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ei ollut ehkä paras aihe.  Ap:n kysymys olisi kannattanut muotoilla näin:

Nainen: petytkö jos miehesi ei olekaan kävelevä lompakko?

13/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhdemarkkinoilla, mutta silloin kun olin sinkku, niin ihanteellinen mieheni oli auton suhteen tällainen:

- on ajokortti ja oma auto (ihan sama onko työsuhde tai omaoma)

- auto on vain auto, ei harrastuksen kohde tai muuten erityisen tärkeä, esim. ei mikään autohifi-ihminen tai tuunaaja

Joskus treffailin hetken himopyöräilijää ja hänen kanssaan ei kyllä maailmat menneet yhteen ollenkaan.

Vierailija
14/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sano auto paljookaan tyypin varallisuudesta, taitaa aloittajakin ajella pankin autolla.

Muistan hyvin kun menin junalla ekaa kertaa miehen luo, hän oli vastassa vanhalla Toyota maasturilla, joku hj tai sinnepäin. Yhdessä ollaan, nyt jälkeenpäin mulle selvinnyt miten rikas mies mulla onkaan. Satoja tuhansia on pankkien rahastoissa, kymmeniä hehtaareja mehtää ja paljon muuta arvokasta. Silti hän ajaa vielä sillä vanhalla romulla.

Vierailija
15/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ollut autoa ollenkaan kun tapasimme. En pettynyt. 18v yhdessä. Nyt on yhteinen farmari skoda johon lapset mahtuu.

Vierailija
16/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen autottomuus on tavallaan plussaa. Ainakaan itse kaupungin keskustassa asuvana en voisi kuvitella autoa hankkivani, enkä myöskään kertaakaan näiden kymmenen kaupungissa asumani vuoden aikana ole pummannut keneltäkään kyytiä. Toivoisin miehen olevan samanhenkinen, mutta tietysti vaikka kauempana sijaitseva työpaikka on hyvä peruste auton omistamiselle. Joka tapauksessa halpa, vanha kottero piisaa siinä tapauksessa.

Vierailija
17/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei ole autoa ollenkaan, mutta kortti kuitenkin? Asun keskustassa juna-aseman läheisyydessä ja pyörällä pääsee hyvin liikkumaan parin kilometrin matkat. Jää rahaa enemmän muihin asioihin.

Vierailija
18/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa yli 30-vuotiaat miehet mennä treffeille polkupyörällä. Se on silmien pyörittelyä ja lyhyet treffit luvassa.

Vierailija
19/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä naisia autolla saada ;) lompakkoloisia kyllä

Vierailija
20/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehellä on 80 luvun Ruosteinen coro lla niin kiitos ei mutta 60 tai 70 luvun alun jenkki niin vanha auto käy😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän