Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahinta, mitä lääkäri/sairaanhoitaja on sulle sanoa töksäyttänyt?

Vierailija
28.04.2006 |

Mulla synnärillä tuumas hoitaja, kun ei saanut mulle tippaa laitettua, ja verta loris lattialle asti, et tää on aina tällainen teurastamo, kun minä näitä tippoja laitan.. ei herättänyt luottamusta. Ja hänestä juttuja ois vielä lisääkin, oli NIIN karmea kokemus...

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkäripä lähtikin hakemaan jotain toisesta huoneesta, suojaverhoa ei ollut, ja hän läväytti oven selälleen, joka johti suoraan odotusaulaan.. voi kiesus että ois tehny mieli vajota maan alle, en muuten mennyt enää sille lekurille.

Vierailija
42/66 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkin siinä, et onko mun vauvalla jotain hätää. Lääkäri tiuskas ettei tää oo vielä mikään vauva vaan sikiö! Tuntu pahalta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmettelin olikohan tämä nyt ihan oikeeseen vaivaa, siihen lääkäri tuumas, Mitäs sä meet lukemaan niitä käyttöohjeita... niin miksiköhän..

Vierailija
44/66 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkivun olisit saanut loppumaan sammaslääkkeellä tai penslaamalla rintoja sitruunalla tai puolukalla (sokerittomilla). Ja tietenkin ottamalla panadolia aina ennen imetystä. Lapsella oli varmaan suussakin sitten sammasta, joten hänelle samat tökötit suuhun.

Harmi, ettet kysynyt silloin apua av-tohtoreilta.

Vierailija
45/66 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nimittäin kätilö myös sanoi synnytyksen jälkeen, että " täällähän ollaan kun teurastamossa" . Ei tuntunut kauhean mukavalta, kun oli just revennyt ties kuinka monen tikin verran. Todella inhimillistä käytöstä =(

Vierailija
46/66 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri antoi uutta aikaa ja sanoi: " tässä on aika neljän viikon päähän, ilmoita sitten, jos teet abortin tai saat keskenmenon ennen sitä. ajat ovat muutenkin vähissä." Siis mitä helvettiä!!!?? Lapsi oli suunniteltu ja ultrassa näkyi, että kaikki on kunnossa, raskausviikkojakin oli jo noin hyvin, niin miksi noin järkyttävä kommentti. Enhän minä 18 vuotias nuori raukka ymmärtänyt edes valitusta tehdä.

Vierailija
47/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mieleen tuli tää:

olin lopettanut imettämisen lapsen ollessa 2kk, sillä maitoa vaan ei tullut riittävästi ,

(vaikka esikoiselle tuli niin paljon että muille ois jaksanut!).

lapsi oli kiukkuinen ja kitisi paljon, siispä lopetin ja aloin antaa korviketta.

kitinät ja itkut loppui siihen...

no 3kk lääkärissä lääkäri totesi:

olet sitten alkanut antaa vauvallesi vasikalle tarkoitettua maitoa!

Vierailija
48/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Terkkari kyseli synnytyksen jälkeen ehkäisystä ja sanoin, että no eipä tarvita sellaista kun hoidoilla tämäkin lapsi saatiin, mihin terkkari sitten selittää, että no usein se eka raskaus kyllä sitten vaikuttaa siihen naisen kroppaan sillä tavalla että seuraava sitten tulee ilman hoitoja jne jne. Aha. Vai niin. No vaikuttaako se raskaus siihen miehen sittiöiden lukumääräänkin?

Idiootit terveydenhoitajat aina olettavat ekaksi, että vika on ollut naisessa.

Vierailija
49/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pidä sitten ne silmät auki" kun mua sattui niin kovasti se sängystä ylösnousu katetreineen, haavoineen päivineen ja ilmeisesti kurtistelin naamaani kivusta...

Toinen hoitaja kutsui mahaani " röllykäksi" :D , no joo pikkusen on kieltämättä pömppömahaa mut toi kommentti oli jo niin huvittava etten itsekään voinut kun nauraa vaikka joku olisikin voinut loukkaantua.

Eipä siis kovin pahoja kommentteja ole mulle tullut, lähinnä vaan huvittavia kaikenkaikkiaan. :)

Vierailija
50/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaan vahvistaa sen minkä jo tiesinkin: Suomessa naista saa kohdella kuinka huonosti tahansa!

Minulle lääkäri sanoi ekassa neuvolalääkärissä että se mieheskö sua elättää, voi kamala, mitäs sitten KUN se jättää sinut kun lapsi syntyy?

Ja että lapsi sitten mahd. äkkiä hoitoon ja minun pitää mennä töihin.

Hyi mikä kamala ihminen! Minua harmitti, me oltiin hyvin onnellinen pari ja menossa naimisiin ja ikionnellisia lapsesta.

Ja ollaan edelleenkin yksissä!

Vierailija
51/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkitarkastuksessa lääkäri katsoi " paikkojani" ja totesi ompelujen jäljistä että " eipä oo mitään kympin käsityötä tehty" ....

Vierailija
52/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tavallista että potilasta kehoitetaan pitämään silmät auki kun autetaan sängystä ylös leikkauksen tai/ja nukutuksen jälkeen. Siinä vain yritetään varmistaa että silmien kiinni laittaminen ei ole merkki huimauksesta ja pyörtymisen tunteesta. Ja se on ihan potilaan turvallisuuden kannalta parasta sanoa tiukkaan sävyyn, jotta viesti todella menee perille.

Vierailija
53/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle on oltu oikeastikin aika inhottavia, mutta monen viestistä ei kyllä ihan heti auennut että mikä siinä kohtelussa/sanomisissa oli niin kamalaa.

Vierailija
54/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 59

Vierailija
55/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voitte suvaita tuollaista käytöstä terveydenhoitohenkilöstöltä? Ei ne mitään jumalia ole. Sanokaa saman tien mielipiteenne, jos mielestänne teille sanotaan / kohdellaan asiattomasti. Ja vastaanoton jälkeen valitus esimiehelle.

Vierailija
56/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava valitti neuvolassa että kun masentaa( synnytyksen jälkeen) niin neuvolan täti tokaisi että eikohän meitä kaikkia...

Eräs nuori äiti kertoi neuvolassa että lapsi on niin iloinen ja hyvmyilee koko ajan niin samainen terveydenhoitaja mietti että pitäiskö alkaa tutkimaan ettei olisi vaan aivovamma...

Itse olin selästäni lääkärissä (noidannuoli) enkä päässyt kunnolla kävelemään, hoitaja antoi kipupiikin ja kysyin että voinko seistä sen annon ajan. Hoitaja oli vihainen ja sanoi että ai miksi, etkö PÄÄSE siihen tutkimuspöydälle? Sitten hän tokaisi että ompa hyvä että olet lähdössä töihin kun saat siellä sitten liiikuntaa... ( olin palaamassa töihin äitiysloman jälkeen ja on tuota ylipainoa) hänen mielestään siis selkävaivat johtuu ainostaan siitä... voi olla kohdallani näin, mutta tuskin kaikilla ihmisillä...

Ihanaa että useimmiten kohdalle kuitenkin osuu osaavia ja ymmärtäviä ammattilaisia!

Vierailija
57/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä jaksa heti loukkaavista kommenteista tai huonosta kohtelusta tehdä valitusta. Itse ainakin olin niin lopussa omien kokemusteni jälkeen, että voimat vain eivät riittäneet valitusrumbaa. Ja ajan kuluttua tosiaan tuntuu, että on jo liian myöhäistä. Eikä välttämättä enää edes muista, minkä niminen ihminen oli kyseessä.

Vierailija
58/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuneet naisille.

Vierailija
59/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatkaan. Kyllä tässä ketjussa on muutamia oikeasti törkeitä lausahduksia mutta monen viestin kohdalla tuntuu että oliskohan kuitenkin tehty vaan kärpäsestä härkänen...

Vierailija
60/66 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tehtävä on kuitenkin valistaa ehkäisystä, ja senhän se asiallisesti tekikin. Sitäpaitsi tuttavapiirissäni on juuri tuollainen " eihän me ehkäisyä tarvita" -vahinkolapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän