Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivottavasti Shirly Karvinen tiesi mitä teki.

Vierailija
12.07.2018 |

Jätti miehen joka olisi halunnut perustaa perheen. Shirly haluaa keskittyä uraansa. Ei sitä sitten myöhemmin niin vaan löydy miestä joka haluaisi lapsia.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus keskustelu ei vaan etene, ne ei anna mitään uutta eikä tuo osapuolille oivalluksen hetkiä. Luovutan.

Ja otsikkoon: uskon että S.K. toimii kuten parhaaksi näkee. Eikä se muille kuulu muutenkaan.

Vierailija
82/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita kaunis 35 vuotias tai vähän vähemmän kaunis 25 vuotias, niin ottaisin 25 vuotiaan naisen.

Sinkkumies

Tällaista valintaa ei yleensä kuitenkaan tarvitse tehdä, joten en näe juurikaan järkeä sen pohtimisessa.

Se vain kertoo siitä, että nainen ikääntyessä ei enää ole samalla viennillä, kuin nuorempana.

Moni nainen ei vain hyväksy sitä, kuten sen tässäkin ketjussa huomaa. Koska netistä löytänyt mies etsi nuorempaa on miehen muututtava.

On totuttu saamaan nuorena kaikki, mutta on aika ymmärtää, että enää se ei onnistukaan. Mitä nopeammin sen hyväksyy, niin sen parempi naiselle. 

Sinkkumies

Kirjoittaja jakoi kokemuksensa ja se on mielestäsi kuin esittäisi miehelle vaatimuksen muuttua? Miehillä ei ole koskaan sitä vientiä mitä naisilla on nuorempana joten iän tuoma tasoitus on ihan tervetullutta.

On siellä kärki 10%, mutta me kait ei puhuta marginaaleista, kun itsekin olen ihan tavis.

Mutta mä haistelen tästä, että naiset yrittää kurppinakin kontrolloida miehiä, tai oikeastaan silloin on pakko yrittää kontrolloida kun etulyöntiasema on menetetty.. 

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää syyllistää 24-vuotiasta siitä, että tämä ei ole valmis omakotitalo- ja lapsiperhe-elämään. Harva tuon ikäinen on, ja jos vakiintuu kovin nuorena, voi jälkikäteen harmittaa. Se, että on tietoisesti hakeutunut missin työhön, kertoo siitä, että haluaa elämältä muutakin kuin tavanomaista perheeltä. Entisellä missillä riittää varmasti vientiä myöhemminkin. Ihan älytön ajatus, että tuon näköinen nainen nyt yhtäkkiä olisi joku kenellekään kelpaamaton vanhapiika.

Poikkeustapaukset ovatkin aika harvassa. Tässä tapauksessa tuskin niin käy. 

Kun naisella on ulkonäköä, niin sillä voi jo vähän paikata ikääkin.

Sinkkumies

Missä fantasiamaailmassa oikein elät? Suurin osa ihmisistä pariutuu jo ihan käytännön syistä (sama elämäntilanne, yhteiset mielenkiinnonkohteet jne.) suunnilleen itsensä ikäisen kumppanin kanssa, ja sekä miehet että naiset haluavat vakiintua noin kolmekymppisenä. Ainahan sitä voi haaveilla vaikka kadulla näkemistään parikymppisistä opiskelijatytöistä, mutta pääosin pariutuminen tapahtuu omissa sosiaalisissa ympyröissä. Haalaribileistä lienee turha lähteä etsimään äitiä lapsilleen.

Ei mikään ole turhaa, vaan sinun sulkeutunut ajatusmaailmasi on turha. Minua on tullut nuoremmatkin naiset iskemään.

Sinkkumies

En edelleenkään ymmärrä pointtiasi. Mitä se, että joku on tullut iskemään sinua, todistaa? Jonkun baarisäädön perheenperustamishalukkuutta on mahdoton tietää, eikä sen perusteella voi tehdä muita koskevia yleistyksiä. Totta kai myös nuoremmissa ikäluokissa on niitä, jotka haluavat vakiintua pian, mutta minä puhuin enemmistöstä.

Parisuhdemarkkinoilla tuo on juuri idioottimaisuutta. Jos nuoria naisia on maailmassa vaikka 100 miljoonaa, niin valinnanvaraa on erittäin paljon.

Riittää, että löytää sen yhden helmen ja sitähän nuo deittisivustolla olevat miehet etsivätkin. Ei sillä ole mitään merkitystä mikä on yleinen standardi.

Sinkkumies

Kuvaamasi kaltaiset parit (vanhempi mies ja nuorempi nainen) ovat kaikkien pariskuntien joukossa harvinaisuus. Totta kai sinä tai joku muu nettideittailijamies saa etsiä vaikka millaista helmeä. Sadan miljoonan naisen hakuhaarukassa lienee mukana muitakin kuin länsimaita, ja näistähän voi tilata juuri sellaisen puolison kuin itseä sattuu miellyttämään. En näe tätä minään uhkana. Näkisin, että kalastelemme aika lailla eri vesissä tällaisten miesten kanssa.

Eikö sulla ole siis pienen sielusi kanssa muuta näkökulmaa, kuin että kaikki ne muut naiset ovat maksullisia, kuten sinä tietenkin olisit, jos sinne olisit syntynyt.

Olen seurustellut ulkomaalaisten naisten kanssa ja voisin sanoa laatua jopa paremmaksi, kuin Suomalaisten naisten. Suomalaisten naisten ainoa hyvä puoli on itsenäisyys, mutta toisilla sekin menee yli ja muuttu k-päisyydeksi, kuten ketjusta nähdään.

Silloin vahvuudesta tulee heikkous.

Sinkkumies

Jos hakuhaarukka on sata miljoonaa naista, mukana on väistämättä sellaisia, joilla on pariutumisessa mukana taloudellisia vaikuttimia. Jos olisin syntynyt köyhissä olosuhteissa, olisi minunkin mietittävä taloudellisia näkökulmia parinvalinnassa. Tämä on itsestäänselvyys eikä ajatuksena loukkaa minua mitenkään. Myöskään suomalaisten ja ulkomaalaisten naisten erojen vertailu ei loukkaa tai harmita minua mitenkään: en ylipäätään pidä kovin tärkeänä sitä, satunko miellyttämään jotain yksittäistä miestä vai en ja onko joku muu nainen minua miellyttävämpi jonkun miehen mielestä.

Vierailija
84/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tunteisiin ei mene myöskään se, jos joku ihminen on pienisieluinen ja arvostelee muita heidän valinnoistaan.

Minua ei muiden valinnat heilauta pätkääkään. Itsehän he kärsivät seuraukset. En minä.

Sinkkumies

Ainoastaan idiootti tuomitsee muita heidän valinnoistaan.

Sun valinnathan suoraan ilmentää sitä mitä sä olet?

Ei ne ilmennä. Maailma on rakennettu tietyn kaavion mukaan ja itsensä toteuttaminen on n.5% luokkaa tässä maailmassa.

Sinkkumies

Eli sille voi antaa n. 5% arvoa.

Mikähän on määritelmäsi "itsensä toteuttamiselle"? Pelkkä painovoimakin voi kaltaisesi huru-ukon mielestä "estää" "itsensä toteuttamisen" vaikka kaikki ne yksilön valinnat ovat silti ko. yksilön valintoja.

Vierailija
85/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ikähaitarini on 25-30 vuotiaissa. Kuka sitten tykkää mistäkin.

Edellinen oli 24v tavattuamme, joustin kuitenkin ;)

Sinkkumies

Ilmankos olet sinkku 😂

Vierailija
86/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaatimaton veikkaukseni on, että Shirlyn parisuhde kuviot menevät tulevaisuudessa pääpiirteittäin jotenkin näin: ensin lyhyt suhde jonkun suunnilleen ikäisensä alfauroksen kanssa, sitten sugar daddy -vaihe ja lopuksi puuma-vaihe. Ja tämä siis koskien parisuhdekiemuroiden suuria linjoja.

Vierailija
87/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tunteisiin ei mene myöskään se, jos joku ihminen on pienisieluinen ja arvostelee muita heidän valinnoistaan.

Minua ei muiden valinnat heilauta pätkääkään. Itsehän he kärsivät seuraukset. En minä.

Sinkkumies

Ainoastaan idiootti tuomitsee muita heidän valinnoistaan.

Sun valinnathan suoraan ilmentää sitä mitä sä olet?

Ei ne ilmennä. Maailma on rakennettu tietyn kaavion mukaan ja itsensä toteuttaminen on n.5% luokkaa tässä maailmassa.

Sinkkumies

Eli sille voi antaa n. 5% arvoa.

Mikähän on määritelmäsi "itsensä toteuttamiselle"? Pelkkä painovoimakin voi kaltaisesi huru-ukon mielestä "estää" "itsensä toteuttamisen" vaikka kaikki ne yksilön valinnat ovat silti ko. yksilön valintoja.

Maailma on melko deterministinen ja ihminen on vain tukenut tätä determinismiä järjestelemällä koulutukset, työpaikat, lähiöt ja ne asunnot, josta apinaläjästä sitten pääset valitsemaan.

Ei sinulla ole juurikaan omia vaikutusmahdollisuuksia tässä yhteiskunnassa, vaan kaikki etenee tietyn kaavan mukaan. Sen verran pitäisi tietenkin olla älykkyyttä, että näkee miten vähän omia valintoja on olemassa.

Kusiaisen valtuudet, sanon minä.

Sinkkumies

Vierailija
88/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaatimaton veikkaukseni on, että Shirlyn parisuhde kuviot menevät tulevaisuudessa pääpiirteittäin jotenkin näin: ensin lyhyt suhde jonkun suunnilleen ikäisensä alfauroksen kanssa, sitten sugar daddy -vaihe ja lopuksi puuma-vaihe. Ja tämä siis koskien parisuhdekiemuroiden suuria linjoja.

Mä veikkaan, että tämä loppuu siten että sitten siihen pappaan on tyytyminen.

Sinkkumies

Vierailija
89/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo Vertti ollut mitenkään edes viehättävä vaan vähän puupökkelon oloinen tamperelaisjurrikka. Shirly löytää jonkun tasoisensa Helsingin suihkuseurapiireistä-

Vierailija
90/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ikähaitarini on 25-30 vuotiaissa. Kuka sitten tykkää mistäkin.

Edellinen oli 24v tavattuamme, joustin kuitenkin ;)

Sinkkumies

Ilmankos olet sinkku 😂

En mä sen takia ota, vaan huonoja lorttoja en ota. Sinua tai kavereitasi ;)

Sinkkumies

Vierailija
91/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka normaali 18-vuotias olisi kiinnostunut 44-vuotiaasta, isänsä ikäisestä ukosta. Miehillä ei ole itsekritikkiä..

Vierailija
92/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun miehet haluavat sen vähintään 10 vuotta nuoremman naisen jos vain saavat. Omasta iästä riippumatta. Juuri itse 38-vuotiaana sinkkunaisena törmäsin kiinnostavan ja fiksun miehen treffiprofiilin. Kiinnostuin jo kovastikin, kunnes pääsin kohtaan mitä hän etsii: 18-36-vuotias nainen haussa. Herralla itsellään ikää 44 vuotta. Eikä siis ollut mikään söpö ja trimmattu treineri hän. V löytää varmasti uudenkin parikymppisen, mutta ei taida olla riittävän varakas siihen että nuorta tyttistä alkaisi vauvojen tehtailu kiinnostaa. Jommasta kummasta päästä täytyy nyt joustaa vaatimuksissa.

Ja meinaat nyt siis että kaksi vuotta painaa fiksun miehen vaassa niin paljoa? Ei paina. Se ikähaitari on tarkoituksella laaja jos syystä tai toisesta nuorempi nainen olisikin kiinnostunut vanhemmasta miehestä niin se näkyy suoraan ilmoituksesta, mutta se ei sulje pois lähimaastoa ikähaitarin yläpäästä jos muuten natsaa.

Mies ehkä mietiskelee perheen perustamista ja naisen lapsensaantimahdollisuuksia.

Vierailija
93/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka normaali 18-vuotias olisi kiinnostunut 44-vuotiaasta, isänsä ikäisestä ukosta. Miehillä ei ole itsekritikkiä..

Sehän on ihan heidän välinen ongelma ja ehkä SINÄ et ole normaali.

Sinkkumies

Vierailija
94/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun miehet haluavat sen vähintään 10 vuotta nuoremman naisen jos vain saavat. Omasta iästä riippumatta. Juuri itse 38-vuotiaana sinkkunaisena törmäsin kiinnostavan ja fiksun miehen treffiprofiilin. Kiinnostuin jo kovastikin, kunnes pääsin kohtaan mitä hän etsii: 18-36-vuotias nainen haussa. Herralla itsellään ikää 44 vuotta. Eikä siis ollut mikään söpö ja trimmattu treineri hän. V löytää varmasti uudenkin parikymppisen, mutta ei taida olla riittävän varakas siihen että nuorta tyttistä alkaisi vauvojen tehtailu kiinnostaa. Jommasta kummasta päästä täytyy nyt joustaa vaatimuksissa.

Ja meinaat nyt siis että kaksi vuotta painaa fiksun miehen vaassa niin paljoa? Ei paina. Se ikähaitari on tarkoituksella laaja jos syystä tai toisesta nuorempi nainen olisikin kiinnostunut vanhemmasta miehestä niin se näkyy suoraan ilmoituksesta, mutta se ei sulje pois lähimaastoa ikähaitarin yläpäästä jos muuten natsaa.

Mies ehkä mietiskelee perheen perustamista ja naisen lapsensaantimahdollisuuksia.

Joo, siinä 36 on ylärajalla, sekä voi olla ettei mieltymykset kohtaa vanhan eukon kanssa, joka on tullut vaativammaksi, kuin naiset nuorena.

Nuoret naiset on paljon joustavampia, tosin elämänkokemus on yleensä matalalla ja luulot itsestään taas korkealla.

Sinkkumies

Vierailija
95/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle naiselle pitää asiat selittää parhain päin, että se menee kajuuttaan. Se vaatii mieheltä vähän enemmän kärsivällisyyttä, mutta toisaalta palkintokin on suurempi.

Sinkkumies

Vierailija
96/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinähän sen päätät ;)

Ei vaatimuksista tarvi joustaa, kun ei vain jousta.

Sinkkumies

Sitten käy kuten sinulle.

Vierailija
97/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinähän sen päätät ;)

Sinkkumies

Että pääsee johtajaksi ja voi tehdä ihan mitä lystää? ;)

Yhyy ;) 

Sinkkumies

Kyllä mä illan tai kaksi voin nuorta tytön hupakkoa katsella siinä 22 - 30v.

Sinkkumies

Vierailija
98/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka normaali nainen voi olla kiinnostunut 44-vuotiaasta miehestä, jonka mielestä 18v. olisi sopiva ikä tyttöystävälle.

Ei jatkoon.

Vierailija
99/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinähän sen päätät ;)

Sinkkumies

Yhyy ;) 

Sinkkumies

Sinkkumies

Olet surullinen ja yksinäinen hahmo.

Vierailija
100/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinähän sen päätät ;)

Sinkkumies

Yhyy ;) 

Sinkkumies

Sinkkumies

Ne taas ei katsele kuin lompsaasi 😃. Johtaja taitaa olla vaan oman elämänsä "johtaja" 😂😂😂😂😂😂😂😂