Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivottavasti Shirly Karvinen tiesi mitä teki.

Vierailija
12.07.2018 |

Jätti miehen joka olisi halunnut perustaa perheen. Shirly haluaa keskittyä uraansa. Ei sitä sitten myöhemmin niin vaan löydy miestä joka haluaisi lapsia.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Vertti ollut mitenkään edes viehättävä vaan vähän puupökkelon oloinen tamperelaisjurrikka. Shirly löytää jonkun tasoisensa Helsingin suihkuseurapiireistä-

Mä en ihmetellyt että noille tuli ero. Seurasin harvakseltaan Shirlyn instaa, ja aina Vertti oli yhteiskuvissa ynseän oloinen kun Shirly kaulaili ja suukotteli.

Joko Vertti oli kömpelö jörrikkä jota Shirly ei jaksanu enää katsella, tai sit mies oli oikeeasti vaan tyly.

Vierailija
102/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt mihinkään suhteeseen kannata jäädä jos ei intressit kohtaa.

Jos haluaa keskittyä nyt uraan niin silloin haluaa keskittyä uraan eikä perustaa perhettä. Tai mitä nyt ikinä haluaakaan. Viisaampi ratkaisu tuo on kun yrittää elää vaan toisen intressien mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun miehet haluavat sen vähintään 10 vuotta nuoremman naisen jos vain saavat. Omasta iästä riippumatta. Juuri itse 38-vuotiaana sinkkunaisena törmäsin kiinnostavan ja fiksun miehen treffiprofiilin. Kiinnostuin jo kovastikin, kunnes pääsin kohtaan mitä hän etsii: 18-36-vuotias nainen haussa. Herralla itsellään ikää 44 vuotta. Eikä siis ollut mikään söpö ja trimmattu treineri hän. V löytää varmasti uudenkin parikymppisen, mutta ei taida olla riittävän varakas siihen että nuorta tyttistä alkaisi vauvojen tehtailu kiinnostaa. Jommasta kummasta päästä täytyy nyt joustaa vaatimuksissa.

Ja sinähän sen päätät ;)

Ei vaatimuksista tarvi joustaa, kun ei vain jousta.

Sinkkumies

Sitten käy kuten sinulle.

Että pääsee johtajaksi ja voi tehdä ihan mitä lystää? ;)

Yhyy ;) 

Sinkkumies

Kyllä mä illan tai kaksi voin nuorta tytön hupakkoa katsella siinä 22 - 30v.

Sinkkumies

Olet surullinen ja yksinäinen hahmo.

Ikävää, jos olet surullinen. Itse lähden esim. purjehtimaan ja nauttimaan meri-ilmastosta, jos apatia yllättää. Kannattaisi kokeilla sinunkin?

Sinkkumies

Vierailija
104/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun miehet haluavat sen vähintään 10 vuotta nuoremman naisen jos vain saavat. Omasta iästä riippumatta. Juuri itse 38-vuotiaana sinkkunaisena törmäsin kiinnostavan ja fiksun miehen treffiprofiilin. Kiinnostuin jo kovastikin, kunnes pääsin kohtaan mitä hän etsii: 18-36-vuotias nainen haussa. Herralla itsellään ikää 44 vuotta. Eikä siis ollut mikään söpö ja trimmattu treineri hän. V löytää varmasti uudenkin parikymppisen, mutta ei taida olla riittävän varakas siihen että nuorta tyttistä alkaisi vauvojen tehtailu kiinnostaa. Jommasta kummasta päästä täytyy nyt joustaa vaatimuksissa.

Ja sinähän sen päätät ;)

Sinkkumies

Yhyy ;) 

Sinkkumies

Sinkkumies

Ikävää, jos olet surullinen. Itse lähden esim. purjehtimaan ja nauttimaan meri-ilmastosta, jos apatia yllättää. Kannattaisi kokeilla sinunkin?

Sinkkumies

Et sinä saa aikaiseksi muuta kuin ryypätä ja roikkua palstalla.

Vierailija
105/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinähän sen päätät ;)

Sinkkumies

Yhyy ;) 

Sinkkumies

Sinkkumies

Sinkkumies

Et sinä saa aikaiseksi muuta kuin ryypätä ja roikkua palstalla.

Juuri laitoin yrttejä kuivumaan. 

Sinkkumies

Vierailija
106/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kaikki noi sellerit ja muut kirveleiden johdannaiset on parhaita talvella keitoissa, mutta kuka nyt kesäkuumalla haluaa enää kuumia keittoja syödä? Siks ne on joko pakastettava tai kuivattava talveksi.

Ja aijai, kun on taas makua 10x enempi kun kaupan vastaavissa, jotka on vain häilyvä mielikuva aidoista itse kuivatuista yrteistä ;)

Sinkkumies

Vierailija
107/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokitte trollia? Ei sekään pelkällä pahalla hengellä elä, nyt on varmaan wasabit vieläkin laittamatta ja joutuu tilaamaan pitsan.

Vierailija
108/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ruokitte trollia? Ei sekään pelkällä pahalla hengellä elä, nyt on varmaan wasabit vieläkin laittamatta ja joutuu tilaamaan pitsan.

Mulla on kananfileitä ja entrecoteeta olen syönyt jo kahtena päivänä. Enää ei edes tekisi mieli ja yksi pihvi olisi jäljellä. Se on sinkun kirous se, että joutuu syömään syömään ja syömään, että tuommoiset jättiperhepakkaukset saa tuhottua.

Sinkkumies

Vierailija
109/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei halua vanhempaa naista sen asenteen ja elämänkatsomuksen vuoksi. Harkitsisin toki vanhempaa, jos vaan löytyisi iloinen nainen, joka ei ole kateellinen nuoremmille tai ylipäätään kenellekään. Sellainen, joka osaa nauttia elämästä eikä katkerana vahdi ympäristöään, mitä kukakin tekee, mitä pukee päälle, onko liian paljastavaa, onko liikaa meikkiä. Vahditaan myös, että onko kukakin tehnyt elämässä "oikeita päätöksiä".

Puhumattakaan sitten ne tiukkaakin tiukemmat muut asenteet. Ei kiitos, tällaisia naisia on kavereilla puolisoina ja hyvin harvassa tuntuu olevan vanhemmat naiset, ketkä ovat elämänmyönteisiä, huumorintajuisia, iloisia ja sellaisia, jotka hyväksyvät kaikenlaiset ihmiset ja heidän elämänvalinnat. Vaikka olenkin itse hyvin tavanomainen mies, en vaan jaksa sellaista muiden ilkeämielistä kyttäämistä.

Mitä nyt tuohon Shirlyyn tulee, niin kyllä ne elämänpäätökset pitää tehdä sen perusteella, mikä tuntuu hyvältä ja oikealta - eikä niin, että mitä ehkä joskus tulevaisuudessa voi kaduttaa. Siksi uskonkin, ettei shiryllä ole pulaa löytää kumppania kun taas sellaisella naisella, kuka ajattelee kuin aloittaja, ei todella ole sama tilanne.

M45

Vierailija
110/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä asunnossa tilasin 0 pizzaa.

Tässä asunnossa olen tilannut 0 pizzaa. Olen kyllä syönyt, mutten tilannut.

Kävin tällä viikolla Mäkkärissäkin, kun en ole ehdoton minkään asian suhteen ;)

Sinkkumies

Vierailija
111/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, ettet kuole nälkään kesken rölläyksen. Alkaisko huomionnälkä myös olemaan kohta tyydytetty tältä illalta?

Vierailija
112/112 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei Aina Ole itsekritiikkiä ei, tai luulevat itsestään liikoja. Tunnen paikoilleen jämähtäneitä, alkoholisoituneita, kaljamahoja, joilta melko varmasti mieskunto pettänyt. Sinkkuja, lapsettomia kuka niistä nyt on joskus ollu naimisissa tai vakavassa suhteessa vuonna kuokka ja kirves. Well, he nimenomaan eivät tingi tästä periaatteesta, että nuoren naisen kaa vielä perustais perheen. Mut kun ketään eivät halua lompakolle niin ei mee hyvin. Niillä on menny viimeset n 45 v vielä jotenkin mahdollisesti voisivat perheen perustaa ohi ja kun nää ukkelit lähenee 55 niin eiväthän ne ketään 20 v nuorempaa saa. Haukkuvat siskojaan ja naispuolisia ystäviä vanhoikisi piioiksi, epäseksikkäiksi ym. Kattoisivat peiliin. Hekin ovat nyt aikamiespoikia ja nykyhetki olisi Aina hyvä hyväksyä. Eikä vaan olettaa että kun on oikeen insinööri MIES niin saan hyvän nuoren naisen sitku, mut kaikki yli 40 v naiset ovat menettäneet ihmisarvonsa.

Kyllä nämäkin sinkkumiehet lähtevät purjehtimaan kun apatia tai ressi iskee. So what. Heillä on vain toisensa. Ihme bromace-toimintaa. Sitä oikeaa odotellessa, ja kauan ovat muuten odottaneet. Ei nyt liity mitenkään Shirleyhyn. Mut näin.