Kuvitelkaa mitä jos miehet joutuis synnyttämään?
Ne on aidosti hädissään perusflunssasta.
Ja toi että ei vaan viitsi käydä armeijaa, ja selitetään itselle, et on muka itse asiassa rohkeempaa jättää intti kesken, ku käydä se.
Miten heikko voi ihminen olla?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olisin voinut suostua lapsentekoon jos mun osuus hommasta olisi ollut -ruiks-!
Ei kipua, ei vaaraa, ei ällöttävää turpoamista.
Tohon sopii lainaus elokuvasta "True lies"
Kids - 10 seconds of joy, 30 years of misery.
Ei se raskaus ja synnytys mitään kamalia juttuja edes ole. Ihan ihme touhua tää nykyaika! Monet selviää raskaudesta jopa täysin oireitta! Hyvin harvalla on mitään ikäviä oireita. Ja synnytyksistäkin valtaosa sujuu kuin oppikirjasta! Normaali raskaus ei lihota jos syö aivan normaalisti eikä vedä kaikkea moskaa suuhunsa. Lisäksi imetys vie tehokkaasti raskauskilot ja muutenki kaikki pelkkä raskauden tuoma sulaa pois kuin itsestään raskauden päätyttyä. Sen sijaan ne itse herkuttelenat kilot tottakai jää ja sitten itkerääb miten raskaus lihottaa. Ei, raskaus EI lihota!
Mua ei kiinnosta nää pelottelut. Itse aion kyllä synnyttää ja niin luomusti kun mahdollista. Lapsia haluaisin 2-3 ja aion olla heidän kassa monta vuotta kotona.
N22
Eihän suomalaisnaiset enää edes synnytä. Mieluummin sometetaan , sormetetaan ja tärvellätään niin international-naisina.
Ei tarvitse synnyttää. Kenenkään ei ole mikään pakko synnyttää. Monessa maassa on myös mahdollista saada sektio vapaaehtoisesti. Sektiossa tosin äidillä on vakavat riskit joten lukekaa ja tutustukaa tarkkaan ennen sektioon päätymistä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olisin voinut suostua lapsentekoon jos mun osuus hommasta olisi ollut -ruiks-!
Ei kipua, ei vaaraa, ei ällöttävää turpoamista.
Ja elarit olisit maksanut kiltisti tietenkin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse synnyttää. Kenenkään ei ole mikään pakko synnyttää. Monessa maassa on myös mahdollista saada sektio vapaaehtoisesti. Sektiossa tosin äidillä on vakavat riskit joten lukekaa ja tutustukaa tarkkaan ennen sektioon päätymistä.
Monessa maassa voi myös vapaaehtoisesti jättää lapset tekemättä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei se raskaus ja synnytys mitään kamalia juttuja edes ole. Ihan ihme touhua tää nykyaika! Monet selviää raskaudesta jopa täysin oireitta! Hyvin harvalla on mitään ikäviä oireita. Ja synnytyksistäkin valtaosa sujuu kuin oppikirjasta! Normaali raskaus ei lihota jos syö aivan normaalisti eikä vedä kaikkea moskaa suuhunsa. Lisäksi imetys vie tehokkaasti raskauskilot ja muutenki kaikki pelkkä raskauden tuoma sulaa pois kuin itsestään raskauden päätyttyä. Sen sijaan ne itse herkuttelenat kilot tottakai jää ja sitten itkerääb miten raskaus lihottaa. Ei, raskaus EI lihota!
Ja siitäkin itketään jos neuvolan terkkari yrittää kohteliaasti vähän sanoa, että kiloja kertynyt liikaa. Ja ylipäänsä siitä valitetaan kun neuvolassa seurataan raskaana olevan painoa. Tottakai sitä pitää seurata! 😂 Terkkari haluaa vaan hyvää kun vähän sanoo liiallisesta painonnoususta.. olet itsekin jälkeenpäin kiitollinen että hän siitä sinua vähän muistuttaa. Raskaudessa ei kuulu tulla liikaa kiloja.. jos mässyttää hullunlailla 9kk niin ne ei ole raskauskiloja vaan itse aiheutettuja kiloja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään ole mikään pakko synnyttää. Minä olen nainen enkä uskalla/halua edes synnyttää. Että ei me kaikki naisetkaan moista uskalleta tehdä.😂
Mäkään en uskaltaisi. Jos pitäisi valita synnyttämisen ja armeijan välillä, valitsisin armeijan. Mutta ehkä kuntoni ei riittäisi ja saisin siitäkin vapautuksen tai jotain...
Synnytys ei oo paha. Sitten 9 kuulla sitä on valmis kaivamaan vauvan vaikka lusikalla ulos! Eli kyllä keho itse valmistaa itsensä synnytykseen ja tuleva äiti odottaa synnytystä kuin kuuta nousevaa jo monta viikkoa ennen h hetkeä!
Synnytys on varmaan ainoa tapahtuma, jossa on POSITIIVISTA kipua! Se on positiivista kipua! Siinä uusi ihminen syntyy maailmaan. Siinä ei tapahdu mitään kamalaa. Synnytys on sairaalamaailmassa positiivisimpia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Synnytys on varmaan ainoa tapahtuma, jossa on POSITIIVISTA kipua! Se on positiivista kipua! Siinä uusi ihminen syntyy maailmaan. Siinä ei tapahdu mitään kamalaa. Synnytys on sairaalamaailmassa positiivisimpia asioita.
Ja se kipu on oikeasti vaan sitä kun kroppa itse pyrkii saamaan vauvaa ulos ja auttaa kokoajan synnyttäjää. Synnyttäjä ponnistaa ja samaan aikaan keho jeesaa ja tuntuu hemmetin kipeitä supistuksia, joiden tarkoitus on vaan edistää kokoajan syntymää. 😊
Synnytykseen ja sen vaiheisiin kannattaa tutustua. Sitten huomaa ettei kyse ole pahasta asiasta, vaan hyvästä asiasta.
Kumma kun niin moni naisista keskeyttää armeijan vaikka vapaaehtoisesti sinne menevät.
Itse asiassa synnytys ei ollut edes paha juttu.. synnytin parikymppisenä ja synnytys kesti alle 5h kokonaisuudessaan. Pahoja kipuja en tuntenut missään vaiheessa, puudutukset toimi tosi tehokkaasti. Vauva syntyi nopeasti ja minä en saanut yhtään mitään jälkivaivoja. Kertakaikkiaan ihan mukavakin kokemus. Odotin jotain 30h teurastusta ja sain erittäin mukavan synnytyksen. Olen kokenut paljon pahempaa kuin synnytys joka ei edes ollut yhtään paha!
Älkää maalailko kauhukuvia.