Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamponin käyttö sattuu!!!

Helpmee
12.07.2018 |

Moikka! Oon 15v ja mul on ollu menkat jonku 3v suunnilleen. Suunnilleen vuos sit aloin miettimään tamponin käyttöö koska jotenkin se kuulosti niin helpolta toisinkuin siteet. Päätin sit ostaa niitä ja aattelin et se on helppoo vaa laittaa sinne ja sit ei tarvii murehtii menkoista. Käytin varmaa 10 tampoonii siihe ku yritin tunkea sitä sinne enkä vaan saanut kivun takia. Se sattu siis aivan perkuleesti ja sain varmaan 2cm sisään jos ees sitäkää. Yritin vaikka mitä asentoja ja siis eivaan mennyt. Noh nyt vähän aikaa sitten ostin tamponeja jossa on asetin mukana ja kokeilin laittaa semmoista, pääsin pitkälle mutta sit yhtäkkiä tuli semmoinen kohta että siitä pidemmälle ei vaan yksinkertaisesti mennyt Yritin väkisin tunkea sitä sinne mut ei se vaan mennyt. Voisin kyllä käyttää siteitä, mutta olemme syyskuussa lähdössä luokkani kanssa portugaliin surffileirille ja jos tuolle ajalle sattuu menkat niin sit on kyllä paha tilanne!!! Tällä hetkellä mulla ei oo menkkoja, mutta päätin vähä tutkia sormella että onko siellä oikeasti joku mistä se tamponi ei vaan mene. Sormella pääsin todella pitkälle ja kyllä sit tuli semmone kohta mistä ei pidemmälle mennyt, ja yhtäkkiä tungin sormeni vaan siitä ja oho se meni siit. Sain sen melkein kokonaan sinne!! Ootan innolla seuraavia menkkoja että pääsisin kokeilemaan saanko nyt sen tamponin sinne sisään, toivotaan että saan! Olisiko teillä jotakin neuvoja tampponeihin liittyen???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Oon itse sua 2 vuot nuorempi, eli 13 vuotias tyttö. Mä itte oon myös ny alkanu kokeilee, ja sama ku sulla.

Vierailija
2/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Oon itse sua 2 vuot nuorempi, eli 13 vuotias tyttö. Mä itte oon myös ny alkanu kokeilee, ja sama ku sulla.

Joo kannattaa vähän tutkia omaa alapäätä, niin itse ainakin tein ja toivon että nyt ensi kerralla ku on menkat niin saisin sen tamponin sinne!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpmeew kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa vähän tutkia omaa alapäätä, niin itse ainakin tein ja toivon että nyt ensi kerralla ku on menkat niin saisin sen tamponin sinne!!

Nii määki aloin sit tekee, ja aijon myös kokeilla sitten!!!

Vierailija
4/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene, mies, pois täältä!  Joka päivä näitä tampoonijuttuja täällä hekumoimassa ja jokainen näkee jo sanavalinnoista, että fuskaat...

Vierailija
5/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpmeew kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innolla ootan!!!

Vierailija
6/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene, mies, pois täältä!  Joka päivä näitä tampoonijuttuja täällä hekumoimassa ja jokainen näkee jo sanavalinnoista, että fuskaat...

MIES!?!😂😂 en mä mikään mies ole

Vierailija
7/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpmwee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpmeew kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innolla ootan!!!

Mä en, sillä mul alko 20 vuotiaan, ja siitä asti tosi kovii kipui! Mut ei kivuist sen enmpää silti!!!

Vierailija
8/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule, on muakin täällä pahemmaksi haukku ja nii. Vaikka oon 13, ja tyttö. Mut ne ei tajuu, rikä ymmärrä sitä🤣. Aika säälittävää, tyhmää ja huvittavakin siis😂!

Vierailija
9/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpmwee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpmeew kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innolla ootan!!!

Mä en, sillä mul alko 20 vuotiaan, ja siitä asti tosi kovii kipui! Mut ei kivuist sen enmpää silti!!!

Mul itellää on tosi pienet kivut!!

Vierailija
10/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpmwee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpmeew kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innolla ootan!!!

Mul itellää on tosi pienet kivut!!

Ohi, nyt sattu vahinko! Siis 10 vuotiaana. Eli menkat ja kivut olleet 3 vuot.

Vierailija
11/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule, on muakin täällä pahemmaksi haukku ja nii. Vaikka oon 13, ja tyttö. Mut ne ei tajuu, rikä ymmärrä sitä🤣. Aika säälittävää, tyhmää ja huvittavakin siis😂!

On rää kyl aika huvittavaa ku mua mieheks sanotaa vaik iha tyttö olen😂

Vierailija
12/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellaki! Eihön ne edes tunne meitä, joten ei ne tolkasii voi väittää meistä!😂

Idioottimaista.🤣

Älä vaa😂

Vierailija
13/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellaki! Eihön ne edes tunne meitä, joten ei ne tolkasii voi väittää meistä!😂

Idioottimaista.🤣

Pakko sanoo, et sä ymmärrät mua aika hyvin siis!🤣

Älä vaa😂

Vierailija
14/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siellä vaginassa voi olla ”mutka”, minullakin on. Tamponi pitää ensin työntää suoraan kunnes se osuu ”seinämään” ja sen jälkeen vaihdat kulmaa, eli jatkat työntämistä eri suuntaan (omassa tapauksessa yläviistoon). Mulla on voimakkaasti taskse kallistunut kohtu joka vaikutta tuohon vaginan muotoon.

Immenkalvo ei haittaa eikä se siihen tökkää kiinni.

Toinen vinkki on laittaa perusvoidetta tamponin päähän jolloin se lukuu paremmin. Se sormella laitettava on parempi kuin asettimella, varsinkin jos on tämä mutkaongelma jota kuvasin.

T. Täti

Vierailija
15/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap siellä vaginassa voi olla ”mutka”, minullakin on. Tamponi pitää ensin työntää suoraan kunnes se osuu ”seinämään” ja sen jälkeen vaihdat kulmaa, eli jatkat työntämistä eri suuntaan (omassa tapauksessa yläviistoon). Mulla on voimakkaasti taskse kallistunut kohtu joka vaikutta tuohon vaginan muotoon.

Immenkalvo ei haittaa eikä se siihen tökkää kiinni.

Toinen vinkki on laittaa perusvoidetta tamponin päähän jolloin se lukuu paremmin. Se sormella laitettava on parempi kuin asettimella, varsinkin jos on tämä mutkaongelma jota kuvasin.

T. Täti

Joo oon kans miettiny tota et laittaisin vähän voidetta siihen, täytyy kokeilla. Kiitos!

Vierailija
16/16 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut itse en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi