Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa pitää sormusta kaulaketjussa eikä sormessa, minua häiritsee

Vierailija
12.07.2018 |

Aivan kuin ajattelisi, että sormus on helpompi piilottaa tarvittaessa (jos joku minua kiinnostavampi osuu paikalle) sen kun sujauttaa paidan alle niin sormus ei näy. Olenko vainoharhainen?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa mieheni kanssa, en sormuksen kanssa. Itse en edes näin helteillä sormusta pidä, koska kädet hikoilee ja sormet turpoaa. Uimaan mennessä otan sormuksen pois, koska pelkään sen tippuvan järven pohjaan tai uimahallissa altaan pohjaan. Pihatöitä tehdessä en pidä sormusta, koska sehän kerää kaikkea likaa. Öisin en koskaan pidä sormuksia ja aamulla saatan lähteä niin kiireellä töihin, että sinne jää yöpöydälle.  Ehkä tuo kaulakorussa roikkuva sormus on sitten useammin mukana kuin jos olisi sormessa. Ehkä pitäisi itsekin siirtyä siihen. Jospa kysyisit mieheltäsi.

Vierailija
22/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei käytä sormustaan, koska se kuulemma tuntuu häiritsevältä. ymmärrän eikä mua haittaa. itsekin käytän omaani milloin huvittaa. uskaltaisin väittää, että nykyään on aika yleistä olla käyttämättä sormusta, vaikka olisikin naimisissa (kaikki ei sellaisia edes hanki). ja onhan sitä kasapäin avoparejakin, jotka on koko elämänsä tiukasti kimpassa, muttei mene vihille.

pettämiseen ei sormukset vaikuta mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n suhde vaakalaudalla, itse olisin jo nostanut kytkintä.

Vierailija
24/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se sormus on vaan niin ruma ettei kehtaa käyttää sitä

Vierailija
25/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Sormus kuuluu nimensä mukaisesti sormeen. Ei se ole mikään rippiristi.

Ihmettelisin myös.

Sormus voi olla vaarallinen. Joka vuosi ihmisiltä lähtee sormia, kun sormus jää johonkin kiinni. Ammattinikaan takia ei koskaan pitäisi sormusta sormessa.

Hakusanalla "ring accident" löytyy karuja kuvia.

Vierailija
26/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsisi jos mies pitäisi kaulakorussa sormusta. Eikös se ole vähän teinien hommaa?

Meillä ei ole sormuksia ollenkaan. 19v yhdessä, 15v naimisissa.

Vierailija
27/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus kuuluu kyllä sormeen. Miksi se muuten olisi sormus.

Vierailija
28/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies lihonut ja sormus ei enää mahdu?

Vierailija
29/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin mies joka ei vain pysty pitämään sormusta sormessa. Se häiritsee eikä siihen ikinä totu ja hygienia on ongelmallista. Kokeiltu on. Kaulassa voin pitää ja vaikka paidan ulkopuolella niin, että varmasti näkyy. Jos sitä rinkulaa nyt ylipäänsä tarvitsee. Avioliitot tuppaavat johtamaan avioeroon..

Vierailija
30/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin myös.

Sormus voi olla vaarallinen. Joka vuosi ihmisiltä lähtee sormia, kun sormus jää johonkin kiinni. Ammattinikaan takia ei koskaan pitäisi sormusta sormessa.

Tämä. Sormus voi olla se pieni ero lähteekö raaja vai henki. Töissä on eroja.

Vierailija
31/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin myös.

Tämä. Sormus voi olla se pieni ero lähteekö raaja vai henki. Töissä on eroja.

Itse heiluttelen työssä paria kapulaa, enkä vaaranna heiluttelua sormuksilla.

Vierailija
32/37 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen. Et sä voi pakottaa aikuista ihmistä pitämään sormissaan koruja, jos ne eivät hänestä tunnu luontevilta. Suloista on kuitenkin se, että haluaa kantaa sormusta kaulassa mukanaan. 

Vierailija
33/37 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sormukset pettämästä estä. Se lähtee kyllä korvien välistä.

Meillä ei pidä kumpikaan sormuksia, minä työn takia ja mies ei halua, joten pärjäämme näin. Minä laitan sormukset käteen vain ja ainoastaan, kun menen sukujuhliin, koska suvulle ne tuntuvat olevan merkki aina jostakin suuresta perheriidasta jos eivät ole sormessa, joten näön vuoksi, ei meidän suhteen.

Samalla tulee tarkistettua painotilanne, välillä hölkkäsee  ja välistä otetaan rasvalla pois.

Vierailija
34/37 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tykkää pitää sormusta ollenkaan, mutta ei ole tullut edes mieleen, että siinä on jotain taka-ajatuksia. Ilmeisesti olet epävarma suhteestanne?

Vierailija
35/37 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet vainoharhainen. Jos täytyy edes epäillä niin ei anna myöskään kauhean hyvää kuvaa suhteesta. Itsekin pidän sormusta välillä kaulaketjussa jos otan matkoille mukaan, koska paljon todennäköisemmin hävitän sen jos ei ole ketjua. Turnausmatkoille en ota mukaan ollenkaan, eihän sitä kädessä tule silloin juuri pidettyä ja taas hukkumisen mahdollisuus suuri. Mies on aina tiennyt etten tykkää koruista ja se että edes välillä pidän sormessa tätä yhtä on jo aika todella hyvin :D kihlasormus saa myös tulevaisuudessa luvan toimia vihkisormuksenakin, se nyt puuttuisi jos pitäisi huolehtia kahdesta sormuksesta. Säästetään rahat johonkin kivaan yhteiseen tekemiseen eikä esineisiin.

Vierailija
36/37 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo.

Vierailija
37/37 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Cambridgen herttuakaan ei pidä sormusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi