Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pesette patjan jolle on pissattu?

Vierailija
28.04.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen lasten vaahtomuovipatja. Jos meillä ois ollut oikeesti jotain pissakastelu-ongelmia, niin tuskin nyt oisin joka kerta uutta ostanut. Onhan niitä tosiaan sellaisia patjansuojuksia. Kerta vahinko meillä, ja jäi sitten siihen. Helpolla päästiin.

Vierailija
2/13 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuuluu pestä laskemalla patjan päästä lämmintä vettä läpi. Ohjeistivat myyjäliikkeessä. Materiaali on huokoista solukkoa ja kuivuu päivässä. Hinta oli muistaakseni n. 50 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kyllä sängyissä muovit pisuvahinkoja varten niillä jotka tarvii.

Vierailija
4/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ihan väärässä?

Vierailija
5/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän patjat maksoivat 8 000 markkaa kappale - en todellakaan osta uutta, jos lapsi pissii patjalleni. Petauspatjan (parisängyn petari, vaikka patjat erilliset) hinta on 2000 markkaa - en todellakaan vaihda sitä kahta kertaa vuodessa.

Minä pesen petarin vaahdolla, jota käytetään esim. auton pesemiseen. Se poistaa hajun uskomattoman hyvin. Myös kerran autossa oksennettiin ja kaiken hajun sai pois.

Olen tosin joskus ajatellut vieväni petarin pesulaan, kun tarpeeksi sille pissitään.

Vierailija
6/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ilmeisesti jotain halpispatjoja käytätte? Ja meilläkin on ne muovit, mutta niin vain ovat onnistuneet patjaan pissaamaan.

Vierailija
7/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pessyt meidän kangassohvastakin oksennusta pois sillä, ja ihan ok lähti. En mä nyt yhden pissan takia lähtisi uutta patjaa ostamaan!

Vierailija
8/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tullut pissavahinkoja (ehkä kerran-pari vuosittain) niin raahaan patjan suihkuun ja päästän lämmintä vettä patjasta läpi siltä kohtaa kun on pissitty.

Sitten puristelen kuivaksi ja kuivaan vielä pyyhkeellä ja yleensä kuivuu parissa päivässä.

Vierailija
9/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan peiton patjan päälle, ei ole pissit vielä ehtiny patjaan asti imeytyä tosin lapsi tullu aina sanomaan heti kun kastunut.

Vierailija
10/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme ulkomailla, ja petauspatjoja ei käytetä. Yleensä pidän muovitettua patjansuojaa, mutta ei ehtinyt kuivua edellisen vahingon jälkeen, ja iso pissi tuli sänkyyn kun poika oli yöllä ottanut vaipan pois. :( Meidän vanhempien patjan saa " kuorittua" joten kätevä pestä, mutta tuo pojan patja nyt harmittaa. Voikohan patjoja muuten esim kesällä esim pihalla ihan kunnolla pestä?

t:ap

Vierailija
11/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarttenut kun kerran se tehdä.

Vierailija
12/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teidän patjat sitten oikein maksaa? Meillä lasten patjat oli alennuksessa 80 euroa, joten ei nyt ihan sikakalliit, mutten silti kyllä raaskisi hyviä patjoja yhdestä pissistä rueta vaihtamaan.

Vierailija
13/13 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tosin patjansuojukset käytössä, mutta ei nekään suojaa koko patjaa. 2 vaippaikäistä kun on talossa, niin noita vahinkoja sattuu vähän turhan usein.