Söin aamupalaksi pitsan ja nyt juon energiajuomaa vain bokserit jalassa. Otan vastaan kysymyksiä.
Otan vastaan myös rahalahjoituksia, vanhoja action-fiiguureja ja halauksia.
Kommentit (374)
bokseripitsamies kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion mennä hakemaan pakastepizzaa ja jotain kofeiinillista litkua. Mitä suosittelisit?
On hieman pyhäinhäväsitystä juoda energiajuomista muita kuin niitä klassisia halvimpia, mutta eräs hyvä vaihtoehto on Mad Crocin cola-versio. Pitsoista ehdottomasti Rustican neljän juuston möhkäle. Siihen vielä rucolaa, oreganoa ja muutama pisara tabascoa, niin Michelin-tähden ravintoloiden makunautinnot kalpenevat. Tai niin ainakin haluan uskoa, kun mussutan bokserit jalassa hieman jäähtynyttä viimeistä palaa pakastepitsastani ja kaavin valunutta juustoa pois rintakarvoista.
Anteeksi että puutun keskusteluunne, mutta syötkö sinä bpm vielä sitä samaa Lidin pitsaa?
Ei tarvitse pahoitella. Vastaukseksi: en syö. Olen tässä välissä kerennyt syödä jo toisen ketjun pakastepitsan, jotain grillattua ja mehujäätä. Ei siis tarvitse olla huolissaan, en ole nääntymässä.
Jo minä vallan huolestuin! Ei yhdellä pitsalla ja viidelläkymmenelläkuudella energiajuomalla elä aikuinen mies saati sitten sinä! Millainen mehujää?
Vau, kivaa kun joku kantaa huolta pitsansyönnistäni ja sen riittävyydestä.
Koska enää ei saa parasta mehujäätä eli M.A.C. -nimistä nautintoa niin tämä oli joku kukkainen Solero. Ihan hyvä, mutta söin samalla, kun poljin pyörällä ja lopputuloksena oli kolmasosa suussa, kolmasosa naamalla ja kolmasosa housuilla.
Mä syön noin, vaikka istuisin sohvalla. Enkä muista M.A.C-mehujäätä. Oletko varma, ettet ole vain nähnyt unta niistä? Itse suosin AmppariMurkkuKoppis-mehujäitä, vaikka Solerotkin on ihania.
Onko sohvasi siis päällystetty muovipeitteellä?
Näen usein unta mehujäistä. Tottakin se aikanaan oli:
https://i.pinimg.com/originals/21/1e/f7/211ef7ae1700cd01fe1e00fd67ef28c…
Muistankin tuon Black Orangen!! Anteeksi, että kehtasinkin epäillä sinua!
En tarvitse muovipeitettä sohvalleni, meneehän kolmasosa kaikesta suuhuni, kolmasosa naamalle, ja kolmasosa vaatteille. Epäilen, että lusikkani vuotaa.
sohvahömelö kirjoitti:
Ideoita helteeseen? Hikoan. Paahdun. Läkähdyn.
Kylmä-Kalleilla vuorattu pilkkihaalari.
sohvahömelö kirjoitti:
Hieno idea. Olin juuri lähdössä haalaria ostamaan, kun alkoi sataa. Ulkona. Pelastuin! Kiitos Ukko, Zeus, pilvet, sadetanssijat, Nalle Puh, sinä, Äiti Teresa, kuka vaan ja kaikki!
Vierailija kirjoitti:
se on pizza eikä pitsa..
Ai pitstsa?
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
Hieno idea. Olin juuri lähdössä haalaria ostamaan, kun alkoi sataa. Ulkona. Pelastuin! Kiitos Ukko, Zeus, pilvet, sadetanssijat, Nalle Puh, sinä, Äiti Teresa, kuka vaan ja kaikki!
Vau, loistavaa! Vai pitäisikö sanoa että: vau, viileää! Ehkä uusi ura pelle pelottomana ei olekaan tuulesta temmattu?
Noista nimistä olen ehdottomasti Nalle Puh. Tosin minä pidän silloin tällöin myös housuja.
Kelpaisko nyt peppu tai suu?
19-v futiskundi
Vierailija kirjoitti:
se on pizza eikä pitsa..
http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/kumpi-oikea-kir…
Vierailija kirjoitti:
19-v futiskundi
Annan sulle yrityksestä 10/10 ja papukaijamerkin. Enkä vielä tarvitse elinlahjoituksia. Nuo molemmat multa löytyy jo omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
19-v futiskundi
Annan sulle yrityksestä 10/10 ja papukaijamerkin. Enkä vielä tarvitse elinlahjoituksia. Nuo molemmat multa löytyy jo omasta takaa.
Ok. No en kysy enää.
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
Vau, loistavaa! Vai pitäisikö sanoa että: vau, viileää! Ehkä uusi ura pelle pelottomana ei olekaan tuulesta temmattu?
Noista nimistä olen ehdottomasti Nalle Puh. Tosin minä pidän silloin tällöin myös housuja.
Sinusta on sitten moneksi! Nyt on taas kuivaa ja liian kuumaa, joten voisitko tanssahdella vähän pili-pili-pomia ympyrässä nurtsilla? Voit pukea housut, jos ne kuuluu asiaan.
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
Sinusta on sitten moneksi! Nyt on taas kuivaa ja liian kuumaa, joten voisitko tanssahdella vähän pili-pili-pomia ympyrässä nurtsilla? Voit pukea housut, jos ne kuuluu asiaan.
En tunne moista tanssia. Olen ennemmin Lambada ja letkajenkkamiehiä.
Housut? Nyt on kesä.
Onko tämä vain kahden ihmisen dialogi pitsasta?
Mistä haaveilet? Mitä elämäntavoitteita sinulla on? Mistä haluat että sinut muistetaan kun sinua ei enää ole?
Otatko suihin?
- mies 54v. 168 cm 98kg
Vierailija kirjoitti:
Mistä haaveilet? Mitä elämäntavoitteita sinulla on? Mistä haluat että sinut muistetaan kun sinua ei enää ole?
Joskus pohdin, että olisi kivaa osata piirtää täydellinen ympyrä vapaalla kädellä. Sitten joku huomautti, että se on paska haave. Tämän jälkeen olenkin haaveillut vain lottovoitosta ja aurinkoisista kesistä.
En halua hautakiveä. Olisi mukavaa, jos kiven sijaan ihmiset puhuisivat minusta hyvänä ihmisenä edes pari päivää hautajaisten jälkeen.
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
Housut? Nyt on kesä.
Pili-pili-pom on Nalle Puhin sadelaulu!! Sadetanssina! Laula sitä ja vaikka letkajenkkaa puiden kanssa. Nekin tarvitsevat vettä. Housut voit pukea vaikka päähäsi, ettet saa auringonpistosta.
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
sohvahömelö kirjoitti:
Housut? Nyt on kesä.
Pili-pili-pom on Nalle Puhin sadelaulu!! Sadetanssina! Laula sitä ja vaikka letkajenkkaa puiden kanssa. Nekin tarvitsevat vettä. Housut voit pukea vaikka päähäsi, ettet saa auringonpistosta.
Aivan. Siis sataa sataa ropisee? Nyt hävettää muistikatkokseni.
Mulla on komea isoisältä peritty herrasmieslakki. Laitan ennemmin sen.
Tänään söin hampurilaisen ranskalaisilla ja juomaksi vissyä sitruunalla. En ollut kuitenkaan alasti.
Syömätapasi kuulostaa vaaralliselta. Ota hätänumero puhelimeen valmiiksi kuuman pinaattikeiton mahdollisesti roiskuessa ikävästi herkille paikoille.