Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä KEVYITÄ vappuherkkuja sitä keksisi?
28.04.2006 |
Aloitin maanantaina ruokarempan ja ei nyt passaa päästää repsahtamaan kun hyvään vauhtiin olen jo päässyt =o)
Kommentit (2)
Muita kevyitä herkkuja on kauhiasti, ihania salaatteja ja kalasta saa kaikkea tehtyä :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hiilarit ovat. Olen itse 40 vuoden hh-addiktiuden jälkeen viimein löytänyt totuuden.
On mahtavaa, ettei edes tee mieli makeaa tai herkkuja - ja vatsan saa syödä kylläiseksi! Olen kokeillut painonvartijoita ja kaikkia ns. terveellistä elämäntapaa ylistäviä, ravintosuositusten mukaisia ruokaremontteja, mutta ei tehoa meikäläiseen, sillä hiilareiden syöminen pitää yllä makeanhimoa ja repsahduksia tapahtuu liian usein. Nyt tiedän tasan tarkkaan, mitä en saa syödä ja niistä erossa pysyminen on parin alkupäivän heikotuksen jälkeen todella helppoa.
Vappuna herkuttelen pihveillä, majoneesikastikkeella, makkaralla.. ja juon sallitusti sidukkaa ja valkkaria. Jälkkäriksi ihania juustoja ja Heikkilän kirjan mukainen suklaamousse... paino putoaa, olo on energinen ja elämä ihanaa :)
Omalla kohdallani vertaan hiilariholismia alkoholiin: alkoholistille tippakin viinaa johtaa ryyppyputkeen. Meikäläiselle hiilarit tekevät saman, parempi siis pitää lähes nollatoleranssi (alle 20g/pvä) ja siitä sitten pikkuhiljaa nostaa.. ei kuitenkaan enää ikinä aiemmin olleelle hiilaritasolle.