Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häviääkö mustapäät itsestään vai muuttuvatko ajan kanssa kunnon finneiksi??

Vierailija
28.04.2006 |

Nyt imetysaikana ihoon alkanut ilmestyä oikein kunnon mustapäitä. Aiemmin ollut selleinen vauvanaama enkä nyt oikein osaa tätä probleemaani hoitaa. Kun siis näitä mustapäitä puristaa se valkoinen mömmö tulee kevyesti ulos, ihoon jää pieni reikä joka onneksi pian katoaa. Kannattaako näitä nyt sitten puristella vai antaa olla. Muhiiko ne möhkö paiseeksi jos ei purista pois?Oisko vinkkejä hyvistä ja halvoista hoitoaineista?Kertokaa pliis.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne ainakaan kaikki muutu finneiksi, luojan kiitos! :) Mä olen joskus nuorempana jaksanut puristella niitä, mutta en mä nykyään enää, kun iho ei ole niin uusiutumiskykyinen. Nenä jää punaiseksi pitkäksi aikaa. Ja joskus ne mustapäät muuttuu finneiksi juuri sen puristamisen takia. Mutta periaatteessa niitä voi puristella, mutta hygienian kanssa täytyy olla tosi tarkkana, eikä puristele sellaisia mustapäitä, joista töhnä ei tule helposti ulos, ne just tulehtuu herkästi.

Vierailija
2/4 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olayn puhdistusvaahto on kans hyvää. Mutta toisen iho vaatii toisenlaista ainetta ja toisen toisenlaista, eli en voi sanoa, toimisko noi sulla.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdista kädet ennen sitä, samoin kasvojesi iho ennen ja jälkeen. Käsistä nimittäin siirtyy bakteerit ihohuokosiin ja ne voivat tulehtua puristellessa mustapäitä.

Viisaammat kyllä sanovat, ettei ihoa saisi itse noin kohdella vaan antaa se alan ammattilaisille. Ehkä sinäkin voisit käydä kosmetologilla ihonpuhdistuksessa ja neuvoja kysymässä?

Kaupasta kannatta tietty ostaa ainakin ihon puhdistusaine, kasvovesi (ehdottomasti alkoholiton ettet saa pigmenttiongelmia auringossa, kasvovesi myös muuten supistaa niitä ihohuokosia), kuorintavoide (poistaa kuolleen ihosolukon) sekä joku kasvoillesi sopiva naamio (jos kuiva iho niin kosteuttava, jos rasvainen niin syväpuhdistava). Jos ihosi vain kestää, kuori kasvot kerran viikossa ja sen jälkeen laita tuo naamio vaikuttamaan.

Juo paljon vettä, se puhdistaa ihoa sisäisesti!

Vierailija
4/4 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi