Sarjakuristajan käsistä näkee, ettei ole koskaan tehnyt fyysistä työtä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807112201067694_u0.shtml
Olen aina inhonnut, jos miehellä on tuollaiset kädet. Niin ne vaistot suojelee ihmistä.
Kommentit (58)
Fyysisen työn teon näkee käsistä yhtä hyvin kuin kyrvän koon klyyvarista.
Paitsi läski mo derattori joka aloittaa näitä Jennivihapuhe-otsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Sormien lihakset kasvavat ihan täsmälleen samalla tavalla kuin muutkin lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Meillä on vissiin eri biologia ollut. Itse katson kyrvän koon miehen housuista.
Tarkoitetaanko fyysisellä työllä nyt ainoastaan jotain autonrassaus- tai raksahommia. Itselläni on ihan naiselliset kädet ja olen kaupassa purkamassa kuormia. Veljelläni on tuollaiset kädet kuin tuolla kuristajalla ja on ammatiltaan kokki. Ehkä näitä ei sitten lasketa fyysisiksi töiksi.
Saisiko Pentti lä kuol lessaan or gas min jos hänet vedettäissiin narun jatkoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Sormien lihakset kasvavat ihan täsmälleen samalla tavalla kuin muutkin lihakset.
Aahhahaa. Sormien lihakset xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Meillä on vissiin eri biologia ollut. Itse katson kyrvän koon miehen housuista.
Siinä tapauksessa teet sen väärin. Klyyvari on se oikea paikka katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aahhahaa. Sormien lihakset xD
Ai meinaat, että sormet toimii vaan luilla ja jänteillä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807112201067694_u0.shtml
Olen aina inhonnut, jos miehellä on tuollaiset kädet. Niin ne vaistot suojelee ihmistä.
Ns pianistin sormet, muusikoita kyllä kannattaakin pelätä ja suojautua niiltä,kin.
Olen nähnyt tuollaisia käsiä miehillä, jotka ovat taiteilijoita, rikollisia tai kumpaakin.
No pianistillahan ne "sormien lihakset" juuri ovatkin kovassa käytössä.
Joudutaanko me kaikki toimistorottien vaimot nyt pelkäämään, että koska se oma mies alkaa sarjamurhuriksi, kun excelin näpyttely ei varsinaisesti ole kuluttanut ukkokullan kätösiä?
No, monella muusikolla on tollaset, mutta kieltämättä on epämiellyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko fyysisellä työllä nyt ainoastaan jotain autonrassaus- tai raksahommia. Itselläni on ihan naiselliset kädet ja olen kaupassa purkamassa kuormia. Veljelläni on tuollaiset kädet kuin tuolla kuristajalla ja on ammatiltaan kokki. Ehkä näitä ei sitten lasketa fyysisiksi töiksi.
No ei lasketa. Voit käydä salilla katselemassa bodarien sormia, jos et usko. Samoin kun tämä yksi neropatti hihittelemässä sormien lihaksista. Eihän niitä niissä ole, mutta sinä voit vetää tumppuun. Tiedä vaikka kasvattaisit lihaksia.
No niin näkee. Mielenterveyspotilaat harvemmin ovat tehneet mitään tarpeellista.