Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Artic air viilennin kokemuksia

Vierailija
11.07.2018 |

Kerrostalo kaksio on ku pätsi. Kivi seinät imee lämpöä ja +30 illalla. Tuo artic air ois pieni mutta toimiiko??

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii erinomaisesti! Ostin niitä 20 lisää, joista 15 annoin sukulaisilleni (mm. äidilleni joka kärsii kuumuudesta ja yhden lahjoitin orpokotiin) ja 5 omaan käyttöön. Käytän yhtä myös ajaessani, viilentää mukavasti. Aivan loistava! Kannattaa ostaa!

Vierailija
22/37 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen huoneen jäähdyttämiseen vaaditaan rutkasti enemmän tehoa kuin tuo ikinä antaa edes kenno jäässä.

Ei toimistoissa ole turhaan katot täynnä monen neliön kokoisia jäähdytys paneeleita tai palkkeja tai konvektoreita.

Yhteistä näille on että se näiden neste kiertää vedenjäähdytyskoneen kautta ja puhalletaan kuumat katolla ulkoilmaan.

Mielestäni koko laite on maapallon resurssien tuhlaamista ja turhake.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloyhtiön ilmanvaihtokoneissa ei ole erillistä jäähdytystä ei ilma viilene. Se ottaa ulkoa vaikka 30 astetta ja samaa se puhaltaa asuntoihin. Turha valittaa silloin.

Vierailija
24/37 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän auton ilmastointia, viilentää oikeasti.

Vierailija
25/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa laitetta ollut myynnissä Prismassa alle 60 eurolla ja jossain Vapaakaupassa alle 40 eurolla. Itsellä ei kokemusta, mutta etenkin tuo suodatinosa epäilyttää.

Vierailija
26/37 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pska

Älä osta

Vierailija
27/37 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut nyt kyseinen Arctic air ultra käytössä viimeiset pari yötä. Ja laite toimii niin kuin luvataan, henkilökohtainen viilennin. Ei siis viilennä kokohuonetta vaan sen pienen tilan mitä ihminen tarvitsee. Laitteen ollessa päällä lämpötila laskeutuu noin 5astetta 2metrin päässä, toisella puolella huonetta vielä sama kun ilman laitetta. Ja kosteusmittarin mukaan huoneessa on ihan yhtä kosteata kun ilman laitetta. Ja itse laite ei myöskään vuoda mitään nesteitä alleen. Ainut miinus tulee laitteen äänenvoimakkuudesta, jos on herkkäuninen niin en suosittele.

Ps. Palaan kertomaan lisää kokemuksiani vaikka kesän lopulla, jos enää muistan asian.

Vierailija
28/37 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Tutulla oli käytössä viime kesänä. Sen laitteen lisäämän kosteuden huomasi ihan selvästi. Varsinkin kun tuli ulkoa sisälle niin kosteaa ja lämmintä. Ei viilentänyt oikeasti ollenkaan. 

Vierailija
29/37 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että kaikissa huoneissa/taloissa kyseinen laite ei toimi. Itselläni vanha rintamamiestalo, ja makuuhuone yläkerrassa. Ja unohdin kirjoittaa aiempaan viestiin että puhallin puhaltaa sängyn yli suoraan avoimeen ikkunaan (uskon tämän takia laitteen toimivan minulla) . Ja en käytä laitetta kuin öisin, ja laitan suodattimen joka päivä pakastimeen jäätymään. Käytän myös jääkaappikylmää vettä laitteessa.

Uskon myös että jos laite olisi eripaikassa huoneessa niin ilmankosteus nousisi. Ja onhan tuo laite aika "halvan" näköinen että varmaan yli puolet laitteista jotain sekundatavaraa.

Vierailija
30/37 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ostin viime kesänä tuollaisen kiinasta 10 eurolla. Gigantti möi samaa 50 eurolla, typerä olin kun en sillo pistäny myyntiin.

Vierailija
31/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not working, just a toy. Ordered 3, in one the electric plug was damaged and the machine could not be used.

Does not cool at all ( 20cm distance a little bit), the water lasts about on hour, noisy.

Total waste of money!!!

Vierailija
32/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, ei toimi, täysi lelu, äänekäs, suuri pettymys ja rahojen haaskausta.

Ei kannata ostaa!!!

Vierailija
33/37 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lelu!

Vierailija
34/37 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut laitteeseen tyytyväinen jo toista kesää. Kun ensin kastelee suodattimen ja laittaa sen pakastimeen 30 minuutiksi. Sitten kylmää vettä säiliöön. Yöpöydän vieressä viilentää kohtuu hyvin. Kun jättää yöksi pienimmälle teholle kyllä oloa helpottaa. Toki vesi yöllä loppuu, mutta eipä sillä ole väliä. Ei ole tietenkään ilmastointilaite, mutta ei paljoa maksakaan ostaa ja ylläpitää.

Vierailija
35/37 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin toimiva kun pakastaa filtterin ennen käyttöä ja kirppikseltä 5 eurolla ostettuna hinta / laatukin melko hyvä.

Vierailija
36/37 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN HYVÄ  PUTSAA  SAMALLA ILMAA ... MULLA METRIN PÄÄSSÄ  SÄNKYÄ..  SUODATINTA  PESEN  PIDETUIHKULLA.. TULEE LIKASTA VETTÄ. .  IHANA PIENI .. PIENNIMMÄLLÄ TEHOLLA RIITTÄÄ JA ÄÄNI EI NIIN KOVA  .. ÄITINI PALVELUTALOSSA  TYKKÄÄ KOVASTI KUN ON SÄNGYN  VIERESSÄ  YÖ PÖYDÄLLÄ ... SUOSITTELEN.....

ÄITINI

Vierailija
37/37 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen viilennin  niinkun sanotaan...ei viilennä  koko huushollia ..... vaan sinut...

🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi