Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaupungilla nähtyä

Vierailija
28.04.2006 |

Siis en voi uskoa mitä tänään näin..

Kahvilaan tuli nuori äiti about 8kk ikäisen vauvan kanssa. Ensiksi kiinnitin huomion siihen, että lapsella oli välikausihaalari päällä. Se on ihan okei näillä keleillä vielä, MUTTA vaunuissa oli sitten LAMPAANTALJA vauvan alla!!!!

Huhhuh sanon minä! Ja äiti oli tietty ohuissa (farkut ja neuletakki) vaatteissa itse.

Ei kai enää kukaan hullu käytä lampaantaljaa vaunuissa??? Oikeesti???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei hiosta kuten keinotekoiset aineet. Itse käytin kesällä lapsen nukkuessa taljaa alla ja lapsen ei tarvinnut hikoilla. Kokeile vaikka! :)

Vierailija
2/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella lämmittää ja kesällä hengittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

# villa luonnonkuituna viilentää kuumalla ilmalla ja lämmittää kylmällä ilmalla

# villa on ihanteellinen materiaali, koska se imee hyvin kosteutta tuntumatta märältä tai kylmältä

Vierailija
4/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisten kyylä-ämmien vuoksi minä näytän kaupungilla liikkuessani juuri siltä kuin haluan, ja pidän lapsellani pipoa ja lampaantaljaa vaunuissa ihan silloin kun katson sen olevan tarpeen. Oikeastaan on ihan kivaa tulla lapsen kanssa vaikka kahvilaan siististi meikanneena ja merkkivaatteissa. Menee kyylääviltä, rupsahtaneilta tasaraitapaitaläskeiltä hilloviineri väärään kurkkuun ja sitten taas avaudutaan tohkeissaan vauva-lehden palstalla ja menetetään viikon yöunet.

Vierailija
5/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin afrikassa jonkun aikaa, niin siellä monet paikalliset käytti villavaatteita kovimmilla helteillä. Villa kun eristää yhtä hyvin kuumaa kun kylmää.

Vierailija
6/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei ainakaan kiinnostaisi hevonvittua mitä jonkun tuntemattoman vaunuissa on pehmusteena.

Vierailija
7/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu niissä rattaissa, muutebn käytän matkarattaita, ettei ne rapaannu.. Ja ei oo lapsi ollut yhtään liian kuuma, ihanan pehmeehän se on selän alla. Laittaa vähempi vaatteita päälle.