Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen juominen karannut käsistä loman aikana!

Vierailija
11.07.2018 |

Esimerkiksi tämän viikon aikana mies on tuhonnut kaksi pulloa viinaa, kaksi viinipulloa, kuusi olutta ja hieman viskiä. Tämä oli vain yhden viikon esimerkki, mutta alkoa menee runsaasti eri muodoissa. Miehellä menee helposti kymmenen tölkkiä illassa olutta "janojuomana". En edes tarkkoja määriä tiedä, koska mies piilottelee tyhjiä tölkkejä.

Mies ei muutenkaan lasiin sylje, mutta nuo loma-ajan määrät ovat mielestäni naurettavia. Eikö tuo määrä ole jo vakava terveysriski? Vai onko mahdollista, että mies selviää lomatissuttelustaan ilman seurauksia?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko päivittäin? Humaltuuko? Käykö baarissa vai juopotteleeko kotona? Millaista juominen on muulloin kuin lomalla? Mutta siis, on liiallista.

Vierailija
2/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kanssa ei jaksa selvin päin 24/7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seurauksia ei selviä koskaan, mutta lieviä kait ei edes lasketa :)

Vierailija
4/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen karkasi miehen käsistä - seuraavaksi emäntä.

Vierailija
5/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon juo, taitaa jo riskirajat ylittää

Vierailija
6/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoko päivittäin? Humaltuuko? Käykö baarissa vai juopotteleeko kotona? Millaista juominen on muulloin kuin lomalla? Mutta siis, on liiallista.

Juominen on lähes päivisttäistä ja tapahtuu kotona. Olimme viikon lomalla, eikä mies pystynyt samalla tavalla piilottelemaan tyhjiä pulloja kuin kotona. Mielestäni määrä on järkyttävä! Tunnistan miehen olemuksesta, kun hän on juonut. Mietin vain, hajoaako miehen maksa tämän loman päätteeksi? Toisaalta, en tarkalleen edes tiedä paljonko hän juo arkena. Ehkä vähemmän kuin lomalla?

ap

Vierailija
7/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsois moista. Oma puolisoni  on lomalla ja hän on  mm. siivonnut koko talomme katosta lattiaan pyytämättä.

Vierailija
8/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla.

Vierailija
9/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnenpekkaa, joka osaa renroutua lomalla.

Vierailija
10/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla eli nyt lähtee kolmas päivä, vai viikon sisään?

Vierailija
11/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Mies juonut perjantaista alkaen joka päivä. Perjantaina illalla, lauantaina illalla, koko sunnuntain, maanantain, tiistain ja osan tätä päivää. Nyt alkaa olla juomat loppu, mutta naapuristahan sitä saa lisää eli sinne siis. En ole itse voinut nukkua makuuhuoneessa perjantain jälkeen, joten olen sitten majoittunut sohvalle. Mies näyttää ja kuulostaa jo aika huonolta, mutta ei muuta kuin lisää viinaa. Viimeksi on tainnut jotain syödä toissa päivänä. On vielä olevinaan ovela ja piilottelee pullojaan, mutta mä kyllä tiedän tasan tarkkaan missä sillä niitä on piilossa. Ei vaan hittoakaan kiinnosta vaikka piiloja oliskin, ennen niitä etsiskelin ja joskus laitoin vähän mausteita sekaan tai tylysti kaadoin pois, mutta eipä tuohon juoppoon auta mikään muu kuin käynti niin pohjalla, että se loppuu omasta halusta tai kuolemaan. Tissutteliskin vaan jotain kaljaa, mutta ei kun kirkasta sen olla pitää ja raakana tietysti. Koko kämppä haisee viinalle jo ovesta sisään tullessa. Tätä tää on joka kerta kun on vapaata tai lomaa.

Vierailija
12/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo kun miehen pitää juoda se on ikiaikainen laki ja ennen naisilla riitti älyä sen ymmärtämiseen.

Vierailija
13/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, tuo pullojen piilottelu kertoo kyllä jo karua kieltään. Sekä ap että #11. Jälkimmäiseltä kysyn, että miksi olet sellaisen miehen kanssa jonka kännää kaikilla vapaillaan? Mitä tuollainen parisuhde sinulle antaa?

Vierailija
14/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juma.lan kuva kirjoitti:

Mies juo kun miehen pitää juoda se on ikiaikainen laki ja ennen naisilla riitti älyä sen ymmärtämiseen.

No kipitäpä sinne lohduttavan viinapullosi ääreen ja jätä vauvapalsta meille ymmärtämättömille naisille, jotka haluavat keskustella asiallisesti.

Vierailija
15/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei kestä naista selvinpäin tuli mieleen oma tilanne. Mä oon tyyliin ainoa kestä Miesystäväni kestää selvinpäin. Vaan eipä oo vähään aikaan nähny. Joku hemmetin putkireissupäällä ja niitä tyyppejähän se ei kestä selvin päin.... Kivat mulle kun palaa, missä kondiksessa ja miten toipuu...

Pelkäät maksan hajoamista. Sen tai haiman Pankreatiitti, mikä lie. On hyvin yksilöllistä. Miehsystävän kaver,lyhyitä tukeva 50? Ukkeli on kuin sieni. Aivan alkoholisoitunut ja sen kanssa se nyt on. Tää tyyppi vetää jotain 80 %sta ja varmaan kaljaa ja viiniä siinä välillä. Mutta eipä tunnu missään, tai näytä menoa haittaavan. Salaa sitä toivon notta ystäväni tajuais ettei oo leikin asia tämä viinas. Tää kaveri juo vähintäänkin yksi annos per päivä ja vapaalla kulutus on ihan järkky. Mut hyvin porskuttaa. Joten et voi tietää, koska pamahtaa. Mut tolla vaudilla ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
16/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä pitää juoda! Mammat TAAS huutelee ja pilkkaa miehiä täällä.

Vierailija
17/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa tulee aina mieleen Timo Rautiainen & Trio Niskalaukauksen Kylmä Tila -biisi. Kyllä Suomessa on paljon masentavia perhetarinoita.

Auto jätti tielle

tuulee koillisesta

ympärilläni avautuu

lottovoittajien maa

Silloin kun kaikki

alkoi sortua,

minäkin päätin:

pois on lähdettävä

Ei perheen tavarat

mahtuneet mukaan

eikä perheenikään

menin sitten yksin

Täällä ei mikään

toimi niinkuin pitää

vaikka kerran olin

mies hyvin mahtava

Minä jätin niin paljon taakseni

veneen, kaukomatkat ja lapseni

on rankkaa mutta kyllä jaksan

viidennen polven uudisraivaaja

Toisinaan mietin,

tietävätkö nuo tähdet

mitä olen paossa

ja miksi minä itken

Josku pidän puheita

autioilla pihoilla

näkymättömät hurraa

lupauksilleni tuotoista

Minä jätin niin paljon taakseni

veneen, kaukomatkat ja lapseni

on rankkaa mutta kyllä jaksan

viidennen polven uudisraivaaja

Syrjäytetty, mutta vielä palaan

kääntyy suhdanteet, markkinat kutsuu

mikä tahansa käy, mikä tahansa kelpaa

ja pimeä jatkuu aina ja aina

Vierailija
18/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi pullo viinaa päivässä + hajakaljat päälle on sellanen tahti, että ihan seinään ei kannata lopettaa. Darra voi olla melko paha ekoina työpäivinä.

Vierailija
19/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te kestätte noita juopottelevia miehiä? En kyllä kotonani moista menoa jaksaisi katsella. Johan

siihen menee rahaakin tolkuttomasti. 

Vierailija
20/40 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join myös exän aikana, mutta nyt sinkkuna en juo. Nalkutusta ei vaan kestänyt kuunnella selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi