Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, ettei koskaan voisi lyödä naisellista naista, mitä tästä pitäisi päätellä?

Vierailija
11.07.2018 |

Tiedossa on että tämä mies on ainakin pahoinpidellyt eksänsä raha-asioihin liittyen.

Itselläni on aika lyhyet hiukset enkä käytä korkokenkiä yms. Meikkaan vähän. Kun kysyin mieheltä haittaako se, hän vastasi "Voisit sä nyt vähän enemmän laittautua"

Ei ole koskaan ollut väkivaltainen minua kohtaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää päätellä  että mies on valmis lyömään naista heti kun keksii siihen sopivan syyn. Se on vain ajan  kysymys.

Vierailija
2/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ainakin myönnän, että varmasti löisin siinä missä miestäkin jos joku hullu ja ehkä vielä keskimääräistä isompi nainen kävisi miesmäisen aggressiivisesti päälle. 

Ei vaikuta korkokengät tai hiukset tähän. Kyse on enemmän olemuksesta ja käyttäytymisestä. 

Mikä siinä muukaan auttaisi?

Yleensä kyllä nämä "naista en löisi" tyypit ovat todella juntteja. Kenelle normaalille ihmiselle tulee puhetta siitä ketä voi lyödä ja ketä ei? No nyt tuli tietysti täällä palstalla, mutten minä ikinä livenä ole joutunut erittelemään ketä voisin lyödä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän kanssa me ei ikinä puhuttu tollasist, ja se kohteli mua niinku prinsessaa eikä mul tullu mieleenkää että se mua kohtaan ois ollu väkivaltanen.

Siit oli kyl viitteitä periaattees, koska se oli aggressiivinen ihmisenä ja aika vihamielinen ja suuttu kaikesta. :D Ja oli riidoissa aina joidenki miesten kanssa tyylii ja jossai nakkikioskil saatto joutuu johki tappeluun. -.-

Nii sit ku tarpeeks kauan oltiin yhessä ja tarpeeks kauan oli raivonnu heittelemällä mm. esineitä niin kyl sit koitti se päivä myös et se oli mua kohtaan väkivaltanen (ja tietenkää syy ei ollu siinä mut tietenkin erottiin heti. :D )

Vierailija
4/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh!!

"Epänaisellisen" kriteerit sitten, kysy mitä ne on ja saako sitten lyödä?

Vierailija
5/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en ole koskaan kuullut kenenkään ei-väkivaltaisen ihmisen sanovan mitään versiota tuosta "en koskaan löisi _____". Normaalit ihmiset ei vaan ajattele muiden lyömistä ylipäätään.

Vierailija
6/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että miehekäs mies ei tuollaista suustaan päästä. 

Vierailija
7/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkalesbo lyö kyl takas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan