Helteestä valittajat, valmistautukaa helvetillisiin tuskiin - tulossa + 30 :))
Suurin osa meistä nauttii, mutta ainahan te voitte muutta Pohjoisnavalle!
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan maaliskuusta lähtien on lööppilehdet rummuttaneet superhelteistä kesää. Toukokuussa oli Helsingissä muutama lämpimämpi viikko. Kesäkuussa oli jälleen kunnon kolea kausi, oli syksyistä ja pimeää. Usko lämpimään kesään alkaa vähitellen hiipua.
Siellä tosiaan on tainut olla aika eri ilman ala kuin esim. Jyväskylässä.
Vierailija kirjoitti:
Jes, naisilla vaatetus vähänee! Alkukesästä muutama nainen oli bikiniyläosalla ja mikrosortseilla kaupungilla 👍
M31
Jes! Tarjoutuu sullekin mahdollisuus katsella minun raejuustoreisiäni. 👍
Sanokaa nyt helvetti, mistä tollasen ilmastointilaitteen saa halvalla! Ja pian!
Arghh.. te helleintoilijat! Ei helvata.. mä ennen vaik ammun itteni, kun elän tulevat viikot!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa hellenauttijat sitten ihailla mun lihavaa ja karvaista keskivartaloa kaupungilla ja terasseilla
Minä lisään listaan hikisen ja punakan olemuksen. Siinähän teitä helle hellii ja kanssaihmisten ruhot hivelevät silmää ja nenää. Nauttikaa nyt sitten kun niin nauttimaan olette alkaneet.
No eipä kiinnosta kaupunki tai terassit, helteellä ollaan tietenkin rannalla. Ihan omalla rannalla, jonne ei yksikään kaltaisesi punakka karvainen läski tule.
Kesämökillä vasta tylsää on. Valtaosa mökkikansasta juopottelee omissa oloissa keskellä metsää tai lätäkön rannalla.
ja moni pakenee tylsyyttään myös kiukuttelemaan keskustelupalstoille. Kesäisin palstalla aina tyytymättömyys kasvaa ( ja muina loma-aikoina)
Vierailija kirjoitti:
Nämä "helteestä nauttijat" kuitenkin hakeutuvat rannoille, jotta pääsevät viilennukseen vartin välein.
Se onkin ihanaa! Eihän siellä kylmällä ilmalla viitsi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa hellenauttijat sitten ihailla mun lihavaa ja karvaista keskivartaloa kaupungilla ja terasseilla
Minä lisään listaan hikisen ja punakan olemuksen. Siinähän teitä helle hellii ja kanssaihmisten ruhot hivelevät silmää ja nenää. Nauttikaa nyt sitten kun niin nauttimaan olette alkaneet.
No eipä kiinnosta kaupunki tai terassit, helteellä ollaan tietenkin rannalla. Ihan omalla rannalla, jonne ei yksikään kaltaisesi punakka karvainen läski tule.
Kesämökillä vasta tylsää on. Valtaosa mökkikansasta juopottelee omissa oloissa keskellä metsää tai lätäkön rannalla.
Ei minusta ole lainkaan tylsää. Ikiomalla mökillä on ihanaa, ja tietenkin erityisesti kun on lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt helvetti, mistä tollasen ilmastointilaitteen saa halvalla! Ja pian!
Arghh.. te helleintoilijat! Ei helvata.. mä ennen vaik ammun itteni, kun elän tulevat viikot!!
Ethän sä sitten ilmastointilaitetta tarvitse, vaan pyssyn.
Vierailija kirjoitti:
Jes, naisilla vaatetus vähänee! Alkukesästä muutama nainen oli bikiniyläosalla ja mikrosortseilla kaupungilla 👍
M31
Naiset alkavat taas kypsyä poimittavaksi. Tänä kesänä on ollut hyvä sato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja moni pakenee tylsyyttään myös kiukuttelemaan keskustelupalstoille. Kesäisin palstalla aina tyytymättömyys kasvaa ( ja muina loma-aikoina)
Jos mökillä ei ole nettiä, avioeron riski kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mökillä ei ole nettiä, avioeron riski kasvaa.
Puhelimella jaan yhteyden tablettiin ja läppäriin, oikein hyvin pelittää. Lataus onnistuu aurinkosähköllä, ei ongelmaa.
Yeaaah babyyy kohta alkaa pippalot, nimittäin aurinko pippalot. Taivas on ollut harmaa jo 2 viikkoa, mutta kohta saa taas tuntea itsensä ihmiseksi ja naattia. On kyllä ollut nuppi jumissa tuon kaksi viikkoa kun ei ole saanut auringon elinvoimaa. Te ketkä, ette kestä niin vajotkaa sinne varjoihinne mordorin örkit.
Ui juma. Tätä varten on treenattu. Pääsee vihdoin rannalle esittelemään lihas bodya kauniille naisille.
Taidankin mennä uimarannalle tarkkailemaan bikinimuotia 😎 Vähäpukeiset naiset joilla kroppa kunnossa piristävät päivää 👍
Vierailija kirjoitti:
Taidankin mennä uimarannalle tarkkailemaan bikinimuotia 😎 Vähäpukeiset naiset joilla kroppa kunnossa piristävät päivää 👍
Arvaapa, piristävätkö kaljamahaiset ukot nuorten naisten päivää. Varsinkaan sellaiset, jotka huutelevat perään tai sellaiset, jotka tulevat jopa lääppimään asti, vaikka nainen selvästi ilmaisisi, ettei kiinnosta.
Olispa vaan niinkuin viime kesä, koko ajan taisi olla jotain 20-22°C, se oli aivan tarpeeksi. Lemmikit ja vanhukset kärsii liian kuumassa, töistä tulee saikkuja kun migreenit pahenee ja porukka voi huonosti. Toivottavasti saadaan kunnon luminen talvi sitte kans :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin helle kuin pakkanen, vaikken ehkä ihan +30 helteistä välittäisikään. Jos vaikka vedet vähän lämpenis, pääsis uimaan edes kerran tänäkin vuonna.
Vedet on olleet uintilämpimät toukokuusta saakka.
Paitsi merivesi ainakin täälläpäin oli eilen ihan jääkylmää. Luulis lämpenevän kohta.
Ennen valitin. Sitten suoritin vaihto-opintoja Saksassa kesällä, jossa lämpötila oli 35-40 ja koulussa ei ollut ilmastointia. Ikkunat avattiin tunnin ajaksi, jos opettaja oli sillä tuulella. Uima-altaassa kun kävi, oli kuin lämpimässä pissassa olisi uinut. Bussiin lähestulkoon kuoli sen 20 min matkan aikana. Luojan kiitos asuin kivitalon alakerrassa puoliksi maan alla, oli pahimmillaankin vain lievästi lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Olispa vaan niinkuin viime kesä, koko ajan taisi olla jotain 20-22°C, se oli aivan tarpeeksi. Lemmikit ja vanhukset kärsii liian kuumassa, töistä tulee saikkuja kun migreenit pahenee ja porukka voi huonosti. Toivottavasti saadaan kunnon luminen talvi sitte kans :)
Lunta saadaan 2-5cm yhtenä päivänä helmikuussa vain sulaakseen pois jo seuraavan päivän +7 asteen säässä. :D
Ilmastonmuutos muuttaa Suomen säitä siten, että varsinkin Etelä-Suomen, mutta mahdollisesti myös Keski-Suomen talvet muuttuvat "marraskuiksi". Eli lunta voi välillä sataa, mutta se sulaa moneenkin kertaan talven aikana kokonaan pois. Lisäksi talvisin alkaa tulla enemmän vesisateita kuin lumisateita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa, piristävätkö kaljamahaiset ukot nuorten naisten päivää. Varsinkaan sellaiset, jotka huutelevat perään tai sellaiset, jotka tulevat jopa lääppimään asti, vaikka nainen selvästi ilmaisisi, ettei kiinnosta.
Ei sellaisia miehiä ole olemassakaan.
Ne ovat rotevia, ekstroverttejä huumorimiehiä, jotka avoimesti osoittavat tunteitaan.