Helteestä valittajat, valmistautukaa helvetillisiin tuskiin - tulossa + 30 :))
Suurin osa meistä nauttii, mutta ainahan te voitte muutta Pohjoisnavalle!
Kommentit (159)
Mä nusasen teidän menoillaan olevia kesämiehiä ;)
Kiimainenlutkastadista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nautitte helteestä, nauttikaa sitten. Tarkoittaa, että pysytte poissa vesistöistä, altaista, suihkuista ja ilmastoiduista tiloista. Tai pitäkää turpanne kiinni helteen ihanuudesta.
Niinpä. Hellehullut aina jauhavat, miten ihanaa on käydä ulkona nauttimassa auringossa ja sen jälkeen sitten mennään viileään kauppaan, ilmastoituun autoon, kylmään suihkuun ja nukkumaan ilmastoituun asuntoon. Mitä nauttimista tuo on, jos itsekin haetaan sitä viilennystä siellä sun täällä? Nämä hellehullut saisivat mennä töihin puutarhaan tai ravintolakeittiöön. Katsotaan sitten, oliko se helle niin mukavaa.
Tietenkin se on nauttimista, kun helteellä saa välillä viilentyä. Kuka hullu edes haluaisi mennä viilentymään kylmään suihkuun jos on jo valmiiksi kylmä :D Helle on ihanaa, ja vielä ihanampaa se on kun voi välillä pulahtaa järveen ja ottaa kylmän siiderin tai kuoharin. ja sitten taas nauttia helteestä.
Ammatti taas on valintakysymys. Tuskin tulee yllätyksenä, että ravintolakeittiössä on kuuma, tai kesällä puutarhassa tai kasvihuoneessa. Jos silti valitsee sellaisen ammatin, niin turha valittaa.
Perustiedotus yleltä:
Kun lappiin luvataan oikea helle ja mahtikelit samalla kun etelässä sataa paskakuuroja, niin ylen mukaan "tulee varautua tukalaan keliin"
Jos etelään saadaan vastaavat helteet niin kyse on "ihanan kesän saapumisesta vihdoin"!
Haistakaa vaan vi ttu siellä ylen stadin toimituksessa ja menkää sateenvarjojen kans lounaallenne.
Jep, nautin kyllä, muutenkin jo mh.lämpötila +30.
Onneksi on edes lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nautitte helteestä, nauttikaa sitten. Tarkoittaa, että pysytte poissa vesistöistä, altaista, suihkuista ja ilmastoiduista tiloista. Tai pitäkää turpanne kiinni helteen ihanuudesta.
Niinpä. Hellehullut aina jauhavat, miten ihanaa on käydä ulkona nauttimassa auringossa ja sen jälkeen sitten mennään viileään kauppaan, ilmastoituun autoon, kylmään suihkuun ja nukkumaan ilmastoituun asuntoon. Mitä nauttimista tuo on, jos itsekin haetaan sitä viilennystä siellä sun täällä? Nämä hellehullut saisivat mennä töihin puutarhaan tai ravintolakeittiöön. Katsotaan sitten, oliko se helle niin mukavaa.
Kuka nyt helteellä haluaa töissä olla? Tai ylipäänsä kesällä? Kesät ja helteet ovat yksi iso syy sille, miksi olen opettaja :D
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ja helle ei sovi ollenkaan yhteen...
T. Turvonneet jalat, pissahätä ja hien määrä, joka riittää liottsmaan minut puolessa tunnissa
Kannattaa ajoittaa raskaus paremmin! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, naisilla vaatetus vähänee! Alkukesästä muutama nainen oli bikiniyläosalla ja mikrosortseilla kaupungilla 👍
M31
Jes! Tarjoutuu sullekin mahdollisuus katsella minun raejuustoreisiäni. 👍
Katselukohteen voi kyllä valita ja ohittaa raejuustot tai hippohipsit 😎
Helteillä pitäisi voida olla mökillä järven rannassa, eikä betoniviidakossa. Onneksi töissä on kuitenkin ilmastointi. Kämppä on pätsi. Täytyy vissiin tehdä pari viikkoa pidempää päivää.
Helle,heleä,hellivä ,raaka, & kärtsäävä helle...tule,vyöry, ota ja makaa koko Suomemme ,että ei veden tippaa kauhuksemme tirauta,eikä luontoamme viherrytä ...fläsämme ,kanan koipemme paljasta ja tietty UPEAN nee###in ihomme,hallelujaa!!
Vierailija kirjoitti:
Uima-allas pihalla antaa tulla jos on tullakseen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sä naurat sydänsairaille ja muillekin sairaille.
ilmastointilaite yhteen huoneeseen, 150 e. Vaikka pikavippirahalla jollei yhtään ole!
Kerropa vaikka miten sairaseläkeläinen tuollaisen maksaa? Kenenkään ei kannata ottaa pikavippiä eikä varsinkaan köyhän. En muutenkaan ymmärrä tällaista keskustelua. Mä tykkään helteestä, muut ei. So? AP ja muut on juntteja. -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Nauti rauhassa. Minulle MS-potilaana helle on oikeasti helvetillistä tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti rauhassa. Minulle MS-potilaana helle on oikeasti helvetillistä tuskaa.
AP:n mielestä tuo on pelkästään hyvä asia. Jotenkin junttia kuvitella olevansa parempi ihminen, koska TA-DAA: tykkää helteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt helteellä haluaa töissä olla? Tai ylipäänsä kesällä? Kesät ja helteet ovat yksi iso syy sille, miksi olen opettaja :D
No niin, eli helle kelpaa sinullekin vain tietyissä tilanteissa. Mitenkäs se nyt niin? Etkö tykkääkään unettomista öistä ja hikisistä työpäivistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sä naurat sydänsairaille ja muillekin sairaille.
Ensimmäinen hellevalittaja on antanut itsensä ilmi! :)
Oisin voinut kirjoittaa saman kommentin. Tykkään itse helteestä, mutta ymmärrän, ettei se todellakaan sovi kaikille. Ja miksi helteestä ei saisi valittaa? Lapsellista 😅 eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa hellenauttijat sitten ihailla mun lihavaa ja karvaista keskivartaloa kaupungilla ja terasseilla
Minä lisään listaan hikisen ja punakan olemuksen. Siinähän teitä helle hellii ja kanssaihmisten ruhot hivelevät silmää ja nenää. Nauttikaa nyt sitten kun niin nauttimaan olette alkaneet.
Niin nautinkin! Mulla ei oo ollenkaan hikinen ja punakka olo helteellä, eli oikein hyvä olla😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se on nauttimista, kun helteellä saa välillä viilentyä. Kuka hullu edes haluaisi mennä viilentymään kylmään suihkuun jos on jo valmiiksi kylmä :D Helle on ihanaa, ja vielä ihanampaa se on kun voi välillä pulahtaa järveen ja ottaa kylmän siiderin tai kuoharin. ja sitten taas nauttia helteestä.
Ammatti taas on valintakysymys. Tuskin tulee yllätyksenä, että ravintolakeittiössä on kuuma, tai kesällä puutarhassa tai kasvihuoneessa. Jos silti valitsee sellaisen ammatin, niin turha valittaa.
Täh? Miten sinä sitten nautit siitä helteestä, jos välillä siitä pitääkin päästä pois?
En ole itse töissä noissa ammateissa, vaan sanoin, että hellehullujen pitäisi mennä hikisiin ammatteihin, jos tykkäävät hikoilusta. Ai et tykkää vai? Mitenkäs se nyt niin?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei voi tykätä kesä? Kesä on ihmisen elämää. Talvi ei ole elämää. Kesä ja valo on elämää ja ihmiset ovat kesäisin aivan erilaisia kuin talvella (hyvällä tavalla).
Minä tykkään kesästä, en tykkää vain helteestä. Kärsin kroonisesta kivusta ja kuumuus tuntuu pahentavan niitä entisestään. Ihmiset nyt vain tykkäävät eri asioista.
On se jännä, kun täällä valitetaan helteistä, mutta nämä samat valittajat ovat ilmeisesti kuitenkin syyslomallaan, joululomallaan ja hiihtolomallaan työntymässä ulkomaille rantakohteisiin, jossa on helposti se +30 astetta hellettä. Miksi se tuntuu Suomessa kärsimykseltä, mutta siellä nautinnolta? Vai kärsimysreissulle eteläänkö te lähdette? :D +30 astetta on +30 astetta missä tahansa maailmankolkassa.