Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helteestä valittajat, valmistautukaa helvetillisiin tuskiin - tulossa + 30 :))

Vierailija
11.07.2018 |

Suurin osa meistä nauttii, mutta ainahan te voitte muutta Pohjoisnavalle!

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn sisällä. Vihaan kesää muutenkin. Kaikkia ötököitä. Siitepölyallergia. Onneksi suomen kesä on lyhyt.

Vierailija
42/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että hellehullut ovat yleensä vähän yksinkertaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tekee mieli lähteä etelään bailaamaan. Suomalaisella terassilla meno on ankea. Vahvassa humalassa möykätään ja illalla heiluu nyrkit.

Jopa laadukkaissa ravintoloissa väki porsastelee kuin WT.

Vierailija
44/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän nauratte. Kokemus on osoittanut, että kesän jälkeen tulee syksy ja siitä luistellaan talven puolelle. Loppuu se teidän helle pellejen kukkoilu kunhan maltetaan hetki odottaa. Ainoa keino teille selvitä pimeästä talvesta on lähteä raukkamaisesti matkalle jonnekin Indokiinaan.

Luuletko että tuleva talvi ei lopu koskaan?

Uutinen - sen jälkeen tulee taas kevät ja KESÄ!

Vierailija
45/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta mihinkään ja kestän tämän kuin nainen. Joka tapauksessa helteitä ei ole paljoakaan Suomessa ja kovaa vauhtia mennään kohti rakastamaani syksyä.

Vierailija
46/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa hellenauttijat sitten ihailla mun lihavaa ja karvaista keskivartaloa kaupungilla ja terasseilla

Minä lisään listaan hikisen ja punakan olemuksen. Siinähän teitä helle hellii ja kanssaihmisten ruhot hivelevät silmää ja nenää. Nauttikaa nyt sitten kun niin nauttimaan olette alkaneet.

No eipä kiinnosta kaupunki tai terassit, helteellä ollaan tietenkin rannalla. Ihan omalla rannalla, jonne ei yksikään kaltaisesi punakka karvainen läski tule. 

Vierailija
47/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah onneksi on kohta syksy!

Vierailija
48/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Älkää kommentoiko. Taitaa yli puolet ollakin aloittajan kirjoittamia kommentteja. Joillakin on huvit vähässä.

Vierailija
49/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kesää ja lämmintä, mutta pidän myös muista vuodenajoista. Ei se, että tykkää kesästä ja nauttii helteistä, tarkoita välttämättä, että vihaa talvea. Jokaisessa vuodenajassa on omat hyvät puolensa, ja on ihanaa että vuodenaikoja on erilaisia. En haluaisi, että aina olisi samanlaista. Johan se olisi tylsää. 

Elämä on paljon mukavampaa, kun ei stressaa ja riehu ja räyhää asioista, joille ei mahda mitään, kuten sää. Suomessa on niin vähän lämmintä aikaa ja niin vaatimattomat "helteet", että tuntuu todella typerältä valittaa siitä. 

Vierailija
50/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah onneksi on kohta syksy!

Ei vielä yli puoleentoista kuukauteen. Toivottavasti syksykin on lämmin ja pitkä, silloin on kiva ulkoilla ja retkeillä. 

Vierailija
51/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on täysilmastointi. Köyhillä ei tietenkään ole, joten ap:n rölläys meni  taas kiville.  :))

Vierailija
52/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa! Tämä vuosi jää muistoihin yhtenä parhaista.

Autoissa ja talossa on ilmastointi niin mikäs on ollessa. Toisesta autosta saa napin painalluksella laskettua katon alas joten mikäs on helteestä nauttiessa.

Vierailija
53/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että älykkäät ihmiset eivät nauti helteestä.

Vierailija
54/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa hellenauttijat sitten ihailla mun lihavaa ja karvaista keskivartaloa kaupungilla ja terasseilla

Minä lisään listaan hikisen ja punakan olemuksen. Siinähän teitä helle hellii ja kanssaihmisten ruhot hivelevät silmää ja nenää. Nauttikaa nyt sitten kun niin nauttimaan olette alkaneet.

Lisäksi saatte katsella minun lymfaattisia, selluliittisia ja mustelmaisia, maidonvalkoisia sääriäni. Saatan ajella säärikarvat, mutta en tiedä maksaako vaivan.

Vierailija
55/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, naisilla vaatetus vähänee! Alkukesästä muutama nainen oli bikiniyläosalla ja mikrosortseilla kaupungilla 👍

M31

Vierailija
56/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan maaliskuusta lähtien on lööppilehdet rummuttaneet superhelteistä kesää. Toukokuussa oli Helsingissä muutama lämpimämpi viikko. Kesäkuussa oli jälleen kunnon kolea kausi, oli syksyistä ja pimeää. Usko lämpimään kesään alkaa vähitellen hiipua.

Vierailija
57/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "helteestä nauttijat" kuitenkin hakeutuvat rannoille, jotta pääsevät viilennukseen vartin välein.

Vierailija
58/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pivää vuodesta on lämmin, niin siitä te saatana jaksatte valittaa. Sen ymmärtäis, jos sitä hellettä olis enemmänkin, mutta tosiaan ei voi näin vähästä lämmöstä valittaa. Suomessa on neljä vuodenaikaa, mutta käytännössä kesä kestää muutaman hetken.

Vierailija
59/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa! Tämä vuosi jää muistoihin yhtenä parhaista.

Autoissa ja talossa on ilmastointi niin mikäs on ollessa. Toisesta autosta saa napin painalluksella laskettua katon alas joten mikäs on helteestä nauttiessa.

mulla ei edes ole, en ole kokenut tarvitsevani. On ihanaa, kun saa kerrankin nukuttua ilman untuvatäkkejä.

Kasvimaata on kyllä joutunut kastelemaan valtavan määrän ja nurmikko on kellastunut, kun sadepäivät toukokuun alusta on yhden käden sormilla laskettavissa.

Vierailija
60/159 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "helteestä nauttijat" kuitenkin hakeutuvat rannoille, jotta pääsevät viilennukseen vartin välein.

Mä en edes ui, kun on hukkumiskokemus lähipiirissö, minkä myötä jäi pelko ennen rakastamaani uimista kohtaan.