Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vuodessa käytte ulkomailla?

Just thinking
11.07.2018 |

Eräs tuttuni, jolla on kolme lasta, omakotitalo, perheessä 2 autoa ja perheenäiti opiskelee eikä käy töissä ja silti on varaa käydä ulkomailla 2-3 kertaa vuodessa? Nytkin ovat lähtemässä 2 kuukauden sisällä 2 kertaa?? Ja lapset aina lähtevät mukaan eli matkat ovat viiden hengen matkoja?!?

Kuinka paljon käytte ulkomailla? Perheen koko? Käyttekö molemmat töissä, jos perheessä kaksi vanhempaa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-8 kertaa, useimmiten lyhyitä reissuja. Lentomatkoja koitetaan minimoida, max 2 vuodessa. 

Vierailija
2/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Tallinna ja Tukholma lasketaan mukaan, niin kahdesti. Keskimäärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa vuodessa. Tänä vuonna lennetty ulkomaille kahdesti, tuskin tulee kolmatta sillä aloitan uudessa työpaikassa eikä lomia siis ole. Perheen koko 3 henkeä ja molemmat vanhemmat töissä.

Vierailija
4/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 matkaa lentäen, lisäksi autoreissuja lähinaapureihin. Meitä on neljä ja molemat vanhemmat käymme hyväpalkkaisissa töissä. Totuus on kyllä se, että rahat ei ihan tuohon riitä vaan luottokortti vinkuu. Käytämme yleensä 4 tähden hotelleja.

Vierailija
5/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-4 kertaa. Useimmiten kaksi. Joskus ei ollenkaan. Tykätään reissata myös Suomessa.

Osa matkoista on lyhyitä. Ihan normaalin pituiset lomat meillä. Toki oli fiksumpaa tehdä vain pitkiä lomamatkoja ja säästää lentokertoja.

Vierailija
6/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-4 kertaa. Useimmiten kaksi. Joskus ei ollenkaan. Tykätään reissata myös Suomessa.

Osa matkoista on lyhyitä. Ihan normaalin pituiset lomat meillä. Toki oli fiksumpaa tehdä vain pitkiä lomamatkoja ja säästää lentokertoja.

Ja käymme molemmat töissä. Tai nyt minä olen opintovapaalla, mutta aikuisopintorahalla vielä

Vierailija
7/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi matka lentäen Eurooppaan vuodesas ja lyhyempi reissu laivalla/ lentäen Itämeren alueella. Molemmat vanhemmat keskipalkkaisia ja kaksi lasta. 

Vierailija
8/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Viimeisen kymmenen vuoden aikana kaksi lyhyttä ulkomaanreissua, ei mitään viikon tai kahden etelänlomia. Enkä kyllä kaipaakaan. Kotimaassakin riittää katsomista.

Vierailija
9/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5. Lapseton pariskunta ollaan.

Vierailija
10/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tallinnassa kun tuttu paikka.

En tykkää matkustamisen tuomasta epävarmuudesta.

Vierailija
11/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä niin, että olisi pitänyt siirtyä lentokoneella paikasta toiseen. Niin hyvää syytä en ole tähän ikään (60+) keksinyt, että matkustaisin kauas. Hiilijalanjälkeni on siis tässä kohtaa nolla. Muussa elämisessä on vielä petrattavaa.

Vierailija
12/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna 4 kertaa josta yks reissu autolla. Tänä vuonna 2.

Ei matkustella Euroopan ulkopuolella kuitenkaan.

Lapseton pariskunta ollaan. Mies opiskelee joten teen yhden reissun vuodessa ystävän/ystävien kanssa.

Vierailija
13/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 6 kertaa, perheen ja miehen lisäksi matkustelen ystävien ja työkavereiden kanssa eli osasta matkoissa menee vain omat kulut.

Ollaan keskituloisia, 2 lasta, 2 autoa.

Vierailija
14/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen yksinhuoltaja äiti, ja käydään neljä kertaa vuodessa ulkomailla yhdessä ja kerta vuoteen käyn ns. yksin.

Vierailija
15/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 (+ itselläni työmatkat joita tosin on nykyisin vain 1-2/vuosi). Kaksi aikuista, ei lapsia, molemmat töissä mutta ei suuripalkkaisissa. Suurin osa matkoista tehdään yhdessä, jonkin verran matkustellaan erikseen. Kolme viikkoa sitten palattiin edelliseltä reissulta, ensi viikolla lähdetään seuraavalle. Syksylle miehellä on yksi reissu varattuna, itselläni toistaiseksi vain työmatka, mutta olen säästänyt osan lomapäivistäni niin, että pääsen syksylläkin jonnekin.

Vierailija
16/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 46 kertaa. Olen töissä Saksassa.

Vierailija
17/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2010 Egypti

2013 Englanti

2015 Portugali

2017 Englanti

2019 Italia

Näyttäisi siltä että 2-3 vuoden välein, ja nuo Englannin reissut on sukulointia. Ei ole kiinni rahasta vaan siitä että perheessäni puolet porukasta ei juuri nauti matkailusta.

Vierailija
18/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v ja käynyt ulkomailla kolmesti. Nyt olen 500 km päässä kotoani lomalla, Suomessa.

Vierailija
19/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kovia reissaamaan. Itse olen käynyt pari kertaa tallinnassa ja ruotsissa elämäni aikana. Eikä matkustelu kiinnosta muutenkaan. M40v

Vierailija
20/50 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa. 1 reissuista Tallinnaan/Tukholmaan ja sitten ehkä yksi lentomatka miehen kanssa kaksin ja 1 lentomatka koko perheen kanssa. Molemmat töissä, keskituloisia ja 2 kouluikäistä lasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä