Olen mummo, joka sai elämältä kaiken. Lapsenlapsilleni painotan, että elämässä tärkeintä on
raha, sitä pitää olla enemmän kuin tarpeeksi, jolloin elämässä on aikaa ja tilaa ottaa asioita rennosti. Se kellä on rahaa, ja hieman arvoja, hän elää onnellisen elämän. Tätä olen lapsenlapsilleni painottanut, toistanut ja hokenut. Talous kuntoon ja muu elämän menestys seuraa perässä.
Mummo, 77 v
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on, raha helpottaa elämää ja tekee siten onnellisuudenkin helpommaksi. Vaikea vaan kuvitella, miten selität tuon lapselle niin, ettei tule tunnetta, että jos et tienaakaan hyvin, olet pohjasakkaa mummelin silmissä...
Olen lainannut lapsenlapsilleni Raamattua: köyhät ovat aina keskuudessamme. Kyllä he sen ymmärtävät, olen sormella osoittanut.
Ap
Raamatussa myös kehotetaan välittämään lähimmäisestä, antamaan omastaan ja näin poispäin. Lisäksi ns. Hammurabin koodilla on onnistuttu ilmeisesti välttämään talouden pitkiä aaltoja, jotka aiheuttavat mm. omaisuuden kasautumista, toisaalta myös onnettomuuden kasautumista sinne toiseen ääripäähän. Googlaa termi Jubilee. Tämä siis löytyy ihan Raamatusta!
Raamattua on osattava tulkita oikein!
Jos ei ole rahaa, elämässä aika tuhlaantuu sen etsimiseen. Kun on rahaa, voi sivistää itseään ja lapsenlapsiaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole rahaa, elämässä aika tuhlaantuu sen etsimiseen. Kun on rahaa, voi sivistää itseään ja lapsenlapsiaan.
Ap
Hyvin näyttää tuo sivistäminen onnistuneen...
Kiillotakaikkikoliket kirjoitti:
Suksi Raha mummo kuuseen
Miksi olet katkera? Onko elämäsi epäonnistunut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvin näyttää tuo sivistäminen onnistuneen...
Olen mieheni kanssa matkustellut paljon, me tiedämme maailmasta. Raha on mahdollistanut tämän kaiken sivistyksen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. On aivan höpöhöpöä väittää, ettei rahalla ole merkitystä. On sillä, tiettyyn rajaan asti. Köyhänä on kurjaa. Raha mahdollistaa niin paljon asioita ja voi nauttia elämästä. Voi ajaa hyvällä autolla, ei tarvi pelätä jonkun pesukoneen hajoamista tai putkirikkoa, ei tarvi miettiä kaupassa, mitä lihaa ostaa tai ostaako uudet kengät, jos tekee yhtäkkiä mieli. Raha antaa vapauden tehdä valintoja: haluanko lomalla kävellä läheisen pellon laidassa vai lähteä kiertämään Saksaa?
Saksa❤️
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ovatko lapsesi rikkaita?
Onneksi olkoon. Voit elää loppuelämäsi itseesi tyytyväisenä. Luuletko tosiaan että lapsia kiinnostaa mummojen neuvot?
Heh heh, mummo pisti yllärin pyllärin pöydälle! Lol! 😂
Raamatussa myös kehotetaan välittämään lähimmäisestä, antamaan omastaan ja näin poispäin. Lisäksi ns. Hammurabin koodilla on onnistuttu ilmeisesti välttämään talouden pitkiä aaltoja, jotka aiheuttavat mm. omaisuuden kasautumista, toisaalta myös onnettomuuden kasautumista sinne toiseen ääripäähän. Googlaa termi Jubilee. Tämä siis löytyy ihan Raamatusta!