Näkyykö HIV normaalissa verikokeessa?
Siis ihan vaan sellasessa missä tarkistetaan hemoglobiini, tulehdusarvot yms.
Kommentit (11)
Yl valkosoluarvoissa, et. jos otetaan täydellinen verenkuva niin soluarvot voivat olla poikkeavat. Täydellisessä verenkuvassa on valkosolujen erittelylaskenta. Valkosolut eräänlaisia puolustajasoluja.
Hemoglobiini yksittäisenä arvona ei välttämättä anna lisäinfoa.
Viruksia pitää etsiä erikseen. Ei verikokeesta näy mitään sellaista, mitä siitä ei analysoida. Ei sitä katsota kuin jääkaapin sisältöä. Toki jos ihmisellä on jo AIDS, verinäytteessä voi näkyä oireita.
Ei näy.
Jos se vaivaa, käy sitä varten testissä. Itse olen käynyt kaksi kertaa. Jossain vaiheessa pelkäsin koko ajan, että nyt on HIV. Kyllä se rauhoittaa kun käy kokeessa.
Häpeä, mitäs harrastit suojaamatonta seksiä. Oliko vielä anaaliseksiä kaiken lisäksi? Häpeä.
Ei näy.
Kannattaa käydä testeissä. Itsellä meni joku tovi ennenkuin uskaltauduin. Kävin YTHS:llä, seuraavana päivänä tuli negatiiviset tulokset. Helpotus.
Vaikka jälkikäteen tuntu hullulta, että epäilin itselläni olevan hiv. Ehkä kuulun vaan siihen ihmisryhmään ”joka kehittelee itselleen tauteja” nm. toissa viikolla olin aika vakuuttunut, että minulla on kivessyöpä. Se paljastuinin finniksi. 😅
Vierailija kirjoitti:
Häpeä, mitäs harrastit suojaamatonta seksiä. Oliko vielä anaaliseksiä kaiken lisäksi? Häpeä.
No hyi ei todellakaan ollut. Vuos sitten tyhmänä alaikäsenä harrastin narkkarin kanssa seksiä ja kaduttaa aivan p*rkeleesti. Helvetin narkkarit.
Ap
Eipä siinä kai mitään vaikka HIV oiskin. Pääsispä täältä paskasta rypemästä pois ku valmiiks on jo toinen paskasairaus. Ei vaan oikee voi enää harrastaa seksiä mut eipä sekään haittaa.
Ap
Ei varsinaisesti voi HIV:ä todeta, mutta jos esim. valkosoluarvot on persellään, niin sitten otetaan muita testejä esim. HIV sairauden selvittämiseksi.
Miksi pelkäät..??